Andrei.N

Mașinuța noastră 2017 BMW X5 2.5d 231cp

13 postări în acest subiect de discuţie despre Mașinuța noastră 2017 BMW X5 2.5d 231cp

Mașinuța noastră 2017 BMW X5 2.5d 231cp

Andrei.N

Prezint mașinuța noastră, este un BMW X5 2017, cu motor de 2L. Inițial am fost sceptic in ceea ce privește tractarea însă după un drum Zalău - Bucuresti cu oprire la Cheile Turzii pot spune ca ma declar mulțumit. 
 

- Cod motor B47

- 7 locuri si dotări de excepție.
-Pachet M exterior/ interior;
-Jante 20” double spoke 469;
-pachet shadow line exterior;
-ornamente carbon la interior;
-rear seat entertainment ce poate reda media de pe DVD, usb/hdd extern, screen mirroring, hdmi;
-sonorizare Bang & Olufsen;
-sistem navigație profesional cu Apple CarPlay wireless;
-încărcare wireless pt telefoane mobile;
-head up display;
-scaune fata confort cu încălzire, reglaj lombar, reglaj pt umeri, memorii si reglaj electric;
-bancheta spate încălzită;
-al treilea rând scaune;
-coloană direcție reglabilă electric cu confort access;
-cadran digital;
-trapa panoramică;
-Connected drive (diverse funcții ce se pot activa de la distanța);
-încălzire si ventilație auxiliară (webasto) cu telecomanda sau din aplicație;
-faruri adaptive full led inteligente ce si asistent schimbare faza;
-proiectoare led;
-surround view (camere 360);
-senzori parcare fata/spate;
-sisteme siguranța pasiva (avertizor coliziune cu frânare automata, asistent schimbare banda mers);
-asistent unghi mort;
-oglinzi anti orbire;
-climatizare pe 4 zone;
-pachet lumini (exterioare pe mânerele ușilor + ambientale în interior și culori ce se pot modifica);
-comfort access (keyless entry & keyless go)
-suspensie perne aer la puntea spate;
-sistem organizare portbagaj;
-plasa bagaje;
-hotspot wifi;
-cârlig retractabil electric;
-privacy glass si altele.

 

Mașina o avem de un an. Inițial credeam ca este un compromis deoarece nu vedeam cum un SUV se poate descurca decent cu motor de 2.0 însă ma declar uimit și imi place mai mult pe măsura ce o conduc.

 

Este suficient de încăpătoare pentru nevoile noastre (2 copii și un cățel), foarte confortabila și costuri decente in ceea ce privește revizii, impozite, consum. 

9B3C7404-5858-4CD8-A3BF-11370DE53494.jpeg

77F2F7DF-7E52-4BD4-A28A-76B35797A46D.jpeg

633517B1-DCD8-401E-92DA-674F9D1BDA9F.jpeg

64D153ED-70A0-4EDE-A1E4-08B832612547.jpeg

B667B80E-B7A3-482C-A00B-8C8881517538.jpeg

FE45E0F9-5801-45C3-8285-5946F1DB65F3.jpeg

D59A8B5C-B8AA-410C-B930-33B29F1A56BA.jpeg

E5D9CE1A-56C4-456B-ADCE-AD5DC714B504.jpeg

369AAEA7-4D74-4300-90C5-453C57EAE3EB.jpeg

D6B9F550-AC3D-4487-8B3D-282E5C17CE5A.jpeg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fejer Antal

Felicitări pentru achiziție! Este o mașină de vis! De când a apărut primul model de X5 am zis că și eu o să am cândva un X5. Sunt fan BMW însă conduc un Q5:default_109:. Să aveți parte de ea! :bravo::OK:

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Sa va bucurati de ea! 
PS. Inca nu au aparut “cunoscatorii” care sa strambe din nas ca e “submotorizata”? 😁

 

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

@Fejer Antal ,  :multumesc!: . Și eu am foat fascinat de X5 de când a apărut, in 99, E70-ul Facelift este in continuare preferatul meu dpdv al design-ului, însă acum este model vechi. 
Mașina visurilor, in momentul de față, este noul X5 însă are un preț prohibitiv. Culmea, F15-le nu mi-a plăcut de loc însă mi-a surâs exemplarul curent prin prisma dotărilor. 
 

@Gabriel I, mulțumesc! Foarte buna remarca vizavi de motorizare, am avut și eu dilema asta însă am demontat-o după primele drumuri pe care le-am făcut la volan. Am cumpărat mașina la o licitație, a avut un preț bun, însă am verificat întâi specificațiile și am rămas plăcut surprins sa constat ca avea același demaraj 0-100 ca fosta mașina (Land Rover Discovery 5, model 2018, 3.0 V6 cu 258 cp). Am avut dubii despre cum se va descurca odată ce agat rulota după ea, însă m-a surprins in mod plăcut.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Felicitări, este o mașină de vis, arată minunat.


Inviato dal mio CPH2251 utilizzando Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

Mai adăugăm câteva poze

 

 

IMG-7271.jpg

IMG-7285.jpg

IMG-7286.jpg

IMG-7275.jpg

IMG-7288.jpg

IMG-7260.jpg

 

IMG-7272.jpg

IMG-7317.jpg

 

IMG-7289.jpg

IMG-7296.jpgIMG-7297.jpg

 

IMG-7311.jpgIMG-6475.jpg

IMG-6419.jpg

IMG-6474.jpgIMG-6464.jpgIMG-6458.jpg

IMG-6456.jpgIMG-6455.jpg

IMG-7309.jpg

IMG-7307.jpg

IMG-6543.jpgIMG-7322.jpg

IMG-7319.jpg

 

 

IMG-7301.jpg

IMG-7323.jpg

IMG-7325.jpg

 

IMG-7332.jpg

IMG-7331.jpg

IMG-7329.jpgIMG-7326.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Super fain! Are toate dotările posibile! Încă odată felicitări! :OK:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

Mai stergem praful prin topic.

Mașina a hibernat o parte din Martie și toată luna aprilie în curte la BMW Cobălcescu așteptând EGR-ul ce, aparent, nu era pe stoc în rețeaua BMW România.

Aceasta motorizare face subiectul unei acțiuni de chemare în service pentru un design defectuos al piesei, ori mașinuța noastră nu beneficiase de tratament, și am ajuns forțați de împrejurări fiindcă intr-o zi a refuzat sa pornească.

 

Avand la dispoziție "măgarul de serviciu" pentru București nu a fost o problema așa mare. Între timp a fost reparata și am revenit la rotile de vara.

Ne pregătim pentru mini vacanta de 1 iunie. 

Las o fotografie cu "măgarul".

 

Zile frumoase și drumuri bune tuturor!

 

IMG_4705.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

Ștergem praful:

Ușor ușor ne pregătim pt vacanța mare, din Grecia, însă nu puteam pleca fără a remedia câteva lucruri la tractor. 
Egr-ul a fost înlocuit pe rechemare service de BMW România, însă nu am putut să nu mă gândesc la cum arată restul traseului de admisie așa că am așteptat momentul potrivit în care mă puteam lipsi de mașină ca să o duc în service. 
Zis și făcut, am dus mașina la mecanic și în primele fotografii arătăm ce am găsit. 

Aveam de înlocuit garnitura capacului de la colbutori însă este recomandat să se înlocuiască odată cu capacul, deoarece este din plastic, riscând probleme de etanșeitate datorită posibilelor deformări ale materialului plastic. 

Imaginile din urmă sunt cele de la final, este o diferență majoră, abia aștept să conduc mașina după ce este gata. Am găsit un furtun de la intercooler fisurat și îl așteptam să fie livrat ca să se poată încheia lucrarea. 


 

6e510c35-2a50-48df-9926-850cf9c24e57.jpeg

a8e58891-94ec-4569-ba48-23476d51d2c5.jpeg

d6bd1eec-d682-495e-9522-3bcf8e1483b0.jpeg

f5dbee4b-7b4a-4ecf-b32b-155605da73e5.jpeg

9f59038f-e2ba-43ef-a438-e760a19807b1.jpeg

ee5a9687-58d5-4c2d-a848-4e6162a9eb30.jpeg

7c27eae5-d836-4d4c-957e-3cc8a5b3a293.jpeg

f80e425a-f645-465d-b120-b96c88d5027b.jpeg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

Ștergem praful. Cum ne-am plimbat cam mult sezonul acesta, după vacanță de Grecia am trecut pe la service pt un schimb de ulei și filtre , nu de alta, să fim gata pentru noi aventuri…..care s-au întâmplat între timp. Mai avem puțin și atingem pragul de 180.000km. 
 

Am preferat să monitorizăm temperaturile îndeaproape și pot spune cu mâna pe inimă ca se descurcă excelent pe tractări, indiferent de temperaturi și tipuri de teren. Ca să vă spun drept am avut emoții datorită motorului de 2.0, însa totul a decurs perfect. 
La mai mare!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lungu Marin

Să o stăpânești sănătos și drumuri bune!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

Este vremea sa mai ștergem praful si pe aici. Mașinuța noastră a mers bine, nu a creat probleme, își face treaba cu sârguință si aduna KM cu precădere in regim extra-urban.

 

Modelele BMW cu funcția connected drive au istoricul online si de la ultimul service din 2013, ce a fost consemnat in istoric, am făcut după 11.000 km o revizie normală cu înlocuire ulei si filtru pentru a o proteja. 

 

La alti 5000 km după revizia intermediară am fost cu ea la service pentru o revizie completa la care am adăugat schimbul de ulei in cutia automată si uleiul diferențialului spate (nu dați cu pietre, mașina este RWD, nu are cutie de transfer ca as fi schimbat si acolo). 

 

Povestea continua, drumuri bune tuturor!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Să aveți parte de ea! 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.