Alin Mihaila 613 Semnalează Publicat 10 August, 2017 Dupa cum cunosteti o parte din colegi si dupa cum scrie si in semnatura, detin o rulota Hobby 440 Excellent Easy, dotata cu mover PowerTouch. In momentul achizitionarii rulotei moverul era nefunctional, dar ulterior l-am reparat, am cumparat si o baterie Rombat Tempest de 100 Ah special pentru manevrarea rulotei. Moverul functioneaza decent, n-am ce sa-i reprosez, doar ca in conditii de teren putin denivelat si panta nu foarte mare rulota da semne de instabilitate in sensul ca nu sta in pozitie orizontala, tendinta ei fiind sa se lase pe spate. Am vorbit si cu Adrian Coman din Ploiesti si mi-a spus s-o las mai jos din roata de ghidaj. Zis si facut doar ca rulota se comporta cam la fel. O sa spuneti ca depozitez prea multe lucruri in spatele rulotei. Nicidecum, rulota se comporta la fel si cu zonele de depozitare goale... Am urmarit prin campinguri rulotisti cu rulote dotate cu mover si n-au astfel de probleme si sincer chiar ma oftica usurinta cu care isi manevreaza rulotele... Aveti idee despre ce e vorba? V-ati confruntat cu asemenea probleme? Multumesc anticipat! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Traian M 505 Semnalează Publicat 10 August, 2017 inseamna ca rulota e mult mai grea pe spate, moverul pe ce parte e montat? Daca e pe partea din spate a rotilor te-ai putea gandi sa il pui pe partea din fata, si inversezi firele de la motoare in casuta electronica. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila 613 Semnalează Publicat 10 August, 2017 25 minute în urmă, Traian M a scris: inseamna ca rulota e mult mai grea pe spate, moverul pe ce parte e montat? Daca e pe partea din spate a rotilor te-ai putea gandi sa il pui pe partea din fata, si inversezi firele de la motoare in casuta electronica. Moverul este in partea din fata a rotilor... Pe spate n-am decat un suport de biciclete Thule Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
George B 1.815 Semnalează Publicat 10 August, 2017 Si eu cred acelasi lucru, respectiv ca ai rulota mai grea pe spate, altfel nu are de ce sa se intample acest lucru. Cate kg ai pe protap? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila 613 Semnalează Publicat 10 August, 2017 în urmă cu 2 ore, George B a scris: Si eu cred acelasi lucru, respectiv ca ai rulota mai grea pe spate, altfel nu are de ce sa se intample acest lucru. Cate kg ai pe protap? Logica imi spune si mie ca rulota e mai grea pe spate, dar si fara bagaj tot asa sa se comporte? Kg pe protap? Vrei sa fi mai exact! Nu inteleg Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
George B 1.815 Semnalează Publicat 10 August, 2017 Uite-te si in poza de la spalatorie (de aici). Pare lasata pe spate. Am gresit cand am spus "pe protap", mai corect este greutatea "pe carlig". Forta cu care apasa rulota pe carligul masinii. Exista niste cantare, dar poti improviza usor cu un cantar obisnuit si un lemn. Dar trebuie cantarita cand este incarcata... De curiozitate, unde ai amplasat bazinul de apa curata si acumulatorul? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila 613 Semnalează Publicat 10 August, 2017 2 minute în urmă, George B a scris: Uite-te si in poza de la spalatorie (de aici). Pare lasata pe spate. Am gresit cand am spus "pe protap", mai corect este greutatea "pe carlig". Forta cu care apasa rulota pe carligul masinii. Exista niste cantare, dar poti improviza usor cu un cantar obisnuit si un lemn. Dar trebuie cantarita cand este incarcata... De curiozitate, unde ai amplasat bazinul de apa curata si acumulatorul? Nuuuu, e o iluzie optica in poza. Nu sunt probleme cand rulota e legata la masina. Voi incerca sa cantaresc si rulota cand ajung la ea. Bazinul de apa, caseta de la wc si acumulatorul sunt in partea din fata a rulotei. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
George B 1.815 Semnalează Publicat 10 August, 2017 14 minute în urmă, Alin Mihaila a scris: Nuuuu, e o iluzie optica in poza Foarte posibil. Ca sa nu ai suprize sa o dai peste cap in timp ce o manevrezi, poti sa desfaci o cala din spate pana la 5-10 cm deasupra pamantului (sau rogi pustoaicele sa te ajute, respectiv sa se aseze pe protap, lucru care sigur nu le va dispacea ) 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Radu Ionescu 664 Semnalează Publicat 10 August, 2017 N-am mover, nu stiu, incerc sa gandesc logic. Rola moverului e in fata rotii, o manevrezi spre inainte, roata da de obstacol si se infraneaza, rola moverului are tendinta de a se urca pe roata si ridica fata rulotei. Asa-i ca n-ai problema asta la manevrarea rulotei spre spate ? 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Traian M 505 Semnalează Publicat 10 August, 2017 Eu din poza ta de la spalatorie ramarc faptul ca rotile nu sunt la jumatatea cabinei rulotei, par un pic mai spre fata, clar trebuie sa lasi roata de ghidaj de pe protap cat mai jos si incarcarea sa fie in prima jumatate si pe punte si mai putin pe spate. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Traian M 505 Semnalează Publicat 10 August, 2017 Acum poate exista si o problema de punte, nu sunt specialist doar imi dau cu parerea, verifica amortizoarele, da unul jos is vezi cat de usor il de/compresezi cu mainile tale. Mai pot fi la bratele de la punte care se balanseaza pe niste membrane de cauciuc in interiorul osiei, vez aici poza cu sectiunea. https://www.westerntowing.co.uk/acatalog/Al-ko_Trailer_Caravan_Axles.html E posibil ca membranele acela de cauciuc sa se fi uzat si sa nu mai opuna rezistenta care trebuie si bratele sa se dea mai mult beste cap. Daca rulota a fost incarcata frecvent la maxim sau peste MMA-ul ei e foarte probabil acest lucru si datorita varstei. Atunci tb sa mergi la un service specializat in reparatii de osii si punti, eu am gasit pe unii pe la DEVA http://piese-remorci-rulote.ro/reparatii.php?id=243 Daca te apuci sa repari osia sau s-o inlocuiesti iti recomand sa iti pui piese de la una de sarcina mai mare, gen 1500kg sau 1700kg sau sa pui punte noua de sarcina mai mare la fel si monteaza amortizoare rosii ALKO pe ea. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila 613 Semnalează Publicat 11 August, 2017 în urmă cu 10 ore, Traian M a scris: Eu din poza ta de la spalatorie ramarc faptul ca rotile nu sunt la jumatatea cabinei rulotei, par un pic mai spre fata, clar trebuie sa lasi roata de ghidaj de pe protap cat mai jos si incarcarea sa fie in prima jumatate si pe punte si mai putin pe spate. Eh, asta am remarcat si eu, dar ma gandesc ca n-au fost atat de imbecili cei de la Hobby incat sa nu echilibreze rulota... 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila 613 Semnalează Publicat 11 August, 2017 în urmă cu 15 ore, George B a scris: Foarte posibil. Ca sa nu ai suprize sa o dai peste cap in timp ce o manevrezi, poti sa desfaci o cala din spate pana la 5-10 cm deasupra pamantului (sau rogi pustoaicele sa te ajute, respectiv sa se aseze pe protap, lucru care sigur nu le va dispacea ) Pai cam asa procedez 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila 613 Semnalează Publicat 11 August, 2017 în urmă cu 11 ore, Radu Ionescu a scris: N-am mover, nu stiu, incerc sa gandesc logic. Rola moverului e in fata rotii, o manevrezi spre inainte, roata da de obstacol si se infraneaza, rola moverului are tendinta de a se urca pe roata si ridica fata rulotei. Asa-i ca n-ai problema asta la manevrarea rulotei spre spate ? Tocmai cand dau in spate apar problemele... Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila 613 Semnalează Publicat 11 August, 2017 în urmă cu 10 ore, Traian M a scris: Acum poate exista si o problema de punte, nu sunt specialist doar imi dau cu parerea, verifica amortizoarele, da unul jos is vezi cat de usor il de/compresezi cu mainile tale. Mai pot fi la bratele de la punte care se balanseaza pe niste membrane de cauciuc in interiorul osiei, vez aici poza cu sectiunea. https://www.westerntowing.co.uk/acatalog/Al-ko_Trailer_Caravan_Axles.html E posibil ca membranele acela de cauciuc sa se fi uzat si sa nu mai opuna rezistenta care trebuie si bratele sa se dea mai mult beste cap. Daca rulota a fost incarcata frecvent la maxim sau peste MMA-ul ei e foarte probabil acest lucru si datorita varstei. Atunci tb sa mergi la un service specializat in reparatii de osii si punti, eu am gasit pe unii pe la DEVA http://piese-remorci-rulote.ro/reparatii.php?id=243 Daca te apuci sa repari osia sau s-o inlocuiesti iti recomand sa iti pui piese de la una de sarcina mai mare, gen 1500kg sau 1700kg sau sa pui punte noua de sarcina mai mare la fel si monteaza amortizoare rosii ALKO pe ea. Sunt si in Bucuresti http://www.knott.ro/ Sper totusi sa nu fie atat de grava problema. Ma mai documentez Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Stefanutz 10 Semnalează Publicat 29 Martie, 2021 ai rezolvat problema ? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri