90 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2
Conversie Fiat Ducato 2010 2.3 JTD 88KW L4H2
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
-
-
Conţinut similar
-
de Draghicescu D
Buna, prieteni,
Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,
Detaliile de la conversie au fost prezentate aici :
Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
Prezentarea completa o gasiti la :
https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s
-
de Costin Dumitru
Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
-
de Cretu
Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.
Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"
Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina, considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.
In top au iesit doua masini :
1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4
2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina Syncro
Motivul de ce am ales aceste doua marci:
- seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .
- seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta, pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.
Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH, coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.
in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.
- Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).
- Volkswagen T4 LWB diesel /benzina Syncro masina de pompieri sau ambulanta
Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:
- nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)
- sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor
- posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric
Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.
Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza atasata (poza cu titlu informativ).
Scuze pentru situatie data, pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.
Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:
- autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul
- autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat
- omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.
Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.
Astept parere si PRO si CONTRA.
Multumesc!
-
de Alin Opran
colegi
Asa cum o parte dintre voi stiti, in toamna am infiintat firma Celtic Campers & Leisure pentru a trece de la conversia vanurilor in regim de amator la conversia profesionala. Deoarece ofer servicii de conversie din bara'n bara, inclusiv omologare RAR in M1 SA autorulota, am completat activitatea firmei cu serviciul de colantare.
Astfel ca acum sunt in masura sa ofer decal/autocolante pentru reimprospatarea imaginii rulotelor/camperelor voastre
Pot executa orice autocolant cu latimea maxima de 126cm, orice culoare, scris sau decupare contur dupa poze proprii. Se pot face imbinari de culori intr-o gama larga de 59 de nuante.
Materialul folosit exclusiv este Oracal 651cu durabilitate data de producator de 5 ani. Pot executa si trimite prin curier sau se pot monta la atelierul propriu din vestita Letca Noua
Pentru discutii si preturi (inca nu le am) ma gasiti la acelasi numar de telefon 0726761955
-
-
Activi pe această pagină 0 membri
Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.