Petrovai Samuel 0 Semnalează Publicat 23 Martie, 2021 Bună tuturor. Sunt începător ca rulotis, 1 săptămâna.:) Mi-am luat un bürstner 495 tk. An 2005. Am fost mulțumit în mare parte de cum arata etc.. După ce am plătit-o toate bune și frumoase mi-a zis ca antibalansu la viraje stânga dreapta scârțâie tare(se aude din mașină) a zis ca e norma și ca e totul în ordine. Întrebarea mea este dacă e în ordine și e normal sa se audă asa?. Multumesc Distribuie această postare Link către postare
Daniel P 12.569 Semnalează Publicat 23 Martie, 2021 Salutare și bun venit alături de noi @Petrovai Samuel ! 1 Distribuie această postare Link către postare
Fejer Antal 10.348 Semnalează Publicat 24 Martie, 2021 Salutare @Petrovai Samuel și bun venit în această comunitate! 1 Distribuie această postare Link către postare
Ursu Florin 1.929 Semnalează Publicat 24 Martie, 2021 Bun venit in comunitate! Pentru orice întrebare răsfoiește intai topicurile existente iar dacă nu găsești informații deschide topicuri noi in secțiunile dedicate. Asteptam și prezentarea rulotei in secțiunea dedicată! 1 Distribuie această postare Link către postare
Bogdan C. 687 Semnalează Publicat 24 Martie, 2021 @Petrovai Samuel E in ordine. Daca ai pastilele uzate se pot schimba, dar daca scartaie si strange bine pe bila e ok. Sa nu umbli cu vaselina pe acolo. 3 Distribuie această postare Link către postare
Petrovai Samuel 0 Semnalează Publicat 24 Martie, 2021 în urmă cu 11 ore, Bogdan C. a scris: @Petrovai Samuel E in ordine. Daca ai pastilele uzate se pot schimba, dar daca scartaie si strange bine pe bila e ok. Sa nu umbli cu vaselina pe acolo. Da mss de sfat.. Voi încerca să înțeleg si partea cu pastilele de care zici.. Nu știu ce sunt și unde se afla:)). Dar dacă e vorba de anti balanta ori fi pe acolo pe undeva:)). Și dacă verific tot nu înțeleg nimik:)). Mss m Distribuie această postare Link către postare