Cosmin Amarian 12 Semnalează Publicat 1 Noiembrie, 2020 Salutare! Doresc sa cumpar o masina, la pachet cu o rulota! E clar, din ce am citit pana acum, ca e bine ca masina care tracteaza sa fie una cat mai puternica! Legat de tractiune integrala, ce parere aveti? E necesara sau mai mult un moft? Intentionez sa folosesc rulota mai mult pt off-camping, preponderent drumuri scurte ÷100km! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal 10.348 Semnalează Publicat 2 Noiembrie, 2020 Salut @Cosmin Amarian . Prima rulotă am tras cu un Ford Transit cu tracțiune față. Vara când mergeam în off trebuia să aleg bine licul, că în cazul în care venea o ploaie să nu rămân împotmolit. Iarna la fel, și căram lanțurile de zăpadă mereu cu mine. De anul trecut am achiziționat o mașină cu tracțiune integrală și nu mai am problemele menționate mai sus! 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
G.Janos 498 Semnalează Publicat 2 Noiembrie, 2020 Salut. Pe sosea si in campinguri amenajate te descurci lejer cu tractiunea pe fata sau pe spate...dupa caz de masina, dar daca doresti si off camping (cum ai mentionat), unde mai prinzi si noroi sau iarba umeda in panta, mai gasesti un loc simpatic dar mai greu cu intratul sau iesitul in caz de ploaie, sau zapada vei sta mai linistit cu tractiunea integrala. Am tractat cu un peugeot tractiune pe fata, nu am intampinat probleme dar a trebuit sa fiu precaut si sa nu ma bag in unele locuri chiar daca erau simpatice si imi faceau cu ochiul exact pentru ca aveam tractiunea doar pe fata si ramaneam usor impotmolit. Momentan tractez cu un audi a4 quattro si inca nu am intampinat probleme desi am tot testat tractiunea integrala. Eu zic ca un 4x4 este necesar, macar in varianta de masina normala. Ca un plus fata de break sau limuzina 4x4 trebuie mentionat faptul ca masinile de teren sau suv-urile au garda de sol marita. Tot la plus este reductorul care se gaseste in unele masini de teren (dar cu riscul de a devia un pic de la subiect catre off topic ). In rest vant din spate la deplasari! 2 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Dani M 134 Semnalează Publicat 2 Noiembrie, 2020 Si eu recomand sa-ti iei 4x4. In primele iesiri cu ruota pe macadam sau iarba uda masina si-a pierdut aderenta si am avut nevoie sa fiu tractat. Desi masina este destul de puternica daca nu e distribuita unde trebuie e degeaba, voba aia "unde nu-i cap, vai de picioare" Mai jos ai link spre topicul cu probemele mele: 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 2 Noiembrie, 2020 Nu este necesară, dovada o fac milioane de rulotisti din lume ce trag cu mașina "normală" tout avant.Tracțiunea 4x4 ajută mult, nu numai în off ci și pe o stradă, trafic pe o stradă în pantă poate și un pic udă, te face sa o binecuvintezi. Ajută foarte mult și cutia automatica.Pe lângă putere este nevoie de volum și masă corespunzătoare pentru a tracta în siguranță. 1 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I 904 Semnalează Publicat 2 Noiembrie, 2020 4x4 nu e necesar ( in sensul ca poti si fara) dar e binevenit. In ordinea a preferintelor mele: - 4x4 cu reductor; - 4x4/awd - 4x2 tractiune spate - 4x2 tractiune fata . Cu atat mai mult cand vorbim de locuri neamenanjate vei simti dupa caz nevoia tractiuni pe fiecare punte sau chiar a reductorului. Ca idee, e mult mai facil cand ai mai multe capacitati dar sa poate si fara... 3 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Viorel K 326 Semnalează Publicat 2 Noiembrie, 2020 în urmă cu 14 ore, Raul G a scris: și masă corespunzătoare pentru a tracta în siguranță. A nu se uita. Astazi cu turbo, multe masinute au puteri mari. Asta nu le face bune sa traga harabai. Uite-te in talonul masinii neaparat si vezi cat poate trage maxim. Iar din maxim mai scazi, cu cat mai mult cu atat mai sigur si mai usor. Am si o vaga impresie si ca la doua masini identice, cea 4x4 are mma tractabila ceva mai mare. 2 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Barac Augustin 93 Semnalează Publicat 2 Noiembrie, 2020 Recomand 4x4 ajuta ff mult la pante mai abrupte si teren alunecos . Evident masinile cu reductor cuplabil si blocabil sint superioare celor cu tractiune 4x4 normale dar la ora actuala si astea din urma se descurca decent in teren. 1 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cosmin Amarian 12 Semnalează Publicat 21 August, 2021 Salutare. Am vrut o masina pe benzina, asa ca m am oprit la Toyota Rav4, 2.0 cutie automata, , AWD, sau 4x4 permanent daca e nevoie! In cazul meu, capacitatea de tractare a masinii e de 1500 kg, iar rulota are greutate proprie 850 kg, MMA 1200. Pot sa spun ca se descurca f bine, nu simt rulota la drum, si nici nu am avut nevoie pana acum de 4x4, dar am si evitat zone care mi se pareau mai greu accesibile. Drumuri bune tuturor! 2 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Pataki Zoltan Daniel 25 Semnalează Publicat 21 August, 2021 Si eu ma orientez spre un Hyundai Santa Fe 2.2 diesel 4x4. Am observat ca are mma mare si cuplu bunicel. Nu am mai avut de a face cu un diesel si un suv pana acuma, sper sa fie o alegere buna deoarece o iau cu scopul de a trage o rulota de 5-6 locuri dupa mine, ideal 6-7 locuri Daca mai sunt detinatori de Santa Fe pe forum si pot sa isi de-a cu parerea ar fi foarte util Mersi anticipat Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristian A 1.538 Semnalează Publicat 22 August, 2021 în urmă cu 20 ore, Pataki Zoltan Daniel a scris: Si eu ma orientez spre un Hyundai Santa Fe 2.2 diesel 4x4. Am observat ca are mma mare si cuplu bunicel. Nu am mai avut de a face cu un diesel si un suv pana acuma, sper sa fie o alegere buna deoarece o iau cu scopul de a trage o rulota de 5-6 locuri dupa mine, ideal 6-7 locuri Daca mai sunt detinatori de Santa Fe pe forum si pot sa isi de-a cu parerea ar fi foarte util Mersi anticipat Salut ! Eu unul am avut o experiența horor cu Santa Fe-ul. Cum ți-e norocul. Eu am avut modelul mai nou, 2, 2 litri, 200 CP și 420 Nm, cumpărat de nou. Ca dotări e super, dar in rest e un jaf de mașina. In aproape doi ani (după un an fără probleme majore): s-a stricat turbo de doua ori/ înlocuit, stricat transmisia integrala de doua ori/ reparat odată, odată înlocuit total. S-a dus pielea de pe volan și schimbător, s-a crăpat pe scaun, s-au stricat butoanele pentru geamuri. Când am fost in concediu nu s-a mai deschis portbagajul și a trebuit, tot concediul, sa intru rabatand bancheta spate. Dar e bine ca am fost in concediu, ca la doua tentative nu am ajuns, m-am întors tot pe platforma (fără rulota, ca nu o aveam). S-au dus tot felul de garnituri, de am pierdut uleiul ba de la cutia de viteza, care s-a stricat și ea, oricum, ba de la altele. Nu mai țin minte toate defectele.Nici nu am mai avut curajul sa ies pe o raza mai mare de 200 km, ca nu o ținea. Noroc cu garanția, ca in cei doi ani, reparațiile au depășit 11000 euro., la o “mașina” care costa puțin peste 40 de mii. Am dus-o înapoi la reprezentanta și am cerut o mașina in locul căruței Hyundai. Rulota am tractat-o in ultimele 6 luni cât am avut chestia numita Hyundai, dar puțin și cu grija, sa nu se strice, ca media de stat in service a fost de doua luni pe an. Cam asta e părerea mea. 8 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Pataki Zoltan Daniel 25 Semnalează Publicat 23 August, 2021 Pff. Urat. Mai pus serios pe ganduri... Am un buget de 4000e si as vrea neaparat un 4x4 si un suv sau minisuv care sa poata tracta o rulota mai maricica cand o voi achizitiona Multumesc de detalii Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 23 August, 2021 La acel budget caută un XTRAIL și nu vei rămâne dezamăgit. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri