-
-
Conţinut similar
-
de Ionut C.
Se vinde proiect personal, camper ultra compact, doar 5 metri lungime. 4 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit. Scaune rotative, cu câte două cotiere. WC chimic cu evacuare prin exterior, duș extern cu apă caldă, plită cu 2 arzătoare, frigider cu 3 căi. Boiler și aeroterma pe GPL. separatE, ambele originale Truma. Pompă hidrofor nouă, bazine apă curată și gri, podea dublă și multe alte surprize.
Foarte ergonomic proiectată, oferă multiple spatii de depozitare în ciuda dimensiunilor reduse.
Complet renovată la interior, mobilier și tapițerie, izolație și decorațiuni, trapa 60x60 sunt doar câteva dintre cele schimbate.
Iluminat complet pe led, sistem fotovoltaic 100W, Baterie 100Ah.
Motor 2, 5l turbo diesel, toarce impecabil, revizionata atent din bara în bara. Faruri și lămpi de semnalizare noi, vopsită integral. Cârlig de remorcare, perne de aer pe puntea spate.
Totul funcționează impecabil, inclusiv clima bizonica condiționată de temperatura exterioara și viteza de deplasare prin cele două colțare care se deschid.
Este un camper potrivit unui cuplu tânăr, dinamic, poate chiar unuia cu 1-2 copii mici.
Poate fi testată în București.
Fabricație 1987, ITP 2022, certificat fiscal imediat. Se poate elibera certificat atestare vehicul istoric, caz in care este scutita de impozit si plata rovinietei, precum si RCA la pret mic.
Preț negociabil la fata locului, este aproape nefolosita in ultimii doi ani. Accept inchiriere de proba inaintea achizitiei. Ofer garantie la echipamente.
Kit ambreiaj schimbat in toamna 2021, pentru ca "tremura" la plecarea de pe loc.
-
de Stefan Dante
Buna ziua.
Am achizitionat de la dna Varga un gratar-aragaz Enders Explorer. Doresc sa achizitionez pentru el o piatra pentru pizza si un gratar, tigaie etc din fonta. Imi puteti spune DIN EXPERIENTA PROPRIE ce folositi CU SUCCES? Sunt multe , , pietre, , pentru pizza pe net, sunt multe tigai-gratare din fonta. Ma intereseaza, daca se poate, doar ceea ce ati folosit dumneavoastra. Multumesc.
-
de Bogdan N.
Buna ziua tuturor.
In urma unui upgrade electric la rulota am ramas cu cateva componente.
DONEZ oricariu interesat.
-
de NRLaurentiu
Salutare, colegi!
Am gasit pe Youtube acest test comparativ al nemtilor de la "Caravan College", test care face o comparatie intre diferite tipuri de termoizolatie folosite in procesul de contructie de la diferiti producatori de rulote. Au urmarit evolutia temperaturii din rulota in functie de temperatura exterioara. Rulotele au fost lasate 3 zile in aer liber, cu geamurile si trapele inchise, fara a fi folosit sistemul de incalzire pe timpul noptii.
Rulotele (inclusiv tipul termoizolatiei) in test au fost:
1. Knaus Travelino: Fiber Frame
2. Tab 400L: Drop-shaped sandwich construction with smooth-plate gray metallic
3. Hymer Eriba Touring Troll 530: Sandwich construction, split & kinked side wall, GFK lifting roof closed
4. Adria Action 391 PH: Sandwich construction, glued, light gray GRP-planked, large & dark windows
5. Knaus Südwind 450: Superior class, classic sandwich construction, smooth sheet metal
6. Caravelair Antares 390: Inexpensive beginners caravan, classic sandwich construction with hammered sheet metal
Doar 6 au fost nominalizate, desi in clip apar si 2 Weinsberg-uri, dintre care una apare si in al doilea grafic din clip, din care reiese ca are cea mai buna izolatie in acel test comparativ (Test 2).
Ceea ce impresioneaza si ramane din acest test (cel putin pentru mine care nu sunt vorbitor de germana) este aceasta imagine cu graficul evolutiei temperaturii de-a lungul a trei zile:
,
unde cu rosu este graficul evolutiei temperaturii de afara, iar celelalte culori sunt graficele temperaturilor din interiorul a 4 rulote dintre cele testate.
Nu ma asteptam ca Eriba sa fie atat de bine izolata (Eriba a avut expus modelul ceva mai mic - 430, dar cu aceeasi compartimentare, la expozitia de la Romexpo de la sfarsitul lunii martie a.c.) La polul opus se observa lejer cum temperatura din Adria a crescut foarte mult ziua (geamurile mari din fata cu tenta fumurie au contribuit din plin la asta!) Invariabil, fara a fi pornita incalzirea din interior, toate rulotele au ajuns noaptea la temperatura de afara (undeva in jurul a 0 grade C).
Concluzia specifica acestui test (din punctul meu de vedere), este aceea ca pe timpul zilei are o importanta foarte mare culoarea geamurilor si a caroseriei, acestea facand practic diferenta si mai putin termoizolatia peretilor/acoperisului. In conditiile diurne din clip, aproape 10 grade C in plus la interior fata de temperatura de afara este foarte mult din punctul meu de vedere. Bineinteles daca lasam rulota in plin soare si nu la umbra! Iarna, aceasta combinatie este un avantaj, dar vara...
De asemenea, cred ca este de la sine inteles ca termoizolatia si suprafata cat mai mica a geamurilor fac diferenta intre a ne fi frig si a ne fi bine noaptea, atunci cand avem incalzirea pornita.
-
-
Activi pe această pagină 0 membri
Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.