Cretu

Conversie ambulanta in campervan

5 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie ambulanta in campervan

Conversie ambulanta in campervan

Cretu

Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.

 

Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"

Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina,  considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.

 

In top au iesit doua masini :

1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4

2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro

 

Motivul de ce am ales aceste doua marci:

- seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .

- seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta,  pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.

 

Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH,  coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.

 

in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.

- Mercedes T1 310  diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).

- Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro masina de pompieri sau ambulanta 

Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:

- nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)

- sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor

- posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric

 

Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.

 

Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina  Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza  atasata (poza cu titlu informativ).

Scuze pentru situatie data,   pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.

 

Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:

- autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul

- autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat

- omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.

 

Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.

Astept parere si PRO si CONTRA.

 

Multumesc!

VW_T4_PCK_PICT0099.jpg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fejer Antal

Succes în continuare! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Salut @Cretu 

La 23.2.2022 la 10:45, Cretu a scris:

Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"

.................

 

La 23.2.2022 la 10:45, Cretu a scris:

 .... pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte.

Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.

24.06.2024

A sosit masina in curte?

Te-ai apucat de conversie sau ... a fost doar un "vis frumos"? :default_109:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Roland Stanciu

Ultima activitate a fost in 11 iulie 2022! Dl. Cretu ori a renuntat la rulotism, ori a renuntat la acest forum!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Si doar 2 (doua) postari pana in prezent.

 

acum o oră, Roland Stanciu a scris:

ori a renuntat la acest forum

 

Ori va aparea, candva, o postare cu fetițe reale on-line, pe care, din pacate, @Fejer Antal va trebui s-o stearga! :default_big_grin:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Alin Opran
      de Alin Opran
       colegi 
       
      Asa cum o parte dintre voi stiti, in toamna am infiintat firma Celtic Campers & Leisure pentru a trece de la conversia vanurilor in regim de amator la conversia profesionala. Deoarece ofer servicii de conversie din bara'n bara, inclusiv omologare RAR in M1 SA autorulota, am completat activitatea firmei cu serviciul de colantare.
       
      Astfel ca acum sunt in masura sa ofer decal/autocolante pentru reimprospatarea imaginii rulotelor/camperelor voastre 
       
      Pot executa orice autocolant cu latimea maxima de 126cm, orice culoare, scris sau decupare contur dupa poze proprii. Se pot face imbinari de culori intr-o gama larga de 59 de nuante.
      Materialul folosit exclusiv este Oracal 651cu durabilitate data de producator de 5 ani. Pot executa si trimite prin curier sau se pot monta la atelierul propriu din vestita Letca Noua 
       
      Pentru discutii si preturi (inca nu le am) ma gasiti la acelasi numar de telefon 0726761955 
       
       





    • Cretu
      de Cretu
      Buna ziua,
       
      Ma numesc Valentin, incepand de anul trecut cand am fost plecati pentru prima oara timp de o saptamana in tara, in concediu cu rulota(inchiriata), pare ca sa prins de noi acest tip de iesiri (concedii).
      Targhet-ul familiei este de a achizitiona un VAN si transformat in campervan + o rulota usoara accesorizata off grid.
      Sper sa gasesc informatii folositoare aici, de la oameni passionati si cu experienta in luare deciziilor corecte.
       
      Multumesc pentru accept!
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Se vinde proiect personal, camper ultra compact, doar 5 metri lungime. 4 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit. Scaune rotative, cu câte două cotiere. WC chimic cu evacuare prin exterior, duș extern cu apă caldă, plită cu 2 arzătoare, frigider cu 3 căi. Boiler și aeroterma pe GPL. separatE, ambele originale Truma. Pompă hidrofor nouă, bazine apă curată și gri, podea dublă și multe alte surprize. 
      Foarte ergonomic proiectată, oferă multiple spatii de depozitare în ciuda dimensiunilor reduse. 
      Complet renovată la interior, mobilier și  tapițerie, izolație și decorațiuni, trapa 60x60 sunt doar câteva dintre cele schimbate.
      Iluminat complet pe led, sistem fotovoltaic 100W, Baterie 100Ah. 
      Motor 2, 5l turbo diesel, toarce impecabil, revizionata atent din bara în bara. Faruri și lămpi de semnalizare noi, vopsită integral. Cârlig de remorcare, perne de aer pe puntea spate. 
      Totul funcționează impecabil, inclusiv clima bizonica condiționată de temperatura exterioara și viteza de deplasare prin cele două colțare care se deschid.
      Este un camper potrivit unui cuplu tânăr, dinamic, poate chiar unuia cu 1-2 copii mici. 
      Poate fi testată în București. 
      Fabricație 1987, ITP 2022, certificat fiscal imediat. Se poate elibera certificat atestare vehicul istoric, caz in care este scutita de impozit si plata rovinietei, precum si RCA la pret mic.
      Preț negociabil la fata locului, este aproape nefolosita in ultimii doi ani. Accept inchiriere de proba inaintea achizitiei. Ofer garantie la echipamente.
      Kit ambreiaj schimbat in toamna 2021, pentru ca "tremura" la plecarea de pe loc.
       
       


       
       
    • Iulian Radulescu
      de Iulian Radulescu
      Aceasta este jucaria mea. Este un Ford Transit din 2001 varianta scurta , cu un motor de 2000 TDI si a fost adusa din Germania unde a avut aceeasi utilizare. Pentru reamenajarea lui am lucrat cam doua saptamani incheiate dar sunt foarte multumit deoarece i-am facut cateva upgrade-uri importante si nu ma opresc aici. 




  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.