GigiBuciuman

Mitsubishi Pajero Classic 2004

11 postări în acest subiect de discuţie despre Mitsubishi Pajero Classic 2004

Mitsubishi Pajero Classic 2004

GigiBuciuman

Dupa cum e obiceiul, aici prezentam si masina care va trage rulota.

E un Pajero de 2.5 din 2004 

 

M-am mutat din Germania tragand o remorca de 1.3 Tone fara sa o simt prea mult in spatele masinii. Sper ca se va descurca si cu rulota care are 1.5 tone.

IMG_20200709_200028.jpg

IMG_20200709_200323.jpg

IMG_20200709_200006.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raul G

MP V20 sigur va face față fără nici o problemă.
În acte cât este masa maxima de tractare?

Inviato dal mio CPH2251 utilizzando Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GigiBuciuman

cred ca 2.5 sau 3 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Deci în orice caz ești sub 80% masa de remorcare.
Acesta este limita peste care este bine a nu se trece.
Cum spuneam nu vei avea probleme din punct de vedere masă, volum, cuplu și tracțiune.

Inviato dal mio CPH2251 utilizzando Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Salutare @GigiBuciuman :salutare!: Am avut ocazia să conduc acum câtva ani Mitsubishi Pajero. Este o mașină robustă, are șasiu separat. La tractare nu o să ai problemă se va descurca cu brio. Dacă ieșiți in off pe iarbă verde chiar dacă va fi ud iarbă sau noroi dacă ai cauciucuri bune o să se descurcă foarte bine! Dacă nu mă înșel poți tracta 3500kg! :noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Uff ce ma mai uitam cu jind la masinile astea cand aparusera pe la noi prin tara! :)

Fireste ca nu o sa o problema in a tracta rulota cu ea, diferenta principala fata de remorca la rulota este frana aerodinamica data de volumul mai mare al rulotei , adica acceleratii mai slabe si consum mai mare.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GigiBuciuman

Da, mulți ani am cochetat și eu salivând la ele:))

Da, volumul mare al rulotei o să se simtă. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GigiBuciuman

Va salut 
Am niste intrebari referitoare la tractatul rulotei
Momentan e incaltata cu niste AT-uri Kumho de 31

Nedumerirea mea e urmatoarea
Recent am achizitionat o rulota de 1.5t motiv pentru care sunt si pe acest forum

Mi se pare foarte puturos cu rulota in spate, mai ales cand am de urcat si inca nu am abordar drumuri mai grele (serpentine si inclinatii mari), sa fie clar vorbim strict de drumuri asfaltate. Mi se pare ca nu are viata sub 2k ture pana intra turbo. Vazand`o asa puturoasa, va spun sincer ca am emotii sa abordez urcari mai spre zonele de munte.

Ar fi normal sa urci cu treptele 1 si 2?  Sau e una dintre situatiile in care trebuie sa cuplezi reductorul?
Nu stiu cum sa interpretez comportamentul masinii, pentru ca nu am experienta in ale condusului cu remorci/rulote asa grele.

 

Orice sfaturi sunt bine venite.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
25 minute în urmă, GigiBuciuman a scris:

Mi se pare ca nu are viata sub 2k ture pana intra turbo.

 

Motorul diesel este in parametri normali la peste 2.ooo ture, dupa ce ajunge la temperatura de lucru. Sub, e un fel de condus la economie... Turbo incepe, de regula, la 1.7oo ture. Nu va sfiiti sa-l duceti la 3.ooo ture, iar la nevoie (urcari de placere pe coclauri), la 4.ooo ture. Daca si in aceste conditii "simtiti" ca nu are zvac, verificati pe indelete motorul!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan D.

Motorul de 2.5 este născut să fie puturos. Altele sunt valențele sale.

Are 115 CP și atinge 100 km/oră în 18, 2 secunde pentru caroseria ta cu 5 portiere (enorm...), asta doar cu șofer. Încărcat și cu rulotă de 1.5 t după el, realizezi cam ce demaraj ai! :default_big_grin:

 

Poți folosi liniștit treptele 1 și 2 la turații de peste 3000 dacă este nevoie, iar pe urcări mai dificile bagi greul fără probleme, vei urca ca un tractoraș, dar vei urca!

 

Spor!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

La 1.5 t nu e o rulotă grea pt tractorul tău , turează-l liniștit între 2500 - 3000 rpm.

Mai studiază treaba cu reductorul pe asfalt, nu știu exact ce fel de transmisie ai la mașina ta , dar dacă îți blochează diferentialul central , folosește reductorul pe asfalt numai atunci când mergi în linie dreaptă.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Andrei Urucu
      de Andrei Urucu
      Acum, dupa trei saptamani de bantuit si documentat, am ajuns acasa cu noua mea jucarie ( zic jucarie deoarece nu o folosesc ca masina de zi-cu-zi) Asta fiind si motivul disparitiei mele de pe forum si implicit pierderea distinctiei de "staff" GLUMESC!! 
      Masina este un Mitubishi L200 Animal Ralliart automata de 177hp si 400 Nm, suficienti pentru casuta mea pe roti! 
       
      Urmeaza imatricularea si montarea scuturilor metalice pe sub masina ! 







  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.