Bogdan C.

Noua achizitie Hobby 440 De Luxe

14 postări în acest subiect de discuţie despre Noua achizitie Hobby 440 De Luxe

Noua achizitie Hobby 440 De Luxe

Bogdan C.

     Si pentru ca spuneam in topicul dedicat vanzarii Caravelair-ului ca ne-a ramas mic, am achizitionat astazi o rulota mai mare.

 

Este vorba de un Hobby 440 De Luxe, an fabricatie 2001.

Runota este inmatriculata. Tehnic in stare fosrte buna d.p.d.v al casutei, in stare acceptabila d.p.d.v al remorcii, unde necesita schimbarea toroanelor, telescop si mentenanta la sistemul de franare.

Estetic nu este intr-o stare foarte buna la in terior, deoarece proprietarul anterior a ales niste solutii nepotrivite la amenajarea pardoselii. Mai avem de inlocuit cateva balamare la usi, si alte mici chestii.

Drept urmare, nu pot pune poze cu casuta proaspat cumpatata. Las insa un link de pe Yotube cu una similara.

Pana la inceputul sezonului 2023 o pregatim de drum atat cu mentenanta necesara cat su cu cateva dotari suplimentare.

 

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raul G

Felicitări, sa aveți parte numai de vacanțe minute cu căsuța voastră

Inviato dal mio Lenovo TB-X606F utilizzando Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu

Frumos model ai ales @Bogdan C. !

Spor la retusuri, si cât mai multe iesiri. :salutare!:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lungu Marin

Cat mai multe iesiri!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Felicitări @Bogdan C. pentru achiziție! Și succes la meșterit! :salutare!::noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty

Felicitări Bogdane pentru achiziție și să o folosiți bucuroși și sănătoși în cât mai multe ieșiri.

Cât despre mentenanță, dacă nu te descurci, am un prieten foarte fain în Deva care e tare îndemânos și te va ajuta cu mare plăcere, așa cum dealtfel face cu toată lumea. :OK:

Poate-l cunoști... 😉

Încă o dată felicitări și spor la treabă❗️:noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C.

@Ovidiu-Betty multumim, fainilor!

Pe parte de remorca, ii las pe profesionistii de la Centru de Remorci Deva sa-si faca treaba, asa cum am facut de fiecare data.

Pe partea de casuta, deja am vorbit cu baiatul ala de la Centru de Rulote si a zis ca pana in martie e gata de iesit in vacante! :default_109:

E ceva de munca la ea, dar vreau sa o pastrez cat mai mult pe original, sau modificarile aduse sa nu fie foarte vizibile.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C.

Update Hobby 440

 

Punte BPW respectiv Winterhof. De cand ma stiu am fugit de marca asta, implicit motivul pentru care n-am avut nici un Hobby pana acum.

Toroanele nu se pot inlocui, rulmentii conici la fel. Drept urmare, readucerea in parametri optimi a puntii inseamna mult mai multi bani.

Bun. O gaura mare in buget si achizitionarea unei punti noi, de data asta marca Knott sau AL-KO. Astept raspuns de la acesti doi furnizori pentru a vedea care dintre ei are o punte cu prinere pe sasiu identica si bineinteles in parametri si cotele de montaj si rulaj. Puntea actuala este pentru MMA1250, rulota avand in acte MMA 1200. Am optat pentru una cu MMA minin 1350, dar daca va fi pentru o incarcare mai mare nu voi fi suparat.

Daca tot "am scapat" de revizia sistemului de rulare si franare, puntea noua fiind livrata complet echipata, vom mai pune pana la cupla totul nou.

Adica pe langa pretul rulotei, bucurandu-ne ca a fost un pret ok, mai punem ceva sa o aducem in parametri si abia apoi ne putem apuca de dotari si renovare.

 

Daca o lua oricare altul in barba asa cum am luat-o eu, ziceam ca n-a avut noroc. Despre mine n-am ce zice decat ca-s tampit.

Partea buna este ca i-am rezolvat problemele financiare prietenului meu, ceea ce ma face sa nu-mi para rau de alegerea facuta.

 

Jucam partida asa cum e si privim partea plina. Vom avea un Hobby an fabricatie 2022 pe parte de remorca, doar sasiul ramanand cel din fabrica (si el va avea parte ce cateva imbunatatiri).

Doresc sa le multumesc pe aceasta cale celor de la Centru de Remorci Deva, care s-au dovedit a fi profesionisti si foarte rabdatori cu un cretin ca mine la ei in ograda. Mecanicul lor cand ma vede isi pune o cutie in cap si fuge...

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

Bogdan, asta da provocare! Pare foarte complicata situația in care te-ai aflat, însă vine și cu anumite avantaje. 
Pe parte de rulota ai început lucrul? 
 

Rulota este frumoasa, sper sa remediati problemele cât mai curând și sa va bucurati de ea. 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C.

Salut @Andrei.N .

 

Am Venit ceva mai greu cu raspunsul, deoarece am fost foarte focusat in cateva proiecte mari.

1. Tabbert 410/2015 cu multiple accesorizari.

2. Un Hobby 495 am unui prieten atins in spate si infiltrat deoarece s-a amanat reparatia loviturii.

3. Un Hylander cu peretii desprinsi de pe podea.

5. Niste probleme la spate care m-au tinut departe de atelier 4 saptamani.

6. Hobby-ul meu 440 care a intrat greu si la foc automat, pentru care am si amanat plecarea in vacanta cu o zi (nefinalizat total dat totul functional).

7. Vacanta pe 14 zile care a prins nemaipomenit de bine.

 

In ce priveste Hobby-ul, a primit in locul pardoselii cu care a fost achizionat, Tarchett Profesional albastru. Am mers pe aceasta culoare pastrand linia de coloristica originala data de producator. A mai ptimit ca dotari un chit fotovoltaic, acumulator, invertor, marchiza care in vacanta n-a fost prezenta lasand locul unui cort, perdele si draperii noi(originalele nu le avea si sotia a spis ca fara arata caun salon de spital) si o imbunatatire al aspectului pe parte de iluminat exterior care sa nu aduca a chici.

De munca a fost ceva la ea. Pe parte de rulare a fost inlocuit tot (punte, amortizoare, cabluri, tije, dispozitiv inertial, roata se manevrasi suport aferent, pastrand doar cupla Al-Ko, care a primit si ea pastile noi si mentenanta cap coada. Calele spate au fost inlocuite cu cale Al-Ko 650. Urmeaza si cele din fata, dar nu este neaparat necesar. Podeaua a fost impermeabilizata cu Dekaphon si garnisajele schimbate integral. A mai primit butelie mare de fibra, regulator si furtum nou dedicat GOK, rezervor de apa de 50 l cu umplere din exterior, pompe apa noi atat pentru sanitar cat si pentru toaleta, iar boilerul de apa spart a fost inlocuit. Frilele de la frigider imbatranite, cu cleme rupte si fixare romaneste cu holtsuruburi au fost inlocuite cu grile noi de la Dometic. Frigiderul a primit si el in ajutor un ventilator pentru evacuarea aerului cald.

Nu stiu daca am sarit ceva, dar @Ovidiu-Betty au vazut rulota, vizitandu-ne in vacanta si poate sa vina cu o parere impartiala.

 

Ce mai este de facut. inlocuirea trapelor. Aici trapa de la bucatarie imi da batai de cap, fiind de 50x50 si negasind un model care sa-mi satisfaca pasaricile. Cea de 40x40 a fost deja achizitionata si urmeaza sa fie instalata(de fapt am achizitionat doua de 40x40 uitandu-ma doar ochiometric si de departe la cea de la bucatarie :(  ). se va face o remasticare acolo unde este cazul si sigilare unde vrem doar preventie si nu este necesara remasticare. Se vor inlocui bateriile de apa, si mai vedem pe parcurs ce imbunatatiri mai aducem. Probabil inlocuire totala a instalatiei de apa odata cu schimbarea bateriilor.

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.