Ionut C.

Subaru Impreza

11 postări în acest subiect de discuţie despre Subaru Impreza

Subaru Impreza

Ionut C.

Masina in perfecta stare de functionare, aspect 9/10, curata in interior si exterior, fara rugina, adusa personal din Germania in vara 2011, cand avea in jur de 165.000 km. De atunci cred ca n-am plimbat-o mai mult de 1000 km.
In prezent este neinmatriculata, insa detin toate actele in vederea inmatricularii. Timbrul de mediu este in jur de 600 EUR. Nu am scos niciodata numere rosii.
Tractiune integrala permanenta, reductor selectabil, consum rezonabil.
Culoare rosie, trapa de sticla pe plafon, tapiterie ca noua. Doua seturi de roti (vara si iarna), ambele pe jante de otel. Capace de roti originale.

Motivul principal al vanzarii este lipsa utilizarii. Pretul este 1.000 EUR. Se poate vedea in Bucuresti.
 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Marius George

Sunt interesat 90% , asi dori mai multe date despre ea

Modificat de MARIUSGEORGE

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Imi cer scuze, pretul este 1.000 EURO, nu 500 cum am scris in primul post. Rog un moderator sa modifice.

Are carlig de remorcare, demontabil, cu cheie, priza cu sapte poli. Trage orice rulota, pe orice drum, cu orice inclinatie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius George

An fabricatie, motorizare?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Capacitate motor 1, 6, fabricatie 1996. Maine voi face cateva fotografii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Airbag sofer plus pasager, fara ABS, fara turbo. 
Ulei schimbat la cutie viteze si grupuri, ar trebui schimbat si la motor, desi nu am facut decat vreo 1200 km de la ultimul schimb (toamna 2011). 
Masina nu este pregatita pentru vanzare, doar spalata exterior pentru fotografii. Are foarte putina rugina la rama ferestrei hayonului. Nu este gaurita, se poate repara relativ usor fara demontarea hayonului.
Accept orice proba.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Pare inmatriculata pe Bulgaria,  deci nu ar fi neinmatriculata.

Descrierea e foarte slaba.

1, 6  benzina? cati CP?  motor injectie? servo?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Este o masina deosebita, doar un pasionat o poate aprecia. Nu este o simpla japoneza clasica, desi, dupa parerea mea, nu se vor mai construi masini ca japonezele dinainte de 2000, dar asta e alta poveste. Pentru cei care nu stiau, SUBARU a construit doar masini AWD. S-au vandut de-a lungul timpului si variante FWD (tractiune fata), doar pentru anumite piete. Intre varianta de serie Subaru impreza WRX si versiunile modificate pentru rally nu sunt foarte mari diferente.
Masina pe care o vand nu are veleitati de raliu, beneficiaza de cea mai mica motorizare cu care s-a echipat acest model, insa pentru mine este suficient. Reductorul impreuna cu transmisia face toti banii, nu am intalnit rampa pe care sa nu o pot urca. Garda la sol este suficient de mare pentru a rula pe drumuri neamenajate, suspensia independenta pe toate rotile o face sa pluteasca ca o barca pe drumuri de macadam. Nu este o masina pentru off-road extrem, insa poate fii un partener de nadejde pe orice drum la munte si probabil la mare. Din nefericire pentru mine, nu am avut ocazia s-o testez pe nisip.

Cateva date tehnice, iar la final cateva despre transmisia simetrica SUBARU:

Marcă Subaru
Model Impreza
Generație Impreza Station Wagon I (GF)
Tip motor 1.6 i 4WD (90 Hp)Editaţi acest automobil
Număr de uşi 5Editaţi acest automobil
Putere 90 CPEditaţi acest automobil
Viteza maximă 166 km/hEditaţi acest automobil
Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 13.6 secEditaţi acest automobil
Volumul rezervorului 50 lEditaţi acest automobil
Anul începerii producţiei 1992Editaţi acest automobil
Anul opririi producţiei 2000Editaţi acest automobil
Tipul caroseriei CombiEditaţi acest automobil
Număr de scaune 5Editaţi acest automobil
Lungime 4350 mm.Editaţi acest automobil
Lăţime 1690 mm.Editaţi acest automobil
Înălţime 1420 mm.Editaţi acest automobil
Ampatament 2520 mm.Editaţi acest automobil
Ecartament faţă 1460 mm.Editaţi acest automobil
Ecartament spate 1450 mm.Editaţi acest automobil
Volumul minim al portbagajului 365 lEditaţi acest automobil
Volumul maxim al portbagajului 1275 lEditaţi acest automobil
Amplasarea motorului Faţă, LongitudinalEditaţi acest automobil
Volumul motorului 1597 cm3Editaţi acest automobil
Turaţia maximă 5600 rpmEditaţi acest automobil
Cuplu 128 Nm /4000 rpmEditaţi acest automobil
Sistemul de combustibil (Fuel System) injecţie multi-punct (injecţie multipunct)Editaţi acest automobil
Distribuție OHCEditaţi acest automobil
Poziţionarea cilindrilor BoxerEditaţi acest automobil
Numărul de cilindri 4Editaţi acest automobil
Diametrul cilindrilor 87.9 mm.Editaţi acest automobil
Cursa cilindrilor 65.8 mm.Editaţi acest automobil
Raport de compresie 9.4Editaţi acest automobil
Numărul de supape per cilindru 4Editaţi acest automobil
Tipul de combustibil BenzinăEditaţi acest automobil
Tractiune simmetrical AWD*Editaţi acest automobil
  Editaţi acest automobil
Numărul de viteze (cutie manuală) 5 x 2 (reductor)Editaţi acest automobil
Suspensie faţă  brate independente, parghie antiruliu
Suspensie spate  brate independente, pargiiEditaţi acest automobil
Frâne faţă  discuri ventilate
Frâne spate  tamburEditaţi acest automobil
ABS nuEditaţi acest automobil
Tipul de virare caseta de directie cu cremalieraEditaţi acest automobil
Servodirecţie hidraulicăEditaţi acest automobil
Consumul de combustibil - mixt 8.5 l./100 km.Editaţi acest automobil
Masă proprie 1160 kg.Editaţi acest automobil
Masă maximă autorizată 1690 kg.Editaţi acest automobil
Dimensiunea pneurilor 175/75/14Editaţi acest automobil

 

*SYMMETRICAL AWD

De la introducerea in anul 1972 a sistemului Symmetrical All-Wheel Drive, Subaru si-a dezvoltat continuu tehnologia pentru a veni in intampinarea cerintelor tot mai pretentioase ale soferilor din intreaga lume. Orice autovehicul Subaru este proiectat de la inceput pentru a furniza tractiunea si stabilitatea AWD, prin dispunerea simetrica, in linie dreapta, a motorului si transmisiei. Puterea se transmite la toate rotile intr-un mod simplu si direct, pentru a crea un echilibru perfect natural si o senzatie pura de control al autovehiculului.

TREI AVANTAJE DISTINCTIVE ALE SISTEMULUI DE TRANSMISIE SUBARU

 
 
Tractiune mai buna

Tractiune mai buna

DIFERENTA: Fie ca rulezi in conditii meteorologice dificile, fie ca reactionezi pentru a evita un accident, sistemul Subaru AWD este proiectat sa asigure o tractiune exceptionala si implicit incredere extraordinara, antrenand permanent toate rotile. 
MOTIVUL: Controlul mai bun inspira o mai mare incredere.

 
 
 
Echilibru mai bun

Echilibru mai bun

DIFERENTA: Datorita configuratiei orizontal-opuse, motorul SUBARU BOXER este mai plat si poate fi pozitionat mai jos decat alte motoare. EXPLICATIE: Un centru de greutate coborat pentru intregul autovehicul asigura o manevrare mai echilibrata si stabilitate mai mare la abordarea virajelor.

 
 
 
Functionare mai lina

Functionare mai lina

DIFERENTA: Pistoanele motorului SUBARU BOXER sunt dispuse plat pe fiecare latura a arborelui cotit si datorita configuratiei orizontal-opuse, miscarea pistoanelor se contrabalanseaza. EXPLICATIE: Aceasta actiune de "atac-contraatac" neutralizeaza vibratiile, ceea ce contribuie la o functionare lina.
 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Daca nici macar cu vremea asta nu sunt doritori, inseamna ca n-o vand prea curand... biggrin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.