Eugen David

Achizitionare Land Rover Freelander !

28 postări în acest subiect de discuţie despre Achizitionare Land Rover Freelander !

Achizitionare Land Rover Freelander !

Eugen David

  hi hi !Va salut din nou stimati colegi ! Vin in fata voastra si deschid un topic nou unde am rugamintea de ami da "indicatii/ sfaturi " in legatura cu masina Land Rover Freelander!
Va multumesc anticipat!
Vreau sa-mi cumpar unul intre '99 si 2001 , nu mai nou ca nu dispun , cu motorizare diesel 2000  cmc, nu mai mare, mai exact 1997 cmc, poate fi cu 2 sau 4+1 usi .
Acum cine are sau a avut ii cer parerea !
Acum cateva zile intr-un peco cineva cu o asa masina dar de anii 2008 se plangea ca nu mai stie cate a trebuit sa schimbe si sa faca la cutia de viteze, transmisie, reductor.
Sa fie oare posibil asa ceva ?
Sau mai sunt persoane ce le place sa iasa-n fata cu asa ceva ?
Motorul spunea ca este ok, transmisia era problema ! 
Inca o data multumesc !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Viorel C.

Eu unul nu te sfatuiesc pentru achizitionarea unui astfel de model.

Am cateva cunostinte care se plang de cutiile de viteza si de transmisie si incearca sa scape de ele dar nu prea au "cautare" sa le vanda.

Daca intri pe Masini cu volan pe stanga o sa gasesti chiar in tara "mama" o gramada de asemenea modele.

De ce sunt atat de multe la vanzare?  tamp

Raspunsul cred ca ti-l dai singur.

P.S exista si posibilitatea sa cumperi una si sa te satisfaca din toate punctele de vedere,   )(| poti sa sti?!!

nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Multumesc mult , tocmai de aceeia intreb si cer parerea celor in tema , auzind ca prea sunt reusite , dar cam fiecare typ de masina cam are cate o " buba " App am adus din Germania un Daihatsu Feroza cu motor de 1, 6 dupa care trageam o rulota Frankia cu mma 950 kg . Cum treceam de 90 km/h cum se ridica temperatura la apa la 100° , se lucra pe Austria la autastrada de unde se ramifica spre Wiena si spre Alland  pentru a ocolii Wiena, o singura banda in urcare, circulatie, temperatura peste 100° la motor , sa nu fi fost in pielea mea ! Apoi dupa ce am ajuns acasa am aflat ca Ferosa sunt defectuoase la sistemul de ventiletie pentru racire radiator ( au un ambreiaj care angreneaza elicea si patineaza, deci nu raceste ) dar asta este alta poveste. Totusi ce as putea cumpara  ca sa fie fiabil ? Masini off-road nu prea am avut sa stiu, doar inca un Frontera cu motor de 1996 benzina si Suzuki Vitara tot benzinar  dar de 1, 6. Imi place masina lui Adrian , Kia Sorento (" e beton masina ") dar " e scumpe " , ( o vinde pentru ca are vreo " hiba " ? n-as crede asa ceva !) , are fiul lui nevasta-mia din 2009 af , parca 2, 8 cc , dar lucreaza in Italia si poate s-o tina . Acum nu este plina piata de Land Rover ca sunt rele , desii asa s-a dus vestea ! Zic eu e plina piata findca nu se mai cumpara ca inainte , aici in zona foarte multi " samsari " de masini cum le spuneti voi  ne-am lasat de asa ceva , dupa ce am carat tot felul de " harburi " din toare colturile Romaniei poi de pe " afara ". Se aduc multe  de pe Anglia cu volan pe dreapta, sunt mai ieftine acolo dar mai putin se cumpara datorita pozitionarii pe dreapta a volanului ! Omul de rand nu cumpara asa ceva, tinerii mai cumpara dar astia nu cam au cu ce cumpara, care are isi cam aduce el . Astept in continuare sfaturi ! Poate ar trebuii sa ma orietez inspre un Audi de 131 cp , in 6 trepte ? Nu este masina de teren dar stiu si cum trag si cum consuma ! Este diferenta de la masina mea de 116 cp la cel de 131 cp, vb de Audi ! Cam asta-i , Dumineca faina la toata lumea ! xll

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

Nu stiu cu ce sa incep....eu am un Freelander din 2004, de care sunt foarte multumit ! Trebuie sa stii ca poate fi insuportabila daca nu ai grija de ea ( ca orice masina second hand ) si daca reusesti sa-ti achizitionezi piesele din UK poate sa fie mai ieftina ca un Logan!
Legat de ce zicea individul din Peco - se poate bloca VCU-ul si  poate afecta  diferentialul spate sau cutia de transfer ( poti evita asta cu o cheltuiala de 200Euro odata la 100.000 km )
Iti recomand modelele dupa 2002 ( sunt ceva imbunatatiri la diferentiale) Motorul 2.0 Td4 de la BMW este mai mult decat suficient  (are distributia pe lant ) si suficienta viata in el plus ca are si un consum bunicel pentru un 4x4 permanent  (~ 8L/100km).  

Cat despre comportamentul in off-road este peste nevoia unui pasionat de natura ( cazul meu )
Pentru mai MULTE detalii despre englezoaica ...sunt forumuri dedicate 4x4 de unde te poti pune la curent despre modelul dorit .

PS:
De evitat motorul Rover 1, 8L benzina ..este dezastru !!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

ANDREI

Multumesc!

Nu pot spune ca esti singurul care imi da sperante referitoare la Freelander diesel, dar nici ultimul sper!

Ma gandeam la "asta" masina 4x4 si datorita pretului, pentru a o folosi in tractarea rulotei detinute.

Am ajuns la varsta la care pensionar fiind, nu toata ziua "uzitez" cu si fara rost de masina particulara.

Mai mult pe jos ori pe bicicleta, veti vedea si voi cand ajungeti la varsta noastra cum va fi!

Doamne ajuta!

Deci vreau ceva, volan pe stanga, de care totusi sa ma pot folosi in incursiunile familiei mele ("de babalaci vorbesc").

Sunt alte SUV-uri de diferte  firme, modele, etc dar mult mai scumpe.

Ramane inca in analiza achizitia unui astfel de model!

nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

hi    Trebuie sa analizezi foarte bine optiunile pe care le ai la aceeiasi bani (eu asa am facut ). 

Legat de masina  trebuie sa fac o corectie la postul meu de mai sus ...valoarea VCU-ului este intre 200 si 300euro .

Legat de volan stanga sau dreapta : La modelul acesta se poate muta volanul fara bataie de cap( este construita asa). In service il poti muta cu aprox 300euro , dar poti gasi masina adusa din UK direct cu volanul pe stanga ( il muta ei direct pentru piata europeana ). Am gasit fff multe masini in UK care aveau dat jos cardanul si transformata in 2x4 pentru a scadea consumul si a evita eventualele costuri de intretinere ( poti lua in considerare asta daca nu frecventezi balti noroaie sau mai stiu eu ce ...)

Legat de tractiunea rulotei , eu am o rulota de 1200kg si nici nu o simte , doar ca viteza recomandata de constructor cu rulota in spate este 60mile ~ 100km/h dar poate mult mai mult . Eu am mers pe autostrada cu +130..  happy weekend 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin S

Salut , si eu am auzit ca sunt mari probleme cu ele, mai ales cele 2.0d bmw ca au tractiune 4x4 permanent cu convertizorul de cuplu Haldex 1 folosit si de Skoda sau  Passat .
Bune sunt cele cu motoare de Rover cu decuplarea tractiunii, dar singurul inconvenient este ca au motoare doar pe benzina 1.6 16v  , 1.8 8v si 2.0, acestea sunt motoarele puse si pe Rover 65 . 85 etc cu diferite puteri .
Daca vrei masina 4x4 buna dar pe benzina, uita-te la Mitsubishi Pajero Pinin, sunt masini excelente si scuze sunt Mitsubishi , pret bun, ieftina la intretinere, 4x4 decuplabil si exista si varianta cutie automata pe 2.0 140cp, dar si aici apar 2 modele 4x4 decuplabil si 4x4 permanent .
In plus, mai ai pe masina si grup diferential spate blocabil din buton , este o masina perfecta pentru ceea ce facem noi, dar cea cu motor de 1.8 cu 128cp , consumul putin mai mic, dar exista varianta GPL (eu unul sunt fan GPL , am pe ambele masini  Logan & Subaru Forester), consumul va fii undeva de 12-13 /100km la asa motor pe 4x2, pe 4x4, creste putin si anume 14-15/100 ..
Bafta la achizitie si la cautare , dar gandestete bine ceea ce vrei sa cumperi ...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Daca iti foloseste:un prieten a avut un exmplar din 2001, motor 2.0 d de la bmw, 4 usi , volan dr, a mers vreo cateva luni dupa care i s-a spart cutia de transfer, a mers vreo 1 an cu fata decat , timp in care a cautat sa o repare, preturi foarte mari (peste 600euro!)second si 1200euro noua cutia!, a dat-o asa !

Ce greutate are rulota ta?

Am avut si eu o Vitara LWB 1, 6 16 din 1993 fiabila, simpla, piese ieftine, dar toate pana la tractare rulota(a mea are 1100mma)-consum mare, la deal era jale mare, treapta 2-3, la drum nu mai mult de 80km/h, daca nu esti vitezoman, merge!

Daca vrei cuplu si consum incearca o Grand Vitara 2.0 d 110 cp LWB are si reductor (ceea ce Freelander nu are)ce te scoate din situatii grele(panta mare, noroi, etc), impozit mic, costuri intretinere rezonabile.

Daca mai vrei amanunte la tel din semnatura.

Toate bune!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

Iti recomand sa-ti faci o parere singur ( probeaza una ) Cat despre motoarele BMW .." sustin"  deras afirmatia colecului de mai sus, cum ca ar fii mult mai proaste ca cele de Rover ( copiate  dupa Opel, adica Vauxhall)  tamp .... tamp

PS: poti cere sfatul oamenilor pasionati de masini 4x4 care au asemenea masini ( nu din auzite!!! ) forum.club4x4.ro .

Tot aici poti gasii pareri pro si contra pentru aproape toate modele de 4x4

Bafta la achizitie !!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Multumesc tuturor pentru amabilitatea de raspunde!

Am citit cu deosebit interes cele scrise in legatura cu aceasta masina.

Se pare ca cele mai multe pareri sunt contra, nu pro.

Ca un spirit de gluma "nu te p..a contra vantului ca vine pe tine".

Asa si eu, n-am sa ma incapatanez sa-mi cumpar asa ceva in ciuda celor spuse! N-am nimic de demonstrat!

Se pare ca o alta orientare este necesara!

Numai bine!

nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tudor

Sustin ce  a postat Andrei, si eu sunt proprietarul unui Freelander 2.0 td4 din 2004.

Inaintea acesteia am avut una pe benzina cu motor de 1, 8 din 2002, de care am fost multumit, dar care era putin cam puturoasa agatata la rulota.

Pentru necunoscatori aceste masini sunt cu tractiune integrala permanent.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin S

Da asa este, eu unul nu as opta pentru 2.0 de BMW , acel motor este ok pe 320 nu pe Freelander . Eu am Subaru Forester si daca nici astia nu stiu sa faca 4x4  atunci cine ? daca nu acum atunci cand ?  Mai nou caut un Pajero Pinin ca Subaru este foarte gurmand si cu GPL papa de rupe. Caut o masina la care se decupleaza transmisia manual ca la Subaru unde transmisia este 50/50 fara decuplare consumul cu rulota este de 15 / 16 l/100km si nu cred ca este bine . Mai nou trag cu Loganul care consuma 12l/100 cu rulota dar merg mai batraneste ..

Una peste alta bafta la achizitie dar cauta bine si gandestete bine ceea ce vrei sa cumperi ...

Bafta

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Efectiv vroiam o masina de teren, poate trage dupa ea mai usor o rulota, desi daca stau si ma gandesc masina mea imperecheata cu rulota nu-mi ia mai mult de 9%, la max 90 km/h, normal 50-60 in localitate.

Cand aud de consumuri de 12, 15, 16%, imi vine rau!

Nici n-o fortez cu rulota dupa ea, pana la urma sunt banii mei in joc.

Dar vroiam sa fac asa "un schimb de look".

Pana la urma posibil sa ma orientez tot pentru Audi A4, 1, 9TDi, b6, 131 cp, 6 trepte dar tot Avant; imi displace berlina!

Stiu foarte bine de ce sunt in stare astea, fiabilitate, mers, consum, etc!

:-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu

Dar am si eu o intrebare;  daca tot zici ca esti multumit de Audi de ce nu cauti unul cu Quatro.

Nu vei face offroad cu ea dar macar te mai scoti pe iarba uda sau nisip.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Cornel, sunt multumit de Audi A4, mai multumit as fi fost de unul de 131 cp, in 6 trepte dar de 1, 9 nu de cel de 2, 0.

Quatro, am avut unul la vanzare, af "97, tot avant, permanent 4x4, era benzinar de 1.8 cu LPG, asa l-am luat din Germania.

Chiar mergea fb, nu avea batai/zgomote ciudate la transmisie, consum cam 8- 9% gpl, benzina cred ca mai putin, l-am folosit doar cu gaz, dar s-a vandut destul de repede.

N-ar fi rau nici A4 quatro, uite chiar am sa caut sa vad b6, deci af intre 2001-2004, motor 1, 9TDi, 131cp.

Din 2005 cam au motorizari de 2, 0 si au probleme la motoare, aidoma Freelanderului la transmisie.

Am cam vazut multe cu "motor kaput" pe Mobile sau Autoscout.

E o idee!

:-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Exclus, motorizari peste 2.0, te rupe impozitul si cate toate, pentru cine-si permite , tot respectul, s-apoi nu merg in padure dupa lemne cu el.

Sharan, am cam fost de multe ori in Germania cu un asa ceva, TDi 1, 9 cu platforma dupa el dar "lua notite " de la un A4 de 131 cp, din 2004 tot cu platforma dupa el.

Baiatul cu audi avea acum catva timp peste 700 de mii de km facuti, majoritatea cu platforma dupa el pe drumurile pana-n Germania, a schimbat doar el 4 sau 5 distributii, noroc ca era priceput si nu trebuia sa plateasca manopera.

Chiar am sa-l sun maine sa-l intreb cati km are acum si cate ambreiaje si curele de distr. a schimbat la Audi.

Mai faceam cate un spirit de gluma cu el si-l intrebam daca mai stie sa circule si "solo nu doar imperechiat cu platforma" si el cat masina!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Euro 3 sunt de 74kw(101 cp), 85kw(116cp), 96kw(131cp) cc 1896

Euro 4 din 2005 103kw(140cp) cc 1968 , dupa 2007 E4 si de 125kw(170cp)

Nu stiu sa fie Euro 4 motoare diesel la Audi de 1, 9 doar de 2, 0.

Sunt ceva motoare tot E4, de 1896 cc, 77kw(105cp) dar cam dupa 2007, in special pe A3.

nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu

Poti cauta un a4 break cu quatro eventua 2.0 tdi si zburzi cu rulota dupa tine. Nu mai huliti toate 2.0 , nu toate seriile au avut probleme. De exemplu eu am bkd pe octavie care nu are probleme de injectoare sau pompa de ulei. Poti gasi eventual un 2.0 la care s-au schimbat injectoarele caci exista directiva de la  vw cand pica un injector se schimba toate.

Ultima rulota are 1350 kg mma si nu o prea simt in spate cu 2.0 tdi de 140 cp, iar consumul la mers cu 100 constant nu sare de 10 -11.

La fel de mult imi place pe audi 2.5tdi v6 quatro are un prieten una de prin 2004 un tanc de masina si are peste 300000 fara probleme doar ca e impozitul maricel.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Cornel,

Departe de mine gandul sa "hulesc" aceste motoare de 2, 0.

Spun din auzite, si din ce vad la multe anunturi de dincolo "motor kaput" (la noi nu gasesti sa spuna cineva ca a avut probleme, o repara si o "marita").

Nu stiu exact intre ce ani si ce typ de motor a fost cu probleme! Pana la urma cred ca cele de 140 cp este un singur typ!

Asa ca mai bine nu!

Nici peste 2000 capacitate.

A6, da chiar "tanc de masina", dar sunt si motoare de 1, 9 dar E2, deci pana-n 2000 af.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu

Pe 2.0 au fost mai multe tipuri , bkd a fost cel cu cele mai putine probleme in schimb bkp la Passat-uri a fost varza.

E un topic pe vwforum unde sunt descrise. La bkp problema cea mai des intalnita erau injectoarele care picau pe partea electrica. Pana la urma  alegerea unui sh e o loterie si chiar daca alegi o masina foarte fiabila nu stii cum a fost intretinuta si ce poate sa iti pice.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Loterie era si pe cele noi , problemele au fost de noi pentru acele tipuri.

Cele second-hand , alta problema!

Am adus din Germania de toate intre anii 1994 si 2001, dar cel mai urat am patit cu un Smart (am venit cu el pe roti doar in 2 pistoane unul nu lucra, a consumat de nu-ti inchipuii, a fost singura masina la care a trebuit sa alimentez pe Ungaria, apoi cu un Opel Astra variant benzinar din '96, luat din Augsburg dupa 200 de km scotea fum dupa mine de facea ceata, 7 kg de ulei a papat pana acasa, la vama nici buletin n-au mai cerut numai sa plec cat mai repede de acolo, se innecau de fum stimabilii vamesi).

Dar le faceam si se vindeau rapid, acum mai "greut" un pic.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Am sapat indeajuns de mult sa vad ca nu sunt motoare de 136cp de 1, 9 cu E4

Pune tu unul sa-l vedem!

De 140cp poate dar de 2l(1968cc) cu E4

De 131cp 1, 9 E3 pana in 2004 (partial)

Din 2004(partial) au scos un motor cu E4 dar de 116cp, nici macar de 131cp, daramite de 136.

Dar poate ca tu spui 136 la 140, si atunci inteleg, dar ala este de 2, 0 nu de 1, 9.

Vezi aici codurile de motoare pentru motoarele de Audi (poate-l gasesti si pe cel sustii , de cei 136 cp, ca eu nu-l vad!)

Click pe   Discutii generale - AUDI    

superok

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

De acord cu motoarele TDi de 1, 9, E2 pe WV, cel mai "fain" consum ce l-am intalnit eu pe GOLFUL3.

Venind din Germania, intotdeauna alimentam full la Parndorf, sau la Neusiedl am See, la JET, iar inspre Germania la OED( o fi oare cineva care "face" Germania ma rog, Olanda etc sa nu stie de OED?).

Pana acasa de acolo 650 de km; cu un Golf3 TDi ajungeam cu jumatate rezervorul, pe cand cu un benzinar de 1, 6 sau 1, 4 fie el Golf, Opel sau Clio de 1, 2(cam asta se cauta pe piata atunci), de multe ori trebuia pe la Ilia sau neaparat la Deva sa mai pun benzina.

Nu-mi amintesc sa fi ajuns acasa fara sa mai alimentez pe traseul de intoarcere cu vreun benzinar.

Nu mai vorbesc de motoarele SDi pe Golf 3, la alea chiar uitai ca mai trebuie sa-i pui motorina.

Si de tras parca trageau TDi-urile rulota mai bine decat Audi, desi era numai de 90cp (prb cv).

Ford diesel n-am avut nici unul, acum aduc unul din Italia 1, 8 TDi af 2001, e masina lui fica-mea.

Asa ca de asta data merg cu avionul, de la Timisoara am gasit "belet" pentru 26.02 pana la Bergamo, aieroport ORIO AL SERIO, inchipuiiti-va, 24 de euro doar.

A avut un Polo 1, 4 TDi din 2008(3 pistoane) si a facut schimb (binenteles a luat diferenta).

Vrea inscrisa pe RO.

Numai bine!

nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian S.

Deviez si eu putin in off-topic dar trebuie sa ma bag putin ca e domeniul care imi place: Audi!

Nu exista motoare de 135/136cp pe nimic produs de VW care le include pe Seat, Skoda, Audi.

Moroarele 116 cp euro 4 derivat din AJM se gaseste dupa 2005 pe modelul A4B7 si A6C6, un motor bun parerea mea.

Eugen de ce vrei sa renunti la B5AJM in favoarea a doar 2-3 ani diferenta in vechime pt B6?Pt putere?Daca e pt putere iti zic sigur ca al tau are ceva probleme deoarece nu se misca deloc mai spectacol cel cu 131.Verifica debitmetru, curata turbina, EGR-ul, fa-i inainte o diagnoza.

Sau pentru 6 trepte?In ultima viteza ambele cutii tot atatea rot/min au  biggrin

Poti alege de la B7 in sus motorul 2.0 170cp pompe Bosch.Vestitele 2.0 cu bai mare erau 143cp Siemens.

Toata lumea care trage de masina pana pica fara sa se mai uite pe sub ea urla ca sunt proaste, ca s-au stricat.De ce s-au stricat binenteles fabricantul e de vina nu modul de exploatare  :)

Sa revin la linia topicului Freelander 1 ca de el este vorba, eu timp de 3 ani am fost foarte multumit de masinuta. Am si bagat bani in ea dar am facut-o perfecta pentru mine.Si se misca bine si in offroad.

Pun un link daca este permis sa studiezi putin istoria Landului meu, poate iti faci o parere.

  Free Lander ‘99     

Apoi studiaza si:

  Achizitia unui Free Lander     

Ca fost posesor De AJM, Freelander, actual posesor de alt AJM si viitor posesor de Freelander 2 putem discuta si telefonic oricand, sau de 4x4club, sau pe clubaudi.ro sau aici.

Toate bune,

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.