Cristian Nitu

Redresor rulota !

21 postări în acest subiect de discuţie despre Redresor rulota !

Redresor rulota !

Cristian Nitu

Buna dimineata !

Am cateva intrebari pentru cei care se pricep intr-adevar la partea electrica a unei rulote.

in primul rand, de curand am achizitionat un panou solar de 100w, regulator de10A, acumulator 120A gel -Jarrett. 

Pe rulota este montat un redresor de 13, 8V. Dupa cum se pare a fost montat de fostul proprietar, dupa achizitionarea rulotei.

Intrebarile mele sunt:

-acest redresor este indicat sa incarce acest tip de acumulator cand rulota este conectata la 220V ?? Am inteles ca pentru acest tip de acumulator trebuie un redresor cu incarcare prin impulsuri.

-regulatorul de 10A este suficient sau trebuie unul mai mare? Cand am achizitionat kit-ul, am vrut sa cumpar unul mai mare, dar nu avea pe stoc.

-dupa deconectarea panoului cam ce voltaj ar trebui sa aiba acumulatorul? Pe regulator imi arata 12, 7v. In timpul incarcarii imi indica 14, 4v cand e soare puternic.

 

Va multumesc anticipat !

 

20170523_143619.jpg

20170523_143640.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sorin S

Neata , dupa cum arata redresorul nu stie sa incarce baterii agm , gel .

Este un redresor normal pentru incarcare normala , un redresor dedicat pentru gel , agm stie sa incarce in impulsuri si voltaj mai mare 14, 4 .

Nu incerca sa conectezi bateria la el ca o stici , vezi ca exista la norauto redresor pentru gel , agm si /sau deepcycle , preturile sint bunicele .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Salut @Cristian Nitu, hai sa-ti raspund si eu, punctual! :salutare!:

1. Redresorul nu e dedicat incarcari bateriilor cu gel...Il poti folosi o perioada scurta, dar pe termen lung scurteaza viata bateriei...

2. Regulatorul de 10A este suficient pentru panoul tau de 100W, care poate incarca maxim cu 5, 7 Amperi ( scrie pe spatele panoului)...

3. Dupa deconectarea panoului la cat timp iti arata 12, 7?    In general o baterie buna, trebuie sa aibe "la rece" intre 12, 7V - 13, 3V...Adica imediat dupa deconectarea panoului sau redresorului, incepe sa scada de la 13.3 pana se stabilizeaza undeva la minim 12, 7 daca e buna bateria...

Bafta! :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Nitu

Multumesc pentru raspuns. Am schimbat redresorul cu unul din acela care au fost prin Lidl. Azi dimineata l-am conectat la acumulator pe programul dedicat acestor tipuri de acumulatori. O las toata noaptea la incarcat ( o pregatesc de Vama :) ) si o sa vad la ce voltaj o sa se stabilizeze dupa deconectarea de la 220 V.

Va doresc o vara placuta !

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florin Smolnicki

Bună dimineața!

Stimați colegi, mă puteți ajuta și pe mine cu câteva lămuriri, sfaturi, explicații, răspunsuri, idei? Vă rog frumos.

 

Pe rulotă am o baterie auto, românească, normală, pe acid, Cyclon de 100 Ah.

 

1. Care credeți că ar putea fi cauzele ce pot duce la arderea redresorului original al rulotei?
La mine s-a ars. Cum este posibil așa ceva?

Cu ce să-l înlocuiesc? 
Băiatul de la reparații electronice mi-a zis ieri că nu merită reparat, ar fi foarte scump. Primele șase fotografii sunt cu redresorul original al rulotei.
2. Mai am un redresor de cutie model mai vechi, pentru acumulator, de la fosta rulotă. Oare să îl montez și să îl folosesc pe acela?
Oare pot încărca cu acel redresor mai vechi o baterie de 100 Ah?
3. Și mai am un fel de transformator de la 220 la 12 V, tot de la vechea rulotă. Era folosit pentru amplificatorul de la antena rulotei.
Atașez și cu el niște poze. Să îl folosesc pe acesta?

 

PS. Am și un redresor de la Lidl, de vreo 60 de lei, dar cred că nu are rost să îmi spuneți că îl pot folosi pe acesta. El are mai multe variante care pot fi setate: 6 V (parcă) baterie de motocicletă, 12 V - normal și 12 V - pentru iarnă (are un fel de indicator cu steluță - bagă ceva mai mult curent). Un astfel de redresor nu poate fi montat ca să încarce permanent bateria rulotei pentru că eu nu vreau să stau de fiecare dată când ajung la o sursă de curent ca să fac setările necesare.

 

Aștept cu interes răspunsurile voastre!
 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

IMG_20150430_191011.jpg

IMG_20150430_191024.jpg

IMG_20150506_175945.jpg

IMG_20150506_180022.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

Motivele pentru care s-a ars redresorul vechi, pot fi multe.

Poti folosi incarcatorul de la vechea rulota, dar vad ca are putere mai mica fata de cel vechi,  ceea ce inseamna ca bateriei ii va trebui mai mult timp de incarcare.

Alimentatorul de la Lidl nu stie sa pastreze setarile daca nu este deconectat de la baterie? 

In alta ordine de idei,  cand esti conectat la 230v, circuitul de 12v il alimentezi din baterie sau din alimentator? 

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florin Smolnicki

@Costin Lipan mulțumesc mult pentru răspunsuri! 

 

Nu! Redresorul de la Lidl nu păstrează setările. Dacă l-am scos complet de pe baterie și din priză, uită totul. Ar fi vreo altă variantă/ șmecherie? 

 

Când sunt conectat la 220 trebuie să am și baterie la rulotă pentru că, altfel, rămân fără lumină, vent și fără întreaga alimentare a rulotei. Deci... Dacă am înțeles bine, circuitul rulotei îl alimentez din baterie. 

 

 

 

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

Ideal ar fi sa alimentezi circuitul de 12v din transformator atunci cand esti conectat la 230v si din baterie DOAR cand nu ai tensiune la 230v. Pentru asta poti folosi un comutator manual sau o automatizare (cu releu sau folosesti un pwm pt panou solar sau orice altceva iti trece prin minte). Eu stiu ca aveam niste relee la montajul original al rulotei, care asta faceau, insa am regandit tot asa cum am avut eu nevoie.

Concret, iti trebuie o sursa (iti poti alege de aici sau orice altceva asemanator),  dar si un incarcator specializat pentru baterie, incarcator care sa stie sa se opreasca atunci cand bateria este incarcata. O solutie asemanatoare, cu un pwm pentru panouri solare si un alimentator de 24V a folosit un coleg de pe forum, cauta si ai sa gasesti schemele.  

 

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Salut Florin! 

Subscriu cele scrise de @Costin Lipan:bravo:Alege corect un transformator 230V-12V cu punct de redresare Și când ești cuplat la rețea 230V toți consumatorii de 12V să fie alimentat de traf. Când ești în off consumatorii o să primească tensiune din acumulator! 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florin Smolnicki

@Costin Lipan @Fejer Antal 

Vă mulțumesc frumos pentru răspunsuri!

Intenționez să modific instalația originală a rulotei și să vă urmez sfaturile.

 

Aș mai dori câteva răspunsuri din partea voastră.

1. Ce fel de redresor să iau și de unde? Vă rog frumos să-mi trimiteți un link direct. Doresc unul care să încarce cu maxim 10 Ah; bateria mea fiind de 100 Ah. Să nu fie mare, greu voluminos, să fie tot cât cel al rulotei - originalul.

Știu că bateriile (acumulatorii) se pot încărca cu maxim 10 % din capacitatea lor. Sau ar fi mai bun un redresor care încarcă chiar cu mai puțin de 10 Ah?

Sunt curios ce îmi sugerați.

 

2. 

în urmă cu 20 ore, Costin Lipan a scris:

Ideal ar fi sa alimentezi circuitul de 12v din transformator atunci cand esti conectat la 230v.

 

Transformatorul este totuna cu sursa sau redresorul? 

Ce am înțeles eu (am citit de cel puțin cinci ori cele scrise): am nevoie de un redresor pentru bateria rulotei. Sursa ar fi altceva?

 

3. Nu cred că voi avea nevoie de comutator sau altceva. Eu am montate deja două mufe pentru cele două circuite de încărcare: varianta 1 - bateria se încarcă de la fostul redresor și varianta 2 - scot mufa de la redresor (vechiul circuit, original al rulotei) și conectez manual pe circuitul de la panoul fotovoltaic. Așa mi se pare mie cel mai simplu și mai sigur.

 

4.

în urmă cu 20 ore, Costin Lipan a scris:

un incarcator specializat pentru baterie, incarcator care sa stie sa se opreasca atunci cand bateria este incarcata.

Ce recomanzi concret? Și să nu fie voluminos și greu.

 

5. 

în urmă cu 20 ore, Costin Lipan a scris:

iti poti alege de aici sau orice altceva asemanator

M-am uitat pe acest site. Nu prea înțeleg mare lucru, nu sunt de specialitate. Poți să îmi dai, te rog frumos, niște lămuriri în plus?

Să înțeleg că: sursa = transformatorul și invers? Mie nu mi-e clar. Trebuie să iau sursă și redresor sau sursa este și redresorul? 

Care sursă să îmi iau din cele pe care mi le-ai recomandat în link-ul de mai sus? Este bună una de 10 A?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

Aaaaaaaaaaaa, pai daca ai panou fotovoltaic, ai si PWM sau MPPT. Legi consumatorii obisnuiti la iesirea pentru consumatori din PWM, iar in paralele cu panourile, printr-un comutator, legi un transformator mai mare de 14V. Repet, cauta pe forum si ai sa gasesti aceeasi discutie, detaliata, cu scheme, poze, linkuri si tot ce-ti este necesar,  cu un alt coleg care a implementat solutia asta (nu cred ca are rost sa o repetam de fiecare data).

 

Redresor eu am achizitionat asta, dar din cate am inteles de la colegi si cel de la LIDL este bun. 

 

Mare atentie cu deconectarea PWMului de la baterie!!! Intai deconectezi panourile solare si dupa aceea bateria, iar la conectare intai bateria si dupa aceea panourile Altfel, daca ramane fara curent. PWMul poate porni la 24V si strici bateria.

 

Puterea transformatorului o calculeaza fiecare in functie de cat consum are.

 

Nu in ultimul rand, MARE, MARE atentie la ceea ce faci acolo!!! Faptul ca nu ai scurt in circuite nu inseamna ca esti si in siguranta. Sectiunile prea mici ale cablurilor si contactele imperfecte sunt principala cauza a incendiilor. Daca nu esti sigur pe ceea ce faci, roaga pe cineva sa te ajute sau sa te supervizeze.  

 

 

  • Like 4
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Viorel

De ce va complicati cu PWM+redresor cand PWM poate sa incarce singur bateria?

Legi bateria la PWM, intre ele pui un braker fuzibil sau nu (preferat cu) si panourile la fel le legi la PWM cu braker cu siguranta intre ele. 

Atat. Ai incarcare permanenta pe baterie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florian Bucur
La 01.12.2021 la 11:28, Costin Lipan a scris:

Aaaaaaaaaaaa, pai daca ai panou fotovoltaic, ai si PWM sau MPPT. Legi consumatorii obisnuiti la iesirea pentru consumatori din PWM, iar in paralele cu panourile, printr-un comutator, legi un transformator mai mare de 14V. Repet, cauta pe forum si ai sa gasesti aceeasi discutie, detaliata, cu scheme, poze, linkuri si tot ce-ti este necesar,  cu un alt coleg care a implementat solutia asta (nu cred ca are rost sa o repetam de fiecare data).

 

Redresor eu am achizitionat asta, dar din cate am inteles de la colegi si cel de la LIDL este bun. 

 

Mare atentie cu deconectarea PWMului de la baterie!!! Intai deconectezi panourile solare si dupa aceea bateria, iar la conectare intai bateria si dupa aceea panourile Altfel, daca ramane fara curent. PWMul poate porni la 24V si strici bateria.

 

Puterea transformatorului o calculeaza fiecare in functie de cat consum are.

 

Nu in ultimul rand, MARE, MARE atentie la ceea ce faci acolo!!! Faptul ca nu ai scurt in circuite nu inseamna ca esti si in siguranta. Sectiunile prea mici ale cablurilor si contactele imperfecte sunt principala cauza a incendiilor. Daca nu esti sigur pe ceea ce faci, roaga pe cineva sa te ajute sau sa te supervizeze.  

 

 

salut,

Poti sa ne spui cum functioneaza cu redresorul achizitionat ?

Ma intereseaza in special in cat timp incarca bateria si daca cu adevarat a regenerat-o.

Acelasi tip am achizitionat si eu dar inca nu a ajuns la mine.

Multumesc !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai Gabriel

Ca și regula generala la încărcarea unui acumulator pentru a se păstra pentru cât mai mult timp capacitatea și performanta acumulatorului acesta se va încarca cu 1/20C.

Adica cu 5% din capacitatea lui pe ora. 

Acumulator de 100a sa se încarce cu 5Ah, sunt acumulatori ( ca cel pe care îl ai tu) care se pot încarca cu 1/10 fără probleme. 

Îți trebuie un "redresor" care sa " știe" gel/agm. Acesta va încarca în trepte acumulatorul în funcție de Tensiunea existenta și rezistenta lui interna ca să optimizeze timpul și pașii de încărcare. 

Un astfel de încărcător va duce tensiunea pana pe la 14.8V spre finalul încărcării. La tine bateria după 60 de minute de la finalul încărcării trebuie sa aibe 13.8v! 

Poți folosi o automatizare ca atunci când ești pe panou sa încarce acumulatorul ( controlerul panoului are și funcție de încărcare acumulator), iar când ai 220v o automatizare care se pune după invertorul pe care îl ai tu după acumulator și sa mergi pe 12v din 220v exteriori. După acumulator îți trebuie un invertor cu unda pura ( dacă ai consumatori cu motoare) dacă ai fără motoare merge și fără unda pura ( becuri, alimentatoare, TV etc). 

Tine minte ca randamentul unui invertor este de 85-90%, adică o sa ai cam 15% pierdere din capacitatea acumulatorului. 

12x100ah = 12000w ( teoretic dacă ar fi ca să consumi tot din acumulator). 

La care mai scazi 15% Pierderea prin inverter  și ajungi la 10500 ( în practica maxim 7500).

Astia 7500 îi împarti la cati consumatori ai și vezi cât te tine acumulatorul. 

Unde ai posibilitatea sa folosești direct 12v, folosește 12v ca să eviți din pierderi. 

Deci asa:

Panou-controler - acumulator 

220v-switch ( automatizare) - aici ramifici către redresor - acumulator odată și odată către invertor ( dacă ai preponderent 12v) sau direct către prize. 

Sa nu uiți ca din priza  cu 13 pini ( dacă e legata ad literam) poți lua un plus după contact care îl duci la acumulatorul rulotei.

La cca 1500rpm alternatorul mașinii "scoate" un 50A. Dar curentul (amperajul) este limitat de secțiunea cablului și dimensionarea ( în funcție de cablu a siguranței acestuia) aici sunt soluții care se pot aplica pentru a face încărcarea mai rapida. 

Deci și aici poți încarca acumulatorul în 2-3 ore de funcționare a mașinii. 

0727274896 este numărul meu. 

Daca doriți ma puteți suna între orele 8-15 și sa va explic la telefon cele spuse. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

@Mihai Gabriel, mai verifica o data inmultirile alea cu 100, pentru ca maine se beau cele 44 de pahare si mai poate aparea un zero in plus! Deja ai centrala nucleara la 12 kW scosi din niste amarati de 100 A!

 

De asemenea, aproape toata informatia pe care ai prezentat-o se regaseste deja pe forum.

 

Si, rugamintea mea, nu apela la tactica "sunati-ma sa va explic"... Aici este un forum, adica informatiile se impartasesc in scris pentru a avea acces la ele si altii peste x ani. Avem deja un membru pe sectiunea de gaze care, din pacate, face exact acelasi lucru... A zis ca s-a retras, dar a lovit in plin zilele trecute! :)

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan

@Florian Bucur, Redresorul stie singur cat sa incarce, banuiesc ca in functie de temperatura si de nivelul de incarcare al bateriei. 

Acum 3 saptamani, m-a lasat bateria de la o masina, baterie de 12v / 750A. Am testat-o si mi-a aratat incarcare (SOC) 100%, Health (SOH) ~ 47%  - mai putea furniza 330A. Am pus redresorul pe reparare, s-a oprit singur dupa 24h, iar acum SOH este 84%, - 570A. Testerul tot BAD - Replace spune, insa de moment ce a recuperat din capacitatea bateriei, cred ca redresorul isi face treaba. Probabil ca pentru o baterie mai noua (a mea are 6 ani in serviciu), reuseste sa o repare aproape complet, sau poate ca ar trebui sa o mai pun inca o data la reparat, sau sa-i schimb electrolitul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florian Bucur
7 minute în urmă, Costin Lipan a scris:

@Florian Bucur, Redresorul stie singur cat sa incarce, banuiesc ca in functie de temperatura si de nivelul de incarcare al bateriei. 

Acum 3 saptamani, m-a lasat bateria de la o masina, baterie de 12v / 750A. Am testat-o si mi-a aratat incarcare (SOC) 100%, Health (SOH) ~ 47%  - mai putea furniza 330A. Am pus redresorul pe reparare, s-a oprit singur dupa 24h, iar acum SOH este 84%, - 570A. Testerul tot BAD - Replace spune, insa de moment ce a recuperat din capacitatea bateriei, cred ca redresorul isi face treaba. Probabil ca pentru o baterie mai noua (a mea are 6 ani in serviciu), reuseste sa o repare aproape complet, sau poate ca ar trebui sa o mai pun inca o data la reparat, sau sa-i schimb electrolitul.

Merci,

Mâine ajunge la mine și-l pun la treabă. Din ce am citit eu și ce am discutat cu un importator, prieten cu mine ar trebui sa fie foarte util, mai ales la prețul acesta.

Bafta 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florian Bucur
La 09.03.2022 la 10:32, Florian Bucur a scris:

Merci,

Mâine ajunge la mine și-l pun la treabă. Din ce am citit eu și ce am discutat cu un importator, prieten cu mine ar trebui sa fie foarte util, mai ales la prețul acesta.

Bafta 

Salut,

Am folosit de 2 ori funcția de reparare și se pare că a funcționat . Acum se incarca până la 100%. Aștept un prieten cu un aparat special sa mi spună și eficientă bateriei.

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugene Stefanescu

Buna ziua . Am sistem de incarcare prin panou solar si vreau sa leg un redresor cand rulota este legata la 220 v . Trebuie deconecate panourile cand incarca la 220 v ? Va multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lungu Marin

Trebuie deconectat panou si controlerul altfel se arde.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Damian Bogdan
      de Damian Bogdan
      Din pacate nu am apucat sa ma bucur de ea si imi doresc sa gasesc pe cineva care sa o faca...
       
      Hymer Nova, an 2005, inmatriculata în România, proprietar în acte.
      Echipare ptr offcamping!!
      Panou solar și baterie de 100A
      Cupla rapida de gaz ptr exterior
      Priza exterioara 220v
      Mufa tv externa, ptr cort.
      Mufa rapida externa ptr conectare la rețeau de apa sau bazin suplimentar + mufa si pompa apa externa si pompa apa exterior noua
      Bazin de apa curata la interior cu umplere din exterior BOILER apa calda pe GAZ si curent 220v Roata de rezerva noua, de tip C pe 14 și anvelope ca noi, jante de aliaj Cupla antibalans ca noua.
      Talpi pentru picioarele de calare, noi, nu am apucat sa le montez.
      Cuptor pe gaz si curent 220v
      Frigider mare cu congelator separat.
      Soba Truma cu Trumavent la 12v si încălzire Ultraheat la curent Aragaz și chiuveta.
      Iluminat 12v ambiental cu schimbarea culorilor Trapa mare funcțională, fără fisuri sau alte probleme Trapa în zona patului matrimonial Trapa în baie, cadita dus Geamurile sunt ca noi, plasele de insecte și parasolarele sunt prezente și funcționale.
      Mochete originale foarte curate, ca noi.
      Multiple spații de depozitare, usa de vizitare din exterior ptr spatiul de sub patul matrimonial.
      Vine echipata cu bidon de apa curata suplimentar ptr alimentare din exterior, bazin de ape uzate Rulota se prezintă într-o stare de excepție, foarte spațioasă.
      Tapiteria pentru banchetele din fata este noua, refacuta integral.
       
      Pret: 8000 Eur, usor negociabil.
       



















    • Florin Smolnicki
      de Florin Smolnicki
      Cumpăr redresor rulotă. Cel vechi (originalul) s-a ars. Nu înțeleg de ce.
      Modelul de mai jos. Doresc să fie cu putere mai mare de încărcare, pentru că am pus baterie de 100 Ah. Bateria originală era de 80 Ah.
      Atașez poze:
       
       






    • Marius LTN
      de Marius LTN
      Rulota Adria Altea model 462PS
      an fabricatie 2009, prima inmatriculare septembrie 2011

      Masa proprie 938 Kg, MMA 1150 Kg
      Poate fi tractata cu categoria B (in functie de masa autovehiculului tragator)

      Rulota poate acomoda 1 cuplu cu 1-2 copii si este pregatita pentru off-camping:
      -2 spatii de dormit
      -panou fotovoltaic 170W cu charger MPPT 30A
      -baterie 200Ah Litiu (LiFePo4)
      -invertor 12V->230V 2000W, prize 230V
      -frigider cu congelator Dometic pe 3 cai: gaz, 12V, 230V
      -rezervor de apa 150L cu buson de umplere din exterior
      -boiler pe gaz pentru apa calda
      -incalzitor Trumatic pe gaz cu ventilatie

      Dotari:
      -pat matrimonial 140 x 200 cm cu somiera pe arc si spatiu de depozitare
      -zona de servit masa care se poate transforma in pat 140 x 200 cm
      -bucatarie cu plita pe gaz (3 ochiuri) si chiuveta
      -baie cu dus si WC cu golire exterioara
      -paravan tip armonica care separa rulota in doua zone pentru asigurarea intimitatii
      -2 trape pentru ventilatie
      -cort pe toata lungimea rulotei cu banda LED pentru iluminat
      -iluminat pe LED
      -plase de insecte si jaluzele atermice la toate ferestrele
      -plasa de insecte tip armonica la usa
      -cupla antibalans AL-CO cu antifurt
      -mover cu telecomanda
      -butelie gaz
      -senzor de gaz
      -rezervor de apa gri
      -mocheta noua
      -anvelope noi
      -pompe de apa noi
      -roata de rezerva
      -manivela pentru cale
      -priza 7 pini

      BONUS:
      -2 bidoane de 60 litri fiecare pentru aprovizionare cu apa
      -pompa electrica 12V pentru transfer apa
      -oglinzi suplimentare pentru autoturism
      -cablu conectare la 230V in camping/ la generator
      -adaptor priza 13/ 7 pini
       
      PRET: 12.000 EURO
      Rulota poate fi vazuta in Brasov
       
      Poze in topicul de prezentare
       

    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna ziua,
      Azi am schimbat bateria de la Touareg-ul meu. Inca mergea, inca pornea si dupa o saptamana iarna, dar am simtit-o ca invartea mai greu motorul dupa 7-10 zile de nepornit. Am facut test de baterie la mine la service, are peste 50% capacitate pornire, deci este inca buna de folosit la rulota.
      O donez cu drag oricarui coleg rulotist care are nevoie. Trebuie ridicata din Otopeni azi sau de marti. Bateria este mare, grea, are 105 Ah.
      Sa ne auzim cu bine.
      PS. Primul venit primul servit.


    • Bogdan N.
      de Bogdan N.
      Buna ziua tuturor.
      In urma unui upgrade electric la rulota am ramas cu cateva componente.
      DONEZ oricariu interesat.
       


  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.