Cornel Mihailescu 1.987 Semnalează Publicat 2 Februarie, 2016 Bineinteles, . La vara cand ajung vreau sa-i pun la punct partea electrica si apa calda la rulota . Si dupa aceea o agat de masina si....Litoral..( Grecia sau Turcia)....Europa....si un tur montan prin Romania.. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Daniel P 12.569 Semnalează Publicat 2 Februarie, 2016 Cornel, dupa câte mai ai de pus la punct la rulota, îți mai rămâne si timp de hoinareala? cam puțin cred Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu 1.987 Semnalează Publicat 2 Februarie, 2016 Salutare Daniel, , Pai cred ca intr-o saptamana pun la punct rulota. Si cred ca din 2 luni cat stau in concediu mai ramane ceva si de ruloteala. Pentru apa calda o sa pun un instant pe gpl, iar la instalatia electrica vreau sa-i fac legaturile pentru a incarca bateria rulotei direct de la masina . . Acum na, din gura e usor ...sa vedem cu practica cum va fi. O sa apelez si eu la cineva care se pricepe la asa ceva. . Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marius George 181 Semnalează Publicat 2 Februarie, 2016 @mihailescu cornel, la asa masina chiar te dore-n carlig.... Te asteptam la o ieseala prin Romanica.. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu 1.987 Semnalează Publicat 2 Februarie, 2016 (modificat) Marius.. Daca se face vreo ieseala cat sunt in Romania, voi fi negresit langa voi la o ieseala. Iulie si august sunt prin zona.. . Modificat 2 Februarie, 2016 de Radu B. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Florin Smolnicki 668 Semnalează Publicat 9 Februarie, 2016 Dragi colegi, mă strecor și eu aici cu o întrebare. Mașina mea nu a avut cârlig de remorcare. L-am cumpărat separat și l-am montat. Întrebare: Cele 4 șuruburi care prind cârligul de/pe șasiu sau lonjeroane (nu mă pricep), trebuie să fie șuruburi negre, tratate sau cromate, frumos strălucitoare? Eu am pus din alea cromate și nichelate, sau cum s-or mai numi. Este bine, trebuie să le schimb cu șuruburi negre (tratate termic, arse) ? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu 1.987 Semnalează Publicat 9 Februarie, 2016 Florin , la mine tot lucioase sunt suruburile.. Doar de o saptamana si ceva am montat si eu carligul. Mentionez ca sunt suruburile ce au fost in kitul de montaj dat de fabricant. ( Merg cu cheia de 19). Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Mihnea Stoenescu 499 Semnalează Publicat 9 Februarie, 2016 Suruburile nu se "califica" in rezistenta dupa aspect. A se vedea grupa marcata pe capul surubului. Trebuie sa fie minimum 8.8 ca "sa fie bine" Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marius George 181 Semnalează Publicat 9 Februarie, 2016 Sustin cele spuse de @Mihnea Stoenescu...Nu poti pune 6.8 daca ele erau 8.8 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu 1.987 Semnalează Publicat 11 Februarie, 2016 (modificat) Intr-adevar, azi m-am uitat si suruburile de la carligul meu sunt de 8.8. Modificat 11 Februarie, 2016 de Radu B. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Eugen David 3.263 Semnalează Publicat 11 Februarie, 2016 Apropo, pentru Hyundai-ul Tucson eu am cumparat kitul complect de aici; Carlig remorcare Hyundai Tucson Inca nu l-am montat, deoarece am cumparat si un modul aparte, dar culmea, toate conductoarele sunt de 1, 5 mm patrati si trebuie sa inlocuiesc conductoarele de putere cu ceva de 2, 5 ori 4 mm patrati! In cazul carligului achizitionat laTucson am factura, bon fscal, garantie, omologare...! In schimb pe Audi cu ani in urma am montat personal un carlig dedicat, cumparat de pe "fostul tocmai" cu carlig demontabil, si blocabil cu cheie! Nu am acte pe el, nu este trecut in talon, nu m-a intrebat nimeni de el pe RO, nici macar la ITP, nu l-am dat jos, in schimb pe Italia la un "control de rutina" m-a pus sa-l dau jos, (carligul doar, nu tot ansamblul), spunandu-mi ca n-am voie sa circul cu el montat fara a avea rulota/remorca "agatata! Ce puteam face decat sa ma conformez! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Florin Smolnicki 668 Semnalează Publicat 11 Februarie, 2016 Mulțumesc, colegii ! Voi coborâ sub mașină să văd dacă am 8, 8 -uri. O seară plăcută vă doresc. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu 1.987 Semnalează Publicat 11 Februarie, 2016 @Florin Smolnicki, de aia santem pe aici sa ne ajutam nu?. @Eugen.D, in Spania e mai rau. Daca te prinde cu carlig montat si neomologat (trecut in talon) de catre Rar-ul lor poti avea marea surpriza sa-ti blocheze masina pana la demontarea acestuia.. Ma refer la masinile inmatriculate in Spania. Nu stiu daca e valabil si pentru masinile inmatriculate in alte tari. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Eugen David 3.263 Semnalează Publicat 11 Februarie, 2016 (modificat) Apoi nu stiu nici eu ce fac cu cele inmatriculate pe IT, a mea era/este pe RO... Modificat 11 Februarie, 2016 de Eugen.D Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Eugen David 3.263 Semnalează Publicat 13 Februarie, 2016 @SERGHEIDIN, acum eu vad ca tu "vrei sa fi carcotas", dar nu-i problema ! Chiar nu stiu ce sa-ti spun, ce pretentii au si in cazul celor demontabile, dar cu suruburi ! Spuneam doar de cazul meu, carligul la Audi, este demontabil cu cheie si atunci a trebuit sa-l demontez! Nimic mai mult! Dar de obicei este incontinuu montat pe masina: am mai fost oprit si n-au avut treaba cu el ! Hai sa fim cinstiti si sa judecam drept: Nu este neaparat necesar sa se lege intotdeauna de toate, mai depinde si de oamenii care-o fac ! Apropo, n-ai spus ce tip de carlig ai . Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu 1.987 Semnalează Publicat 13 Februarie, 2016 @SERGHEIDIN..... Sa nu te trezesti prin Spania si sa -ti imobilizeze masina . . Aici cam asa stau treburile. Bine asta ptr. masinile inmatriculate in Spania. Nu stiu cum e pentru cele inmatriculate in alte tari. O sa ma documentez si revin cu informatii. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Eugen David 3.263 Semnalează Publicat 13 Februarie, 2016 în urmă cu 20 ore, SERGHEIDIN a scris: Nu sunt carcotas dar cine citeste ce ai scris crede ca in Italia trebuie sa pleci cu sculele dupa tine sau cu bomfaierul in portbagaj. Scriem aici cand suntem siguri si avem argumente vis-a-vis de regulile din alte tari.O intamplare ramane o intamplare. La fel, chiar sunt genul de om care prefera sa fraiereasca autoritatile ( pt.satisfactia personala). Sunt total impotriva montarii sistemelor de remorcare in parcarea din fata blocului. @SERGHEIDIN, tocmai ca tu in continuare "vrei sa fi carcotas", e problema ta! Eu nu am spus/scris decat ce am intampinat, nicidecum ca ai fi nevoit sa tai cu bomfaierul din dotare carligul... Ca tu vrei sa "fraieresti autoritatile" chiar nu ma intereseaza! Iar eu sunt genul de persoana care nu plateste altcuiva pentru ceva ce pot sa fac eu! Sunt si am mai multa siguranta de ce fac eu cu mana mea si nu terte persoane! Nu de putine ori am vazut destule cazuri la lucrari in care persoane implicate au dat "chix"! Partea proasta ca au patit-o beneficiarii acelor lucrari si nu ei! Daca nu esti "la curent" caut si iti expun cazuri prezentate, nu mai departe, chiar aici pe forum! Acum sa fim intelesi, ca nu in toate cazurile! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu 99 Semnalează Publicat 14 Februarie, 2016 Cred ca doar Italienii sau spaniolii sunt atat de carcotasi. Azi m-am uitat special in Frankfurt si am vazut multe masini inmatriculate in Germania cu carligul la vedere circuland pe strada. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Mihai Dura 19 Semnalează Publicat 14 Februarie, 2016 Eu cred ca nu se ia nimeni de tine numai daca ai agatata o rulota sau o remorca; atunci poti sa te astepti sa iti ceara actele si omologarea carligului ca sa nu pui in pericol circulatia pe drumurile lor. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu 1.987 Semnalează Publicat 14 Februarie, 2016 Domnilor, eu nu am zis ca nu ai voie sa mergi cu masina care are carlig montat. Bineinteles ca ai voie, fie ca este agatata o remorca sau nu. Chestia cu Spania estre urmatoarea: daca iti montezi un carlig de remorcare tu singur acasa sau la ...nea Costica in sopron e ilegal. Si partea cea mai importanta este urmatoarea : cand iti vine timpul sa faci revizia tehnica anuala nu o sa poti trece de ea, daca ai un carlig ce nu este omologat si de catre ei ( cei de la ITP). Mentionez ca atunci cand vei omologa acel carlig de remorcare la statia ITP se vor trece in talonul masinii caracteristicile si datele de omologare ale carligului. Cam asta este cu Spania. .. Desi gandesc ca este foarte bine, ca se impune aceasta masura benefica sigurantei circulatiei. Cu stima si respect Cornel M. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Mihai Dura 19 Semnalează Publicat 14 Februarie, 2016 (modificat) Eu nu m-am referit la masinile de acolo. Modificat 14 Februarie, 2016 de Radu B. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Ionut 206 Semnalează Publicat 14 Februarie, 2016 (modificat) Un coleg care ma poate lamuri referitor la carligul de remorcare : Masina am achizitionat-o cu carlig, dar nu....am cheie. Multumesc. Modificat 14 Februarie, 2016 de Radu B. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Eugen David 3.263 Semnalează Publicat 15 Februarie, 2016 On 2/14/2016 at 13:08, SERGHEIDIN a scris: @Eugen.D foarte rau faci ca nu apelezi la o persoana autorizata crezand ca ce faci si cum faci tu este mult mai sigur. Asa a fost si cu instalatia electrica a rulotei din cate imi amintesc; parca te-a , , costat " ceva ...pagube. De aceea suntem unde suntem pentru ca romanul se pricepe la toate dar nu face nimic perfect. S'apelez la o persoana autorizata, ca sa ce? Sa-i platesc lui, ori firmei de care apartine? Pagubele au fost de alta natura colegu, reciteste topicul respectiv si ai sa-ti amintesti! Daca m-a pus "organu' Italian sa dau bratul carligului jos", este ca asa este prevazut/construit si nu c'a n-a fost bine montat, iar eu circulam cu el montat dar fara a fi avut ceva "legat de el! Bunaoara o remorca, o rulota, ori, orice altceva ce se poate remorca! Sper ca de data asta m-am facut inteles! Asa au vrut ei sa faca, dar in baza legilor ce sunt in vigoare la ei, nu altfel! Eu am relatat doar o situatie-ntalnita'n traficul italian, nimic altceva! Am spus ca am circulat mult, de nenumarate ori cu el montat si n-am avut probleme, desi am mai fost oprit in trafic, acolo! Dar daca te opreste si vede ca este din categoria celor demontabile, te pune sa-l dai jos! Ca in situatia cand nu-ti arde un bec pe undeva, daca-l schimbi pe loc si remediezi "problema" nu suporti nici o consecinta! Dar asta este si la noi! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Costi Paterau 1 Semnalează Publicat 8 Noiembrie, 2017 Salutare! Am achiziționat de curand un carlig de remorcare sh original (rabatabil electric), pentru un BMW e90 din 2010 si m-ar interesa unde as putea face montajul lui (ma refer la partea electrica, el fiind deja pus pe masina). Bucuresti sau împrejurimi. Multumesc anticipat ! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Viorel K 329 Semnalează Publicat 25 Martie, 2018 Ca sa nu mai deschid un topic nou. Prin Europa , am auzit ca sunt tari in care nu ai voie sa mergi cu carlig fara sa ai ceva remorcat. In cazul in care lasati rulota in camping si plecati cu masina sa vizitati ceva, situatie foarte posibila, va puneti problema asta? Ati intampinat probleme? Intreb ca urmeaza sa-mi montez carlig si stau in dubiu de care. Cele automate sunt sensibil mai scumpe, si la masina mea de 15 ani, nu stiu daca se merita, pe de-o parte. Nici sa stau in concediu sa montez si sa demontez, chit ca e vorba doar de doua suruburi. Iar in tara la noi devine o grija in plus. Uitat pe masina poate fi subtilizat foarte usor, poate doar sa existe ceva cu cheie, dar deocamdata nu am gasit asa ceva la modelul meu de masina. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri