M. Bunea

Intrebari si eventual raspunsuri

9 postări în acest subiect de discuţie despre Intrebari si eventual raspunsuri

Intrebari si eventual raspunsuri

M. Bunea

Am initiat acest topic pentru ca mi se pare util. Ar fi bine sa dea raspunsuri numai cei care chiar cunosc problema respectiva.

Pentru inceput, am doua intrebari.

1. Am o remorca pentru transport materiale, cu MMA 1200 Kg. Este dotata cu frina inertiala.  Daca vreau sa fac o manevra cu spatele, cu remorca  incarcata, arcul de pe protap se comprima si se aplica frinare .  Aveti cunostinta daca exista, pe rulote, un sistem care sa blocheze comprimarea protapului la mersul inapoi ?

2. Pentru cei care aveti detectoare de nivel al gazului lichefiat din butelii.  Functioneaza bine ?  Daca da, ce model imi recomandati ?  Nu pot sa pun linkurile catre ele dar am gasit trei modele.     Primul costa circa 359 Ron este marca Truma dar spune ca nu se foloseste in cazul rezervoarelor reincarcabile. Al doilea costa 199/210 Ron, este marca Dometic iar al treilea costa 89 Ron dar nu imi este clar daca functioneaza si cu butelii GPL.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu

Exista un sistem de blocare a protapului rulotei. Cred ca este homemade, insa era gandit foarte bine. Am vazut poze cu acest sistem. Le caut si le postez.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Laurentiu

Nu mai gasesc acele poze. Am desenat insa sistemul din memorie, fiind foarte simplu. Nu prea am talent la desen insa sper sa se inteleaga. Blocatorul respectiv era prins in  doua suruburi laterale existente deja (axul pistonului de franare pe care se prinde cupla), iar atunci cand vroia sa de-a cu spatele il culisa in spatele cuplei de remorcare pe care o bloca. Sper sa ajute.

O alta solutie pe care am adoptat-o personal a fost sa schimb tamburii intre ei. Nu se mai blocheaza in spate, insa in acelasi timp si frana de mana va tine doar in fata. Cand dau cu spatele frana este decuplata total. Pe de alta parte Adrian H s-ar putea sa aiba dreptate si in acest caz cred ca am adoptat o solutie foarte complicata, desi i-mi amintesc ca la mine puteam sa fortez oricat ca nu se decupla frana.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Laurentiu

Din desen asta înțeleg si eu. Daca montez insa tamburii invers, așa cum au fost inițial, prinderea telescoapelor va fi deasupra tamburilor, iar telescoapele vor fi aproape paralele cu podeaua rulotei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius George

@M. Bunea am rugamintea sa rasfoiti bine forumul inainte sa puneti unele intrebari.

Problemele care le dezbateti aici au mai fost discutate si nu are rost sa deschidem topicuri peste topicuri...Multumesc pentru intelegere.

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
M. Bunea

Domnule MARIUSGEORGE daca ati citi mai atent ati vedea ca nici unul din topicurile pe care mi le-ati trimis nu raspund la intrebarile mele pentru ca la intrebarea unu am indicat trei modele detectori de nivel si am cerut o parere, care din ele este mai sigur in functionare. Intrebarea este pentru cei care au asa ceva si pot sa-si dea o parere.

A doua intrebare nu se refera deloc la reparatii ale sistemelor de frinare ci m-am interesat ce-i de facut in cazul in care la mersul inapoi se frineaza rotile rulotei.

Deci "urecheala" pe care mi-ati aplicat-o nu-si are sens.

Pe aceasta cale, tin sa multumesc celor doi care mi-au raspuns cu promptitudine si competenta.

Poate cineva o sa-mi raspunda si la prima intrebare.

Toate bune !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius George

Chiar daca nu s-a vorbit strict de ceea ce doriti, sunt topicuri unde puteti intreba ceea ce doriti si se incadreaza la probleme tehnice rulota.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Claudiu Muresan

Buna seara, au trecut 3 ani de la deschiderea acestui topic.

Are cineva cunostiință de un sistem de blocare a franelor in momentul mersului cu spatele, care sa impiedice contractarea telescopului???

la fiecare iesire ma lovesc de problema aceasta

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vana Petre
în urmă cu 10 ore, Claudiu Muresan a scris:

Buna seara, au trecut 3 ani de la deschiderea acestui topic.

Are cineva cunostiință de un sistem de blocare a franelor in momentul mersului cu spatele, care sa impiedice contractarea telescopului???

la fiecare iesire ma lovesc de problema aceasta

Si care-i problema ca se "contracta" telescopul? Sistemul de franare din fiecare roata "e destept" si deblocheaza sabotii (deci nu mai franeaza!) cand sesizeaza ca roata are tendinta de a se roti invers (asta daca el mai functioneaza!). A mai fost discutat acest aspect pe aici...poti cauta sa vezi si explicatiile!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.