In sfarsit mi-a sosit "jucaria", ca sa citez un coleg de pe forum.    E Ford Ranger Wildrack, cu motor de 3.200, diesel, 200 CP, 470 Nm, cutie automata in 6 rapoarte.  Are tractiune spate 2L, tractiune integrala pentru dumuri grele 4H (high), tractiune integrala cu reductor 4L (low), pentru off road mai extrem, plus un diferential pe spate blocabil, 800 mm garantat trecere prin apa, garda la sol e de 230 mm.   Sarcina masinii e de 2.250 kg ,  MMA 3200 kg, sarcina in bena 1.077 kg, sarcina maxima tractata: 3.500 kg,  sarcina maxima totala (vehicul, sarcina in cabina, sarcina in bena, sarcina tractata): aproape 6.000 kg.     Mai are controlul stabilitatii/ balansului pentru rulota/ remorca.   Ca si dotari, la interior zic ca se apropie de un suv: tapiterie de piele/textil, bord de piele, ecran 8 inch, cu navigatie si aplicatii pentru auto tactil, plus aplicatii pentru orice care se pot descaraca de pe net,  are inclusiv comanda vocala.  In stanga si dreapta vitezometrului  mai sunt doua ecrane digitale color care se pot programa (turometru, busola, etc), incalzire in sacune, parbriz si luneta incalzite, etc etc.    Deja are o iesire cu rulota, de din cei 400 km pe care-i are la bord  (Weinsberg 450FU, 1200 kg, care nici nu se simt). Consum, pana acum: in oras 12, 7 litri, cu rulota 14, 3 litri. Am inteles ca o sa mai scada ceva dupa cateva mii de km. Fiind incadrata ca si utilitara N1, impozitul e de 430 lei/ an, fata de 5.600 (enorm) pentru un vehicul identic ca si motorizare etc.