Raul Radulescu

Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

44 postări în acest subiect de discuţie despre Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

Raul Radulescu

Buna ziua,

Aici va fi topicul utilajului meu.

O sa-l prezint si o sa cer ajutor pentru problemele aparute.

Asadar:

Citroen C25 San Remo.

AF 1990

Provenienta: Austria.

Mi-a fost adusa pe roti pana in Brasov de catre vanzator, o cunostinta care este stabilta in Austria.

O avea mai de mult, si cand a aflat ca sunt in cautarea unei autorulote, mi-a facut o oferta de nerefuzat.

Am inceput  sa-mi dau seama de ce - apar tot felul de mici probleme.

Pretul a fost 3900 euro adusa pana in curte.

Are motor de 1, 9 diesel simplu, de 51 kw.

Are 5 locuri de dormit (3 paturi) si 6 locuri de calatorit (in actele de Austria)

Ca dotari - cam tot ce era posibil in anii 1989-1990, cu mentiune ca boilerul e defect si caut in continuare un boiler truma sau carver.

Baia are si cadita de dus + dus.

Am si un invertor de 300w, care e cam inutil deoarece bateria autorulotei e pe moarte.

Am rezervor de apa curata de 90 litri, cel de apa murdara fiind mai mare, deoarece am golit deja un rezervor jumate de apa curata si cel de apa menajera nu s-a umplut.

O sa revin cu mai multe poze si intrebari.

Mai jos aveti poza din actele de omologare austriece in care e prezentata cum arata la vanzare in 1990. (acu e un pic diferita)

 

 

 

SanRemo.jpg

Modificat de Raul Radulescu
  • Like 1
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raul Radulescu

Vreau sa fie pe gaz.Eventual pe gaz+220v.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lungu Marin

Sa o stapanesti sanatos si cat mai mullte iesiri,

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty

Frumoasă și prețul corect având in vedere că are unele probleme. Dar sigur, încet și cu treabă bună, așa ardelenește, le vei rezolva si vă veți bucura de ieșiri de neuitat. :salutare!:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

More pictures:

 

IMG_8048.jpg

IMG_8052.jpg

IMG_8053.jpg

IMG_8056.jpg

IMG_8058.jpg

IMG_8059.jpg

IMG_8060.jpg

IMG_8062.jpg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty

Din ce văd e de lucru. Observ că te-ai și apucat vârtos (roata dreapta spate) de remediat problemele.

Arată chiar bine pentru vârsta ei. Te vei simți foarte bine la volanul ei când veți cutreiera țara și probabil nu numai.

Baftă cu reparațiile ! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Am mers deja la mare cu ea - offcamping la Vadu.

Am facut 1000 km cu un consum  mediu de 8, 5% si fara nici o problema dpdv al masinii (motor, cutie de viteze etc)

In schimb am inceput sa descopar problemele rulotei, probleme care or sa fie detaliate aici in viitor.

Deocamdata eu am schimbat uleiul si filtrele la motor. Am montat si voltmetru separat pentru fiecare baterie, pentru a avea o idee despre starea bateriilor.

Motorul are 130000 km si a beneficiat de o intretinere exemplara in Austria.

E puturos si limitat de puterea lui, dar merge foarte bine.

Urmeaza sa-i schimb distributia. Pe 1 noiembrie e programata la RAR si apoi o voi inmatricula.

Pana atunci, mai am programata o plimbare pe Transfagarasan si sa-i mai remediez din problemute.

O sa mai revin cu poze si cu problemele existente.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Apropo: a mai auzit cineva de acest model de rulota - San Remo - ca nu am gasit date despre el...

Nu e asa de cunoscut ca Fendt, Burstner etc.

Asadar...San Remo....ce stiti despre ea? ce inseamna si cat de buna ar fi?

(mie nu mi se pare a fi ceva de super calitate)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty
în urmă cu 4 ore, Raul Radulescu a scris:

E puturos si limitat de puterea lui, dar merge foarte bine.

Cu atât mai bine. :OK: N-ai să scapi nici un peisaj frumos cu el. :default_emoticons-animated-3:

Că doar nu ai luat-o pentru concurs ! :default_big_grin:

:noroc:

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Flavius Ivan

Platforma Citroen C25 face parte din a doua colaborare dintre Fiat si PSA si este o platforma fabricata in special pentru Italia ..... probabil ca un carosier din Italia la vremea respectiva, cand a pus restul pe acea platforma, a avut ideea sa o denumeasca San Remo sau poate ca, carosarea se facea chiar la San Remo .... 

Prin deductie, cum San Remo e un oras din nordul Italiei si de acolo pina in Austria nu mai este cale lunga, se poate ca autorulota sa fii ajuns in Austria ....

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Sa stapaniti cu drag "utilajul" si drumuri cat mai bune!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

S-o stapanesti sanatos. Vezi ai grije ca una ca asta a luat foc la Mamaia pe 4 sept, e posibil sa fi fost pe benzina aceea. Dar e un motiv sa ii verifici toata instalatia si echipamentele pe gaz si deasemenea electrica, alimentarea cu combustibil etc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ionescu

... si uleiul de gatit :)

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Le-am verificat deja...

Printre altele, am fost vreo (si am si profesat)  9 ani  ca "instalator autorizat de gaze- gradul IID" deci am idee despre ce e vorba.

Si chiar am avut niste scapari de gaze pe la boilerul care era defect.

Acum, in afara de boiler, toate utilajele pe gaz functioneaza corect.

O sa mai revin cu poze (mai putine) si cu probleme  = destule.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Poze recente, asa arata acum.

Dupa cum vedeti are si copertina, suport pentru 2 motociclete/scutere, suport ptr. 2 biciclete si scara de aluminiu pentru plafon.

 

IMG_20170905_161254.jpg

IMG_20170905_161236.jpg

IMG_20170905_161224.jpg

Modificat de Raul Radulescu
  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

S-o stapanesti cu placere si vacante minunate in continuare! :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Aurel Vizireanu

Sa o stapaniti sanatosi si cat mai multe vacante.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Multumesc pentru urari!

 

Acum am nevoie de ajutor:

Trebuie sa schimb o trapa la rulota.Original era transparent -fumurie.

Am gasit de cumparat alba-opaca, sau transparenta-clara.(asta clara e mai scumpa)

Care sa o iau? Avantaje si dezavantaje la fiecare...

Nu simt nevoia de mai multa lumina in interior.

Am avut transparenta si sa-a copt/crapat de la soare...

Asta alba o fi mai buna?

Multumesc anticipat pentru sfaturi!

- este vorba despre asta: http://www.camping-spareparts.ro/accesorii_caroserie_70/trape_92/trapa_skylight_vent_50_2724

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

In primul rand incearca sa nu mai folosesti linkuri directe. Foloseste asta.

Acum revenind la intrebare, este chestie de gust. Personal as alege o trapa opaca. De ce? Pentru ca ziua de obicei nu o petrec in RV si oricum este lumina, din cauza efectului de sera care este mult mai accentuant la cea transparenta sau pur si simplu de design. 

Din alt punct de vedere, este fenomenal sa privesti stelele intins in pat, cugetand la una, la alta...

Cum simti in momentul achizitiei...

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ionescu

Aia transparenta nu e chiar asa transparenta incat sa vezi stelele. Sunt 2 straturi acolo, capacul exterior iar la interior dublura-grila. Nu vezi stele insa clar intra mai multa lumina pe acolo (am eu asa ceva, cand mi-a crapat cea veche de batranete si care era alb-mat, am optat ptr. transparenta)

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Ok, m-am lamurit...cred ca o sa iau opaca.

Multumesc ptr. sfaturi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

Asadar, lista cu probleme(ordinea este aleatorie):

- pompa de apa de la WC nu functiona, dar am citit pe forum ce si cum si am reparat-o.

- din cauza vechimii, trapa de plastic s-a spart cand a vrut sotia sa o deschida (varianta sotiei); => infiltratii de apa la prima ploaie => am comandat trapa opaca, astept sa o primesc si sa o montez. Trapa a costat 470 lei cu transport inclus si e un pic mai mare decat precedenta, deci trebuie sa tai din plafonul rulotei.

- am un singur geam lateral prevazut cu rulou antitantari, care rulou este oarecum defect, nu culiseaza bine...caut sa inlocuiesc acel rulou.

- infiltratii de apa in alcov, pe undeva pe la o imbinare de deasupra. Am verificat (m-am suit cu o scara) si se vede silicon ....s-a incercat reparatia dar nu a reusit.

In schimb am reusit eu sa cad de pe scara si mi-am luxat piciorul....

- bateria care deserveste rulota este pe moarte, trebuie inlocuita

- boilerul era complet defect - mai era doar carcasa - am cumparat un boiler identic (Truma B0), urmeaza sa-l montez....boilerul a costat 1300 lei.

Apropo: legatura la 12v a boilerului sa o fac direct la baterie sau sa o trec printr-o siguranta ? Bunul simt imi spune sa leg direct la baterie, ca in caz de stingere a flacarii, sa-i dea scanteie in conitnuare. Dar cum e indicat?

-instalatia de gaz e prevazuta cu regulator de 50 mbar. Nu stiu daca este ok ptr. frigider, aragaz si boiler. Dar am primit de la vanzator si un regulator de 30 mbar....

Ce ziceti? Care ar fi mai potrivit? de 50 sau de 30 mbar? (ca sa functioneze totul corespunzator)

- masina e prevazuta cu un radiocd, dar avea difuzoare doar in spate, in cabina soferului nu se auzea nimic. Astfel, am montat 2 difuzoare si in fata.

- masina nu are servodirectie, ceea ce e groaznic....tragi de volanul ala ca de un cal mort. Pana la urma ma descurc si am reusit sa o conduc peste 1000 km deja...dar mi-e ciuda ca sotia nu o poate conduce...

- pe jos are o mocheta care e capcana ptr. nisip.....Dupa un sejur la Vadu, parca nu mai scap de nisipul din mocheta, desi am aspirat-o de am incins aspiratorul.

Cred ca o sa schimb si mocheta in viitor.

Asadar , dupa cum vedeti, nu e totul roz, si deja am fost si voi fi foarte ocupat cu aceasta autorulota.

Totusi sunt optimist, si sper sa beneficiez si de ajutorul vostru.

Inca un lucru pozitiv: Masina-partea mecanica- e in stare foarte buna - ambreiaj, cutie viteze, directie, motor etc, toate functioneaza foarte bine. Cauciucurile sunt aproape noi, motorul de 1, 9 are RCA mic si impozit mic.
I-am facut o revizie - schimb ulei si filtre foarte ieftin - filtre+ulei = 150 lei, manopera am facut-o eu.
Urmeaza sa-i schimb si distributia ( ultimul schimb de distributie a fost acum 20 000 km, dar cu 7 ani in urma).

PS: am o trapa si la baie, si acesata trapa e "obosita" de soare... ca sa nu comand o alta trapa care e destul de scumpa, exista vreo posibilitate sa anulez trapa?

Sa o demontez si sa lipesc/montez ceva fix in locul ei?

Multumesc.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Pentru fiecare din aceste probleme, te rog sa postezi in sectiunile corespunzatoare din Probleme tehnice ruluta sau sa initiezi acolo topicuri noi si sa lasam acest topic exclusiv pentru prezentare...

Asta pentru ca daca cineva ar avea nevoie de o informatie despre modul de rezolvare a unei o probleme tehnice, sigur nu ar cauta aici, intr-un topic de prezentare a autorulotei...:multumesc!:

  • Downvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

corect...

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.