Dan Hincea

Skubi dubi

55 postări în acest subiect de discuţie despre Skubi dubi

Skubi dubi

NRLaurentiu

@Dan Hincea, nu va inflamati ca va face rau la pitpalac! :)

 

Frumoasa echiparea si executia campervanului! Sa va bucurati de el cat mai mult!

 

La ITP sigur va fi ceva munca pentru a putea trece oficial. Sigur va pica pentru demontarea panolui despartitor si cel de-al treilea loc in alta pozitie decat cea initiala - in fata. Ca rezolvare, cautati (chiar aici pe forum) o firma sa puteti sa-i faceti reincadrarea. Sunt niste bani in plus, dar asigura linistea!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dan Hincea
în urmă cu 6 ore, NRLaurentiu a scris:

@Dan Hincea, nu va inflamati ca va face rau la pitpalac! :)

 

Frumoasa echiparea si executia campervanului! Sa va bucurati de el cat mai mult!

 

La ITP sigur va fi ceva munca pentru a putea trece oficial. Sigur va pica pentru demontarea panolui despartitor si cel de-al treilea loc in alta pozitie decat cea initiala - in fata. Ca rezolvare, cautati (chiar aici pe forum) o firma sa puteti sa-i faceti reincadrarea. Sunt niste bani in plus, dar asigura linistea!


multumesc pentru aprecieri! masina va fi omologata in curand, deci nu am de ce sa fiu nelinistit

 

despre inflamare insa, imi pare rau ca nu pot sa raman indiferent la comentarii bombastice , specialistice  dar fara sens, fara temei, fara argumente  

pitpalacu'  e ok! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai

Consider in continuare ca incerci sa ne prostesti in fata. La o bancheta folosita exclusiv stationar nu ai nevoie de centuri de siguranta. La fel nu are rost sa cumperi o saltea si sa folosesti o masa reglabila ( asa cum se vede in poza) daca  nu calatoresti decat in doi. Daca copilul tau isi doreste sa mearga in urmatoarea destinatie impreuna cu voi parintii, il trimiti cu trenul sau il accepti in camper pe bancheta ?

A fi in ilegalitate presupune nerespectarea unei legi: daca duci modificari fisei de omologare initiale a dubei fara sa ai avizarea RAR si iesi pe drumurile publice esti in ilegalitate. Altfel nu ai fi pasibil de contraventie.

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Hincea
în urmă cu 2 ore, Adrian Mihai a scris:

Consider in continuare ca incerci sa ne prostesti in fata. La o bancheta folosita exclusiv stationar nu ai nevoie de centuri de siguranta. La fel nu are rost sa cumperi o saltea si sa folosesti o masa reglabila ( asa cum se vede in poza) daca  nu calatoresti decat in doi. Daca copilul tau isi doreste sa mearga in urmatoarea destinatie impreuna cu voi parintii, il trimiti cu trenul sau il accepti in camper pe bancheta ?

A fi in ilegalitate presupune nerespectarea unei legi: daca duci modificari fisei de omologare initiale a dubei fara sa ai avizarea RAR si iesi pe drumurile publice esti in ilegalitate. Altfel nu ai fi pasibil de contraventie.

 

 

 

 

E... asa da! cu atentie citit, cu atentie la detalii - parca avem  cu cine sa argumentam! 

 

Centura e ramasa doar pentru ca arata urat spatiul lasat gol. extrem de urat! ma rog acum are husa, nici nu se mai vede. Porbabil ca o voi scoate desi nici asa nu deranjeaza. 

Si da, planul asta a fost: sa fim 3, de aceea masa, de aceea suportul, de aceea salteaua (care  nu mai e ca am vandut-o intre timp)... dar copilul nu a agreat acest model de turism (fata, 20 ani... fitze etc)  

Deci am ramas 2 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai

Si greseala (intentia) pe jumatate recunoscuta este scuzabila. In final probabil ca nu ai fi omologat bancheta pt ca aceasta operatie are un cost nejustifucat. Spun din experienta proprie a discutiilor in mai multe randuri la RAR Voluntari dar si cu carosieri autorizati. 

In consecinta fiecare are gradul lui de toleranta la risc atat contraventional cat si real in caz de accident. Eu am doi copii de scoala primara si nu am vrut sa risc deci am abandonat priectul unei conversii din duba cu facilitati extinse (dus si masa).  A ramas in studiu ideea reconditionarii unui camper cu rooftop si fara perspectiva de off camping (neavand baie si dus). Momentan foarte scumpe ofertele gasite.

In rest bafta si drumuri line.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Se vinde proiect personal, camper ultra compact, doar 5 metri lungime. 4 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit. Scaune rotative, cu câte două cotiere. WC chimic cu evacuare prin exterior, duș extern cu apă caldă, plită cu 2 arzătoare, frigider cu 3 căi. Boiler și aeroterma pe GPL. separatE, ambele originale Truma. Pompă hidrofor nouă, bazine apă curată și gri, podea dublă și multe alte surprize. 
      Foarte ergonomic proiectată, oferă multiple spatii de depozitare în ciuda dimensiunilor reduse. 
      Complet renovată la interior, mobilier și  tapițerie, izolație și decorațiuni, trapa 60x60 sunt doar câteva dintre cele schimbate.
      Iluminat complet pe led, sistem fotovoltaic 100W, Baterie 100Ah. 
      Motor 2, 5l turbo diesel, toarce impecabil, revizionata atent din bara în bara. Faruri și lămpi de semnalizare noi, vopsită integral. Cârlig de remorcare, perne de aer pe puntea spate. 
      Totul funcționează impecabil, inclusiv clima bizonica condiționată de temperatura exterioara și viteza de deplasare prin cele două colțare care se deschid.
      Este un camper potrivit unui cuplu tânăr, dinamic, poate chiar unuia cu 1-2 copii mici. 
      Poate fi testată în București. 
      Fabricație 1987, ITP 2022, certificat fiscal imediat. Se poate elibera certificat atestare vehicul istoric, caz in care este scutita de impozit si plata rovinietei, precum si RCA la pret mic.
      Preț negociabil la fata locului, este aproape nefolosita in ultimii doi ani. Accept inchiriere de proba inaintea achizitiei. Ofer garantie la echipamente.
      Kit ambreiaj schimbat in toamna 2021, pentru ca "tremura" la plecarea de pe loc.
       
       


       
       
    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Nisculescu Laurentiu
      de Nisculescu Laurentiu
      Va salut. Intentionez sa transform o duba cu trei locuri in fata , gen Ducato/Jumper/Boxer in autocamper. Nu am cumparat inca masina fiindca nu am rezolvat transportul fiului meu pe unul dintre cele trei locuri din fata.
      Se pare ca suport legal exista si fac referire aici la :Anexa nr. 1F la regulament HOTĂRÂRE nr. 11 din 14 ianuarie 2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006 , care la aliniatul 1/6 si 1/7 spune :
       
      (1^6) Prin excepţie de la prevederile alin. (1^5), tipurile de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului, pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia opusă direcţiei normale de deplasare a autovehiculului se instalează pe acest loc doar în situaţia în care conducătorul dezactivează airbagul frontal corespunzător locului,  chiar şi în cazul autovehiculului prevăzut cu un mecanism care detectează în mod automat prezenţa dispozitivului instalat şi blochează declanşarea airbagului frontal corespunzător locului, sau dacă autovehiculul nu este echipat cu airbag frontal corespunzător locului.
       
      (1^7) Dispoziţiile prevăzute la alin. (1^6) se aplică în mod corespunzător şi în cazul tipurilor de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului,  pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia normală de deplasare a autovehiculului.
       
      De rezolvat este doar "potrivit instructiunilor producatorului " !
      Astfel am contactat  TE-ROX Pascani , cel mai mare producator  de scaune auto pentru copii din Europa , de unde am primit asigurarea ca se va incerca rezolvarea problemei prin completarea documentatiei tehnice.
      Cred ca sant destul de multi rulotisti si nu numai, care ar dori ca si mine sa poata transporta copilul pe unul dintre scaunele din fata ale unei dube convertite sau nu in camper.
      Cred ca ar fi binevenit daca nu asi ramane singurul care telefoneaza la Te-Rox 
      Astept opiniile dumneavoastra in legatura cu subiectul prezentat.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.