Alexandru Gatlan

Carlig remorcare Bucuresti

18 postări în acest subiect de discuţie despre Carlig remorcare Bucuresti

Carlig remorcare Bucuresti

Alexandru Gatlan

Salutare tuturor, ma puteti ajuta cu cateva sfaturi pentru achizitia carligului? Masina este Citroen Grand C4 din 2012, cel de la care am cumparat rulota imi spunea sa caut cu 13 pini. Alte sfaturi mai aveti? Un furnizor ok in Bucuresti, eventual si ceva costuri?

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cornel Mihailescu

Salut @alexgatlan hi
Eu am montat un carlig de remorcare cu priza de 13 pini marca AUTO-HAK  in Militari pe Bulevardul Iuliu Maniu 307.
vis -a -vis de Praktiker. Am fost multumit de ei.superok
Pun aici site-ul lor...
Sper sa-ti fie de folos..nay

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AlexP

Salut,

 

Eu tot auto-Hak am dar comandat aici si montat in acelasi loc cu Cornel.

 

Spor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liviu Tataru

@Cornel Mihailescu si @AlexP , banuiesc ca nu sunt carlige originale ale producatorului auto! Am urmatoarea intrebare: cum se comporta la tractat? Sunt sigure?? Aveti instalat si acel modul electric pt abs sau esp??

Un prieten bun ma tot batea la cap ca este mai bine sa pun tot sistemul original de producator auto, in cazul meu fiind skoda! Dar unul original de skoda complet, se ridica la vreo 3500ron plus manoperatamptamp , ceea ce este dublu fata de cel mai scump aftermarket!!!

O recomandare v-as ruga frumos daca se poate!! :ascratch:

Multumesc mult! hi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marian Nitu

Eu tot la cei de pe Iuliu Maniu am pus carlig si pana acum sunt multumit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu

@Liviu Tataru hi
Eu am pus carligul asta iarna ( parca ) Am tras cu el rulota mea de circa 1100 kg  ( sau mai mult ) 
in jur de 7.000 km in vara asta. 
Ce pot sa-ti spun este ca nu sa....indoit.  E destul de ok
In legatura cu acel modul . Da am pus si acel modul pentru a nu-mi da erori si avarii in bord.
Intradevar un sistem original .....dedicat masinii tale cred ca e    mai bun sa zic asa.
Insa si cel Auto-Hak ce ar avea sa nu fie ???
Iar pretul la aftermarket nu e la jumate vorbind de 3500 original. Cred ca te duce pe undeva la 500-600 lei.
Deci....e o diferenta destul de mare . 
Acum na....cum crezi si tu ca e mai bine. Eu unul i-asi pune aftermarket. ( e doar parerea mea ) 
Cu stima Cornel.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Apoi si eu tot de prin Bucuresti am cumpărat carligul pentru Tucson, undeva prin Chitila, o strada vis a vis de un Lidl.

Am fost personal la ei dar nu l-am luat atunci fiindca transportul este gratuit si am zis sa mai testez piața. 

Pentru masina mea nu se impunea neaparat acel modul "special " ce are un cost suplimentar, asa ca am achiziționat ulterior doar carligul si instalația electrică în jur de 450 lei. Manoperă lor era 200 lei, dar cum cu partea financiara nu "stralucesc" am ales sa-l montez eu, mai ales ca "n-am ambele mâini pe stanga"!

Tot eu mi-am montat carligul si instalația aferentă si pentru fosta masina si n-am avut nici un necaz in acest sens!

La ambele masini am realizat si circuit separat de putere pentru incarcarea bateriei din rulota in timpul mersului! 

Am facut destul de multi km cu rulota "imperechiata"  si totul a fost ok!

Eu unul n-as fi dat pretul pe el pretul de care s'a amintit aici, mai bine plateam un taxi sa a care ici colo'! tamp

Glumesc desigur cu taxi, dar chiar n-as fi facut-o!

Acum la masinile de generație mai noua de bani multi nu merge fara modulul special si dedicat tipului de masina probabil, unde mai pui ca trebuie si timp, îndemânare si cunostinte!

Baftă colegi si doar ti esti in masura sa-ti alegi varianta potrivita! nay

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

Cred ca un aftermarket este ok, cu conditia sa fie omologat si certificat CE.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornel Mihailescu

Asa este @Gabriel Schuster. Carligul montat pe masina mea are certificat CE 
si a fost omologat si de firma producatoare si de catre institutia de ITP. superok

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan P

Recomand original, chiar fie si second hand! E si mai estetic si ....!

Eu am fost nevoit sa schimb pe cel aftermarket cu unui second dar original, altfel da. Cu cel after mereu agatam cate un bolovan mai ales pe drumurile de munte si cu atelajul in spate! Acum cu asta original e alta viata, altfel pozitionat, estetic, si e cu cheie sa il pot da jos cand vreau.

Recomand!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AlexP

@Liviu Tataru

 

Dilema asta am avut-o si eu. 

Modulul original, la cuplarea rulotei (cuplare electrica), din cat m-am documentat eu, face urmatoarele:

- monitorizeaza conexiunea electrica (cupla 7/13 pini e legata),

- stie sa furnizeze curent luminilor de circulatie ale rulotei + anulare ceata masina

- taie senzorii spate la cuplare mers inapoi

astea sunt mai mult sau mai putin importante in ideea ca cel aftermarket le face si el. 

 

Ceea ce urmeaza face doar modulul original al masinii ( aici vorbesc de grupul VW/AUDI)

- informeaza ECU si cere mai multi amperi alternatorului pentru incarcare baterie rulota si functionare frigider 12V, (masinile dotate din fabrica cu carlig/modul au alternatorul de putere mai mare din acest motiv)

- informeaza ECU care remapeaza injectia si cutia automata astfel incat sa compenseze (in anumite limite) tona remorcata,

- informeaza ECU care transmite computerului ABS pornirea programului de stabilizare a ansamblului in caz de pendulare.

 

Suna bine dar eu n-am avut la dispozitie suma necesara asa ca am optat pentru cel aftermarket.

 

Tu decizi.

 

Alex

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Ori second-hand original, ori aftermarket nou, pentru ca e exagerat de scump cel original-nou...Mai bine faci altceva la rulota de diferența de bani...

Eu am aftermarket pe mașina,  trag rulota dupa mine de 8 ani si n-am avut nici-o problema, dar fiecare face ce vrea cu banii lui...

In concluzie, părerea mea e: ori original dar second-hand, ori aftermarket nou... hi

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan P

Eu am avut afermarket nou si cum spuneam imi atingea pe jos si mai rau incepuse sa aiba joc din sasiu desi suruburile erau prinse si nu erau taiate..... Dar na, fiecare....de asta eu am ales unul second ca noi era peste 3 mii lei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liviu Tataru

Multumesc frumos pentru raspunsurile voastre!hi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Ionescu

Buna seara,

azi discutam cu un coleg de forum. Ii multumesc pentru toate sfaturile primite neconditionat, dar doresc sa aflu exact ce instalatie electrica sa montez la carlig.

Este adevarat ca pentru functionarea in mers a frigiderului pe 12 V trebuie sa am o mufa cu 13 pini?

Sau merge si 7 pini pe masina si adaptor catre 13, daca rulota are 13 pini?

Rulota, daca are 7 pini, inseamna ca nu are frigiderul conectat la mufa?

Multumesc anticipat !

Modificat de Radu Ghita

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Ionescu

clar...13 pini, maine comanda la Toyota, multumesc !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu ASM

Bună ziua! Cine ma poate ajuta cu un adaptor de la 13 la 7 pini (rulota) pentru o proba în București, preferabil sector 4? Eu am un model dar îmi face ceva probleme. Am desfăcut priza la mașină si pare OK. Am probat cu alta rulota si prezintă același simptom (nu îmi face bine contact pe semnal dreapta sau, câteodată, foarte rar, pe frână).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Cynthia Canela
      de Cynthia Canela
      Ne poate recomanda cineva un service unde putem monta un cârlig de remorcare pe mașină cu tot cu partea electrică - și care să ofere factură, în București?
    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna seara dragi colegi rulotisti,
      Astazi am gasit un prim raspuns la intrebarea ‘unde sa mergem aproape de Bucuresti cu rulota pentru o iesire de weekend?’. La camping 
      La Artar, in Jud Dambovita, si doar 50 km de Bucuresti, in directia Targoviste. Detalii despre locatia exacta gasiti pe site-ul lor www.la-artar.ro sau direct la telefon 0744.554.382 sau email contact@la-artar.ro
      Accesul se face pe asfalt pana la poarta lor, deci extrem de facil pentru oricine. Aici am gasit un spatiu enorm, vedeti in pozele de mai jos, cu infrastructura necesara de apa, curent, toalete si dusuri, mese, frigider exterior etc. Noi nu am solicitat decat apa de la ei insa toate sunt incluse in pretul de campare, si pentru ca tot am intrat in toalete sa fac poze pentu forum, pot spune ca sunt curate bec, ca acasa. Suntem fascinati de design-ul rustic chic, de spatiul enorm, de frumusetea locului si de linistea asternuta seara, totul la doar 1 ora de condus cu rulota. Sincer, este un loc excelent de organizat o intalnire intre prieteni din zona Bucurestiului. Pretul platit de noi pentu o rulota cu 2 adulti, un copil si catel, totul inclus, 80 ron pe noapte. Mult, putin, voi decideti. Noi credem ca este fantastic aici si face fiecare leu. Au si o locatie de evenimente la 50-100 m de camping unde am mancat si servit o cafea/bere dupa caz, la preturi absolut decente. Atasez si cateva poze cu locatia, care are un aer absolut mirific… mese albe cu scaune albe in padure, cu rau si lac langa. Proprietarii au fost draguti si ne-au primit chiar daca aveau un eveniment privat si am fost omeniti cu ce ne-a poftit inima si stomacul. Jos palaria pentru “client service” si disponibiletate. 
      Recomand locatia pentru orice familie cu copii sau catel.
      In rest las pozele sa vorbeasca de la sine si sa aveti o seara perfecta.
       
      PS. In caz ca va intrebati, fireste ca am vrut sa il vizitam pe @Daniel P in locatia lui insa nu este “acasa” la Letca noua, umbla prin tara bucurandu-se de concediu si azi din cate stiu este la un alt rulotist apropiat de sufletul nostru, @Fejer Antal, insa locatia lor ar fi presupus 3, 5-4 ore de condus dus, si tot atatea la intors maine…

































    • Florin Smolnicki
      de Florin Smolnicki
      Exemplu: Eu, Florin Smolnicki, plec mâine din Suceava (punctul A), la Iași (punctul B).
      Iau cu plăcere un bagaj din Suceava, pentru un coleg din Iași și i-l duc în fața casei.
      Același lucru îl poate face un alt coleg din localitatea C pentru un coleg din localitatea D.
      Și astfel ne ajutăm între noi. Ne putem cunoaște mai bine și mai repede. Putem aduce în siguranță obiectele comandate.
      Concret: La sfârșitul săptămânii viitoare plec pentru o zi de la Suceava, la Roman. Dacă are cineva nevoie de dus ceva de la Suceava la Roman, sau invers, îl rog să-mi spună.
      Concret: Am cumpărat din București niște materiale pentru rulotă. Este vreun coleg care vine săptămâna aceasta sau săptămâna viitoare la Suceava? Sau știți pe cineva din București care vine în curând la Suceava?
    • Florin Tofan
      de Florin Tofan
      Salutare tururor
      Un sfat: dacă montez carlig cu priza 7 pini pe un Mondeo din 2008 pentru care ar fi necesară și montarea Can-bus, dacă pe rulota am pus becuri led fără modul (fără rezistența can-bus) aș putea merge așa sau risc sa stric calculatorul mașinii? Multumesc
    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Salutare colegi,
       
      Pentru ca voi da la casat masina din dotare, incepand cu jumatatea lunii martie a.c. vor fi la vanzare urmatoarele piese (urmeaza sa le demontez cu o zi inainte de a veni platforma):
       
      1. carlig tractare Hakpol cu instalatie electrica pentru priza cu 7 pini. BONUS o priza noua cu 13 pini! Stare excelenta. Pret 200 lei.
      2. polita portbagaj (Corsa in 3 usi - hatchback). Stare buna. Pret 100 lei.
      3. alternator Febi Bilstein (piesa noua, nu reconditionata, cod producator: 101560; coduri OE OPEL: 1204157, 1204158, 6204182, 6204284), folosit aproximativ 3.000 km (a fost montat in luna iulie anul trecut cu ocazia rontaielii soarecilor la motor - vezi topicul de pe forum). Stare excelenta. Pretul cu care l-am cumparat a fost de 900 lei de la ePiesa. Pretul de vanzare acum: 500 lei. De asemenea, este disponibil imediat si alternatorul vechi daca veniti cu piesa la schimb. Pret 150 lei.
      4. CD Player MP3 Sony (nu stiu modelul in momentul de fata). Stare acceptabila cu urme de uzura. Pret 50 lei.
      5. covorase cauciuc Petex, cu forma exacta a interiorului. Stare perfecta pentru cele de la pasageri si cu urme de uzura la calcaie pentru cel al soferului. Pret 50 lei.
      6. antena tip "aripioara de rechin" cu tot cu mufa, poate fi montata pe oricare alt tip de autoturism. Este model doar pentru radio, nu si pentru GPS. Pret 50 lei.
       
      Suplimentar fata de acestea ar putea fi si cele 4 amortizoare. Le-am schimbat la AutoA anul trecut in septembrie si am parcurs circa 2.000 km,  insa va trebui sa veniti sa le schimbati pana duc masina la casare, dar si pentru ca trebuie sa o duc cu piesele complete! Marca amortizoarelor este Monroe, sunt cele standard pentru Opel Corsa (nu pentru drumuri grele) si la momentul schimbarii tinuta de drum a masinii s-a schimbat radical! Parca aveam masina noua! Este pacat de ele sa le las sa le distruga... Au costat din cate imi amintesc peste 10 milioane lei, fara manopera. Daca veniti sa le schimbati, pretul este de 400 lei. De asemenea, pot vinde orice piesa - cu piesa la schimb - si o valoare in lei care sa merite efortul si doar daca o pot schimba in timp rezonabil pana vine platforma sa ia masina.
       
      Cine ia tot, beneficiaza de discount! Altfel, preturile sunt nediscutabile.
       
      Telefon: 0728.096.478
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.