Vizitator

REPROGRAMARE Tantava , weekend 29-31Aug

6 postări în acest subiect de discuţie despre REPROGRAMARE Tantava , weekend 29-31Aug

REPROGRAMARE Tantava , weekend 29-31Aug

Vizitator

Pentru ca eu unul am tot colindat in ultima perioada , propun celor care vor sa iasa "mai pe langa casa" sa mergem la padurea de la Tantava unde locul este amenajat , cu accesul restrictionat, dar fara apa sau curent.

Vremea sper sa fie OK , si sa ne lase sa punem macar corturile de la rulote. biggrin

Vreau sa stiu daca sunt amatori pentru acesta iesire , si deasemenea de cand vrea sa vina fiecare.

Astept raspunsurile celor interesati cu adevarat ; cei care au treaba sau alt program nu trebuie sa se scuze  :*

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator

De la locul de campare , mergi in directia vantului 50m , faci stanga 20 de pasi , dupa care faci drepta 35 de pasi , si acolo o sa gasesti locul de varsat haznaua.

Simplu , nu ?  ])]

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Daca saptamana asta ploaia ne-a stricat planurile hai sa incercam o REPROGRAMARE  pentru saptamana viitoare adica weekend-ul 29-31Aug2014  superok

Astept doritorii sa isi anunte prezenta  :-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Pentru acest weekend va propun o iesire la padurea de la Tantava - Gradinari, de fapt o reprogramare a celei de saptamana trecuta cand vremea nu a tinut cu noi.

Cei interesati sunt rugati sa isi anunte prezenta aici. Motivul este simplu : sa stim cati vin ca sa stim cum sa aranjam rulotele.

Eu voi fi acolo de vineri , cel mai probabil pe la pranz, si voi sta pana duminica dupa-amiaza in jur de 19.00.

De preferat sa veniti pregatiti cu "de toate" . Pentru cei care mai au de facut unele cumparaturi sunt magazine in Domnesti ( un MegaImage si o brutarie) dar si pe marginea drumului, inclusiv in urmatoarea comuna Darvari.