Emanuel Dobrin

Hobby Excelent 495 2007 (F7)

8 postări în acest subiect de discuţie despre Hobby Excelent 495 2007 (F7)

Hobby Excelent 495 2007 (F7)

Emanuel Dobrin

Salutari! 

 

Am tot amanat momentul asta din lipsa de timp, dar mi-am adus aminte zilele astea ca  nu am prezentat rulota. 

Asadar, scurt  si la obiect, va prezint urmatorul vehicul: Hobby Excelent 495 2007. MTMA 1400 KG. 

 

Ce are si  ce nu are? 

Iluminat full led facut de mine, adica luminoasa si putin consumatoare. 

Pat spate de 2 persoane. Pat fata de 2 persoane modificat de noi si facut matrimonial. Am dormit si 5 persoane in fata - 3 adulti si 2 copii, lejer. Not bad :)

Bucatarie cu frijider (dinala mic pe gaz, cum au majoritatea). L-am conectat eu si la 12V la baterie, ca era conexiunea facua doar la cablurile de la protap; aragaz cu 3 ochiuri, , chiuveta, 4-5 sertare, dulapuri cat cuprinde, etc. 

Boiler Truma pe 230V...Si am mai pus noi un boiler Carver Cascade2 pe gaz, un panou de 180W, bateria de la centrala termica de 90Ah - doar deep cycle, si, pentru un amarat de 230V pana in 500W, folosesc UPS-ul de la centrala, conectat direct la baterie. Imi este suficient pentru incarcat un laptop. In rest, totul e pe 12V. 

 

Si gata... niscaiva poze: 

20210507_203051.thumb.jpg.a6214da01fb41aaaa273dab9a775aad2.jpg 20210507_203221.thumb.jpg.48a90f519c9f75173ab24abd0f15c3fc.jpg 20210620_203912.jpg.656291eddab5e55ce6918ec9c7954adc.jpg 20210620_223727.jpg.83ebc49ce4543ac7a0367659359386af.jpg 20210621_095326.jpg.30bf5f3445646e7bc8e2d53071182b23.jpg 20210621_095346.jpg.939601f6f7e9130fb369ae79eaf23850.jpg 20210624_212244.jpg.c38115e1f1a41b3c0aab0d7782565c27.jpg 20210627_162649.jpg.c2e8199821141ae9d8c376a31f8b02a7.jpg IMG_1005.jpg.fabd2b650eaefa77b117b1adcf12563b.jpg IMG_1171.jpg.dacd08a1b377d5e94c6e7b9bdd0fd1bf.jpg IMG_1178.jpg.9d82d0677217402f3715af2997968a47.jpg 

 

Rulota e tractata de Golf 1.9 TDI 115CP (deocamdata) / VW Sharan 1.9 TDI 115CP/ Audi A4 B8.5 2.0 TDI 177CP Quattro. Cu consumuri decente (intre 8 si 10 /100km) 

 

Si gata, daca aveti intrebari, raspund cu drag ca eu nu mai stiu ce sa scriu :)

Ruloteala placuta, vant din spate!

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raul G

Arată superb, sa o folosiți cât mai mult.
Mi se pare doar un pic subdimensionat Golful provizoriu, în caz de o manovra de urgență rulota ar lua conducerea.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Să aveți parte de ea! :OK:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emanuel Dobrin

@Raul G Cel mai probabil in caz de urgenta muuuulte masini ar lasa conducerea in seama rulotei, de-aia cand merg cu rulota conduc preventiv si defensiv, pastrez distanta mai mare fata de cel din fata, etc. Si la cum merge Golful, la stabilitate si tinuta de drum, "bate" multe masini care sunt mai mari decat el/par mai capabile sa tracteze o rulota. Si la cat de "mic" pare, gol e mai greu decat rulota arhiplina, deci, nici nu imi fac griji cu el. E o masina in care intra suficienti bani si munca personala pentru a o tine intr-o stare foarte buna (Jante pe 17, cauciucuri foarte bune - clasa de aderenta A, arcuri sport, amortizoare bune, bucsi pline, frane marite, etc ). :) Urmeaza turbo mai mare, traseu IC, soft... pentru a avea mai multi CP/cuplu, ambreiaj kevlar, etc. 

 

Multumesc pentru aprecieri/pareri :) 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

S-o stăpâniți cu drag și vacanțe minunate @Emanuel Dobrin ! :OK:

:cu-rulota:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
G.Janos

Felicitari@Emanuel Dobrin ! Arata foarte bine rulota. Sa aveti parte de multe bucurii cu ea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emanuel Dobrin
Citat:
La 16.07.2021 la 9:13, Emanuel Dobrin a scris:

ambreiaj kevlar, etc.

 

Forget about this one. Dupa cateva ture cu rulota... ambreiajul a inceput sa patineze. Bine, nu rulota e de vina ci faptul ca era el uzat. Am luat masina la 194K (teoretic) si pe la 330K nu am schimbat nici un ambreiaj. Asadar, m-am enervat si am facut retrofit la DSG- DQ250, ambreiaje in ulei. 

Apoi normal ca trebuia si testat DSG-ul sa vedem cum se impaca cu rulota. E mult mai fain. Pentru cine se intreba daca merita masina cu cutie automata cand ai rulota dupa tine: DA, merita! 
Am facut de curand un drum la BRAN, Heaven Camping Bran. Au fost cateva zile numai bune de relaxare, asadar, las cateva poze :)

Consum dus-intors: 9%. Masina plina, rulota, regim de mers normal in localitati si 90-100 exterior. 
 

20230602_173553.jpg.5f41559a46aa60d717a103cdad45f2c4.jpg 20230604_095905.jpg.2e599cca69db905a49fa2cd5ce667bce.jpg 20230604_212955.jpg.9ea72f97f48f98b0195b721d6ec84fef.jpg 20230605_141006.thumb.jpg.339678d5cf323d58690a6e117cf00caf.jpg 20230603_205430.jpg.6d9be51fc68cd3a4660b0bad102d97f8.jpg 

 

Vant din spate! 

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emanuel Dobrin

Update la rulota ca si asta trebe: 
Am schimbat tija impingatoare si bucsele. Cea cu care a venit rulota mergea super greu iar la plecare pocnea (ajungea tija in capat si frana nu se debloca). Asadar, 200 lei mai tarziu si cateva ore de munca, am schimbat tija + reglat frana, inclusiv parghia care actioneaza frana. Acum nu mai pocneste la plecarea de pe loc, frana de mana revine usor iar frana e super buna! Yuhuu.. 
Urmeaza: stickerul original cu "Hobby" de pe fata ,   balama noua la capota + chinga aceea ce blocheaza usa culisanta...

Vor urma si altele :)

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.