Vlad Iliescu 551 Semnalează Publicat 21 Iulie, 2022 Eu zic că la temperaturi până în 30 grade nu sunt probleme. Din cauza soarelui, mufele sunt încinse înainte de a le cupla, se adaugă niște zeci de grade, după părerea mea. Despre improvizații electrice nu poate fi vorba, din 2 motive: 1. Mașina va da coduri de eroare dacă trec curenți pe unde nu trebuie. Le-am zis celor de la Volvo de pinul 12 și au spus clar acest lucru. 2. Instalația electrica e solidară cu cârligul și basculează împreună cu acesta, deci nu pot trage fire exterioare în paralel. O să studiez dacă e cazul să pun sau nu vreun dispozitiv care să îmi permită să merg cu gazul pornit. Parcă era ceva Truma Duo Control sau mă înșel? 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.970 Semnalează Publicat 21 Iulie, 2022 acum o oră, Vlad Iliescu a scris: să pun sau nu vreun dispozitiv care să îmi permită să merg cu gazul pornit. Si furtun special, daca regulatorul nu e direct la butelie. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I 902 Semnalează Publicat 21 Iulie, 2022 Da Truma Duo Control are si senzor de accident. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu 551 Semnalează Publicat 24 Iulie, 2022 Cred că am să pun acest Truma Duo Control, din două motive: 1. Ca să circul legal în Europa cu gazul pornit - deci frigiderul vă merge pe gaz și în timpul deplasării 2. Ca să evit trezitul în miez de noapte din lipsă de gaz - ăsta este, de fapt, motivul principal. Am studiat diverse tutoriale și filmulețe. Din Duo Control către rulotă se leagă direct țeava metalică de gaz a rulotei. Eu m-aș lega tot cu un furtun flexibil, așa cum de altfel este și acum, ca să nu mai modific țeava actuală. Vedeți vreo problemă în acest lucru, mai ales că suntem deja în zona de joasă presiune de 30 mbar? La Exis văd că pot comanda furtun cu ce tip de racord doresc la capat. Configurația actuală e cam așa, cu țeava prin dreapta. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu 99 Semnalează Publicat 24 Iulie, 2022 Depinde si ce sistem cumparati. Din cate stiu cand mi-am montat pe camper, am vorbit ce cei din magazin ( Berger) si mi-au zis ca daca vreau sa merg cu gazul pornit in mers, sa il montez pe perete si sa plec cu teava din el. Sunt unele care fac trecerea de pe o butelie pe alta si se monteaza pe butelii, dar nu sunt legale pentru alimentare cu gaz in mers. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu 551 Semnalează Publicat 25 Iulie, 2022 în urmă cu 9 ore, Cornelsavu a scris: Depinde si ce sistem cumparati. Din cate stiu cand mi-am montat pe camper, am vorbit ce cei din magazin ( Berger) si mi-au zis ca daca vreau sa merg cu gazul pornit in mers, sa il montez pe perete si sa plec cu teava din el. Sunt unele care fac trecerea de pe o butelie pe alta si se monteaza pe butelii, dar nu sunt legale pentru alimentare cu gaz in mers. Da, aveti dreptate, se pare ca trebuie sa ies cu teava metalica din el. Ca urmare, trebuie sa prelungesc teava mea actuala. Sunt complet pierdut, nu stiu ce componente trebuie. M-am uitat la Exis, observ ca au teava din cupru, dar trebuie niste piulite si ceva bucse de etansare. Poate cineva sa imi spuna ce sa comand, pornind de la teava mea din fotografie, care este teava de 10/8 mm din otel? O sa sun si la Exis, poate au bunavointa sa imi spuna ei, daca s-or pricepe. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.970 Semnalează Publicat 25 Iulie, 2022 @Vlad Iliescu , pe langa ce spui ca trebuie sa cumperi, iti trebuie furtun de presiune mare cu autointrerupere a gazului in caz de rupere. Am mai zis mai sus, dar ai omis. Furtunul conecteaza butelia de Duo, deci vei avea presiune in el, fix cat cea din butelie. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu 551 Semnalează Publicat 25 Iulie, 2022 în urmă cu 3 ore, NRLaurentiu a scris: @Vlad Iliescu , pe langa ce spui ca trebuie sa cumperi, iti trebuie furtun de presiune mare cu autointrerupere a gazului in caz de rupere. Am mai zis mai sus, dar ai omis. Furtunul conecteaza butelia de Duo, deci vei avea presiune in el, fix cat cea din butelie. Da, mulțumesc, le-am luat în calcul. Îmi trebuie Duo Control vertical, 2 furtune, posibil 2 filtre (dacă modelul meu nu se potriveste) și modificarea de la țeava. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu 551 Semnalează Publicat 27 Iulie, 2022 Am cumpărat totul de la Exis. Mulțumesc celor care m-au sfătuit, în special domnului @Cornelsavu, cu care am avut o conversație edificatoare. Am făcut instalarea singur, de la Corda încă nu am primit nici măcar oferta. Eu zic că a ieșit ca la carte. 4 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.970 Semnalează Publicat 28 Iulie, 2022 Felicitari! Noi suntem la Panorama si, din curiozitate, dupa 4 ore de condus (cu mici escale), am verificat priza sa vad si eu cum se prezinta: plasticul avea temperatura mediului ambiant, iar pinii cu pricina de la stecher erau calzi, insa in nici un caz fierbinti. Frigiderul are rezistenta de 120 W la 12 V. Pacat ca producatorii circuitelor electrice pentru remorci nu tin pasul, caci se putea face cablaj personalizat pentru regim de putere mai mare decat cel din standardul ISO. Imi dau cu parerea: cred ar fi util sa puneti la grila de jos capacul de iarna in timpul mersului pentru a nu stinge flacara (mai ales daca este pe partea stanga, cu trafic din sens opus. Drumuri bune si sa folositi sanatosi investitia! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu 99 Semnalează Publicat 28 Iulie, 2022 Daca nu s-a umblat la arzator astfel incat sa lipseasca ceva tablite nu are nici o problema. La campere suntem destui care mergem cu ele pe gaz si nu se sting oricat de puternic este vantul. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu 551 Semnalează Publicat 28 Iulie, 2022 Frigiderul e în dreapta. Este un model special, cu ușa reversibila și cu aerisirea sus, pe acoperișul rulotei. Sincer, nu îmi doresc vreodată să fie nevoie să umblu la el. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri