Sorin Leitoiu 2.326 Semnalează Publicat 26 August, 2017 Am o mare dilema privind achizitionarea masinii mai sus mentionate Este din 2015, full, cu 40000 km , arata si merge impecabil, pret 8000 eur capacitate 1, 6 benzina Majoritatea masinilor mele au fost , , japoneze sa zic asa , si am o mica indoiala privind fiabilitatea si intretinerea acestui tip de masina. Astept pareri si .........indrumari Am si un avantaj la achizitionare , dar il spun mai tarziu Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Robert Patrick 255 Semnalează Publicat 26 August, 2017 Salut.E scumpa la pretul acesta! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Dinu 41 Semnalează Publicat 27 August, 2017 Salut, Masina este ok. Foarte rezistenta la tavaleala. Porbagaj generos si comfortabila. La revanzare s-ar putea sa cam astepti client. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Traian M 505 Semnalează Publicat 27 August, 2017 este motorul de 1, 6 ce este si pe duster benzinar cu schimbarea distributiei din 60.000 in 60.000 de km. Piese se gasesc pe toate drumurile si cam orice mecanic stie sa umble la ea. Daca o pui pe GPL va fi mai economica, alfel sa te astepti la consumuri maricele. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Aurel Vizireanu 132 Semnalează Publicat 27 August, 2017 Daca vrei sa tragi rulota cu el m-as mai gandi. Eu am un Opel Astra h 1.6 benzina 16 valve si trage cam greut mai mult de 110 km/h nu poate, nu ca as vrea eu mai mult, dar la o depasire nu ar strica inca un pic. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster 1.601 Semnalează Publicat 27 August, 2017 Si eu m-as orinta catre un Diesel pentru a trage rulota . Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ionel Uruc 963 Semnalează Publicat 27 August, 2017 Eu am Fluence 2011 , pe motorina 110cp, am foarte multi km cu rulota . Nu prea am ce sa ii reprosez. Un amic are motorul 1, 6 16v 110cp , trage de o ruluta cu MMA 1000Kg si este f. multumit. De pret nu stiu ce sa zic. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Sorin Leitoiu 2.326 Semnalează Publicat 27 August, 2017 Multumesc colegilor de sfaturi si pareri Masina este a unui prieten care mi-a propus ca banii pe masina sa ii dau cum pot si cand pot , in rate , azi maine sau peste doi ani. Nu aveam in plan asa ceva la acest moment dar ma tenteaza ideea. Am masina pe gpl si sigur ii voi pune si la aceasta ...DACA ... Masina este la mine si mai vroiam pareri . Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Sorin Leitoiu 2.326 Semnalează Publicat 27 August, 2017 în urmă cu 9 ore, Traian M a scris: este motorul de 1, 6 ce este si pe duster benzinar cu schimbarea distributiei din 60.000 in 60.000 de km. Piese se gasesc pe toate drumurile si cam orice mecanic stie sa umble la ea. Daca o pui pe GPL va fi mai economica, alfel sa te astepti la consumuri maricele. M-am gandit si la asta. Am Hyundai 1, 6 cu gpl si cu 50 ron merg 300 km...fara rulota. .Cu rulota pe gpl merg 170 km Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Radu Ghita 3.647 Semnalează Publicat 28 August, 2017 Piese de Renault se gasesc, dar sunt foarte scumpe! Iar mecanicii sunt si ei "pe toate drumurile" 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Traian M 505 Semnalează Publicat 28 August, 2017 Piesele originale sunt scumpe la toate marcile, nu vrei sa stii la hyundai ce scoruri au, am avut 2 masini hyundai, o Sonata din 2006 si un Veracruz din 2009 si treaba e ca nu gasesti pe stoc si astepti sa ti le aduca, after market gasesti aproape doar consumabile. La Renault sunt multi producatori aftermarket cu preturi rezonabile, plus ca se mai potrivesc piesele de la un model la altul, si poti lua piesa mai ieftina ca practic e acceasi. Uite la Jeep ul care il am acum, filtrul de ulei e la fel ca la alte modele de fiat, la jeep pretul e dublu, in service iti pun de care au pe stoc, daca nu esti atent sa observi ca e cel de fiat te taxeaza dublu pe el. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Radu Ghita 3.647 Semnalează Publicat 28 August, 2017 Ai dreptate, legat de filtre, uleiuri si altele. Insa daca vorbim despre cat de scumpe sunt piesele, hai sa comparam Renault cu Opel. Iar diferenta intre piesele de origine si celelalte e cam asa: La Renault echipat cu motor diesel 1, 9 litri, tampoanele de cauciuc pentru motor costau 500 lei bucata! La Opel, cu 470 de lei am cumparat toba finala si cea intermediara Am gasit si cu 120 lei/ buc, dar dupa montaj, ziceai ca se rupe masina in doua de la vibratii. La ralanti, nu puteai sa vezi nimic in retrovizoare, tot din cauza acelorasi vibratii. La Hyundai perfect de acord cu tine, este unul din motivele pentru care am renuntat sa-mi iau un Santa Fe 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marian Eduard 228 Semnalează Publicat 29 August, 2017 On 28.08.2017 at 9:56, Radu Ghita a scris: Ai dreptate, legat de filtre, uleiuri si altele. Insa daca vorbim despre cat de scumpe sunt piesele, hai sa comparam Renault cu Opel. Iar diferenta intre piesele de origine si celelalte e cam asa: La Renault echipat cu motor diesel 1, 9 litri, tampoanele de cauciuc pentru motor costau 500 lei bucata! La Opel, cu 470 de lei am cumparat toba finala si cea intermediara Am gasit si cu 120 lei/ buc, dar dupa montaj, ziceai ca se rupe masina in doua de la vibratii. La ralanti, nu puteai sa vezi nimic in retrovizoare, tot din cauza acelorasi vibratii. La Hyundai perfect de acord cu tine, este unul din motivele pentru care am renuntat sa-mi iau un Santa Fe Eu conduc marca Renault de prin 2007 si sunt extrem de multumit. Cea mai buna comparatie este la mere cu mere, ca daca, facem comparatie la mere cu dovlecei, atunci iese o ciorba si nu e buna. Tamponul ala de 500 de lei, este un tampon hidroeleastic, adica are pe langa cauciuc si un recipient cu ulei care are rol de atenuare a socurilor si reduce de cateva ori miscarile motorului in conditii de exploatare normala, in comparatie cu un tampon clasic. Renault este o firma producatoare de masini care investeste multi bani in cercetare si in fiecare an aduce ceva nou pe piata, cred ca asta este unul din motivele pentru care au cele mai multe masini vandute in Europa si mai nou vand motoare lui Mercedes. 2 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri