Cu rulota prin tara 8
Articol postat de catre Drinovan Ovidiu ·
17.005 vizualizări
Am început călătoria noastră cu o oprire pe Valea Oltului.
Locatia este cea din poza
Accesul de pe sosea este mai inalt, iar in caz de ploaie trebuie tinut cont ca drumul este in panta si de pamant!
Ca vecini apropiati sunt 2-3 case din care mai vin la cersit copiii lor.
Lasam locul mai curat!
Pe autostrada Soarelui, unu dintre cauciucuri a cedat pe la o viteza 90km/h si s-a simtit ca o usoara franare!
Imedeat ce m-am apucat sa schimb roata 2 echipaje de politie au parcat cu girofarele pornite in spatele rulotei pe banda de urgenta!M-au intrebat doar ce s-a intamplat. Vazand situatia s-au hotarat sa steie in spatele rulotei pentru sigurata pana la final! Tin sa le multumesc pentru sprijinul acordat!
Dupa schimbare aveam o temere ca va pusca si celalalt sau chiar cel de rezerva, dar afara sa mai racorit 24-25°C si au mers bine .Le-am adus si la o presiune de 2, 9bari cu gandul sa steie mai umflate, ca poate asta a fost cauza deteriorari margini!
Avea presiune de 2, 5 bari asta la o temperatura exterioara de 26°C , iar DOT 0509 si C-uri
Am pus rezerva, dar si acesta nu prezinta siguranta avand DOT 2904 si nu sunt C (cargo)
A doua zi am gasit in Constanta o avelopa cu aceeasi data de fabricatie si model, care era tot roata de rezerva, dar de la o Dacia Solenta!
Dupa ce a montat-o la numai 5 min. a cedat marginea de cauciuc a ventilului!
Am mers la o vulcanizare deschisa mai tot timpul in Constanta si am schimbat la ambele roti ventilele sa nu mai am surprize.
Locatie vulcanizare pentru nevoie:
Anvelopele ce au fost pe ea erau C-uri de la Maxxis si cu un numar mai mare 175R13C
Se poate observa dunga circulara neagra de pe maginea ei care poate fi un semn ca s-a rulat cu ea la o presiune scazuta si la o temperatura de vara destul de ridicata! Probabil trebuia sa o aduc de la 2, 5bari la 2, 9bari.
Acum o vreme, nu vor mai fi C-uri, dar vor avea marimea data de fabricant 165/70R13. Indicele maxim de greutate este de 437kg, destul de mic la o rulota cu masa proprie de 760kg si masa maxima de 1050kg!
Dar deocamdata merg bine !
Constanta
Restaurant cu specific grecesc in Constanta (Souvlaki bar)
Plaja Constanta
Spre Cascada Vanturis dispre Trans Bucegi, la care drumul este inacesibil! Totusi am reusit sa vedem o prima cadere de apa.
Gradina Zoo Brasov
Camping Sf.Ana
Tinovul Mohos - un lac peste care a crescut turba
Lacul Sf.Ana
Baile Tusnad
Lacul Rosu
Cheile Bicazului
Barj Bicaz
Drumul pe langa Lacul Izvorul Muntelui este in plin santier!
Campare off la Cojoci com.Crucea.
Transrarau incepe la 2, 5km de locul unde am campat! Noi am mers, doar cu masina! Cu rulota sau autorulora nu se poate( drum ingust, curbe stranse, mai este si un pietroi care sta sa cada deasupra drumului si nu ar incapea pe sub el )!
Dupa ce se urca se face un drum la dreapta spre Cabana Rarau cu o parcare generoasa, iar de aici se poate urca cu incaltari de munte la Pietrele Doamnei! Aceste sunt foarte aproape de parcare!
Coborare de pe Transrarau
Lacul Colibita(poza facuta de pe baraj)
Campare Camping Colibita.
In acest camping la care se coboara si apoi se urca bine!Nu recomand se se intre cu rulota, daca masina nu are tractiune 4x4! Doar cu masina este ok!
Pentru cine nu cunoaste locatia e bine sa se coboare fara rulota pentru a vedea pe unde se ajunge la ea, deoarece drumul este ingust si cu mai multe intersecti.
Coada lacului Tarnita
Un loc care nu ne-a placut, dar unde a trebuit sa inoptam!
Toata ziua tasneste apa aia din tunel, doar noaptea vin si o opresc.
Drumul de la Cluj-Lacul Tarnita-Marisel pana la Lacul Belis este foarte bun, dar cu multe serpentine si se urca mai tot timpul!
Am trecut prin comuna Marisel pana la lacul Belis!
Lacul Belis
La Suncuius-Pestera Unguru Mare
Crisul Repede
Comentarii
Comentarii Recomandate
Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea
Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii
Înregistrare membru
Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!
Înregistrare cont nouAutentificare
Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.
Autentificare în cont