Conecteaza-te pentru a te abona
Urmăritori
0
Update proceduri/documente RAR + DRPCIV auto plus remorci si rulote
Iniţiat de
Cristian Iovitu,
3 postări în acest subiect de discuţie despre Update proceduri/documente RAR + DRPCIV auto plus remorci si rulote
Update proceduri/documente RAR + DRPCIV auto plus remorci si rulote
Conecteaza-te pentru a te abona
Urmăritori
0
-
-
Conţinut similar
-
de Sergiu Prundurel
Salutare,
Am incercat un search pentru RAR dar am observat ca nu imi afiseaza niciun rezultat. Din postura de proaspat proprietar de rulota (inca neinmatriculata) am cateva cateva nelamuriri pe care sper sa ma ajutati sa le rezolv. Rulota mea (Swift Challenger 520) s-a nascut in UK, drept pentru care are niste particularitati fata de cele de pe continent.
Am facut programare la RAR pentru obtinerea cartii si ITP (banuiesc ca prima oara tot ei il fac, ca la masini). Intrebarea principala este ce anume verifica cei de la RAR (atat pt obtinerea cartii cat si pt ITP)
Nelamuririle mele sunt:
1. Prizele pt. conectat la masina sunt cele doua de cate 7 pini (semnalizatoare + frane, respectiv lumini interior). Eu la masina am priza de 13 pini cu un adaptor la 7 pentru a conecta doar cablul negru. Trebuie sa iau splitter sau sa modific 2x7 in 1x13 pana la vizita la RAR sau nu ii intereseaza pe ei cablul gri atata timp cat merg semnalele si franele?
2. Imi lipseste roata de rezerva. Ma intreaba de sanatate sau e optionala? (oricum vreau sa achizitionez una dar nu stiu daca apuc pana atunci).
3. In portbagaj am doua butelii de gaz (la capitolul gaz si butelii nu ma pricep niciun pic). Fostul proprietar mi-a spus ca vor trebui schimbate pt ca filetul englezesc este invers decat cel european. Afecteaza asta vizita la RAR? (Poate ma ajutati si cu niste sfaturi in privinta buteliilor. Ce mi-ar trebui, cum se incarca etc.)
4. Nu am bidonul gri pentru ape reziduale care am inteles ca este obligatoriu prin Europa. Tre sa il am la RAR sau il iau dupa?
5. Mai sunt alte lucruri necesare care poate mi-au scapat mie?
Astea sunt nelamuririle mele dar cred ca cineva care a trecut prin tot procesul de inmatriculare ar putea sa detalieze mai bine care sunt toti pasii si ce este necesar pentru a avea o rulota asa cum trebuie dpdv legal.
Multumesc!
-
de Wanek T.
Salutare,
Precum am descris si in prezentare, doresc sa-mi cumpar un minibus Mercedes Vario, pe care vreau sa-l modific in autorulota. Momentan autobusul e inmatriculat cu 28 locuri si 5.5 tone.
Eu am permis doar categoria B, si din anumite motive nu pot face C sau D.
Intrebarea:
Ce posibilitati legale exista pentru a inregistra acest vehicul si pentru a-l conduce cu categoria B ?
Daca arunc toate bancutele si absolut tot din el ce nu am nevoie, si reusesc sa-i reduc greutatea goala sub 3.5 tone, se poate re-inregistra ca si autoturism utilitar de 3.5 tone?
Astfel as putea conduce si cu B.
Multumesc!
-
de Trasnea Alin
Eu am o problema cu RAR.. In actele olandeze rulota mea Dethleffs RD este de 830 kg si mma 1100 kg (are si placuta cu 1100 kg pe ea), iar dupa ce am facut RAR cand sa ridic documentele era trecuta pe carte 800 kg cu mma 1000 kg.
Am dat actele inapoi ca nu sunt multumit si mi-a zis operatorul ca asa ii da in calculator la modelul RD3 si ca 800 cu 1100 ii da la alt model cu seria RF.
A zis ca trimite actele la Bucuresti sa vada ce zic ei. Daca nu imi vin actele cu mma 1100 kg si vin tot cu mma 1000 kg, ce se poate face ca sa imi dea cartea cu mma 1100 kg??
A mai patit cineva asa ceva?
-
-
Activi pe această pagină 0 membri
Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.