Viorel C.

Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

270 postări în acest subiect de discuţie despre Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

Viorel C.

Deschid acest topic despre actele necesare inmatricularii unei rulote, avand in vedere ca exista destule persoane care doresc sa afle despre acest aspect. /.;

Incerc sa fac o lista, lista care este deschisa tuturor cu completarile de rigoare, cu principalele tari din care se procura o rulota. )}[

Pentru o rulota adusa din Olanda, actele necesare inmatricularii in Romania sunt urmatoarele:
-cele trei file din totalul de patru al actului de indentitate al rulotei (o fila ramanand la cel care a vandut-o in Olanda), cunoscute sub numele de DELL 1, 2, 3;
-actul de radiere cunoscut sub numele de RDW, act ce trebuie sa aiba stampila cu data radierii din Olanda si cu numarul de inmatriculare pentru export si in care sa fie trecute datele celui care a cumparat rulota;
-factura de vanzare-cumparare;
-numarul de inmatriculare trecut in RDW;

Se pare ca nu se mai cere in toate orasele tarii traducerea acestor acte, un fapt imbucurator pentru multi.

Pentru rulota adusa din Germania, actele necesare sunt cele ca si la autoturisme:
-cartea de origine a rulotei (Brief-ul mare);
-certificatul de inmatriculare (Brief-ul mic)
-contractul de vanzare-cumparare;
-numarul de inmatriculare cu care a ajuns rulota in tara;

La o rulota adusa din Anglia, stiindu-se faptul ca rulota, remorca, sunt considerate un accesoriu si nu au un numar de inmatriculare dedicat, numarul fiind cel al masinei care tracteaza, nu este nevoie decat de:
-factura rulotei, asta in cazul ca exista un asemenea document (daca nu exista, se poate face o declaratie notariala la noi in tara);
-contract de vanzare-cumparare;

Un fapt asemanator, referitor la numarul de inmatriculare identic cu al vehicolului care tracteaza, exista si in Belgia sau Olanda, in situatia in care rulota nu depaseste greutatea de 750 kg.

Ce trebuie retinut, in majoritatea cazurilor, fara exceptie, atunci cand se intra in posesia unei rulote, consta in verificarea seriei de sasiu aflata pe cadrul rulotei, nu doar verificarea acelei etichete ce este atasata pe caroserie (acea eticheta se poate monta/demonta), eticheta in care este trecuta seria de sasiu, greutate maxima a rulotei si in unele cazuri si anul de fabricatie.

Actele realizarii cartii de identitate pe Romania, identificarea si I.T.P-ul, costa in jur de 620 lei. De ce asa de mult, nu pot stii, cand la un autoturism este 410 lei si cu totii stim cate operatiuni sunt atunci cand se verifica o masina.

Eu va pot spune ca la RAR-UL din Craiova, verificarea unei rulote a durat nici doua minute. O poza a seriei de indentificare de pe sasiu si atat. askc

Daca am facut ceva galagie la pretul care mi s-a parut enorm, au zis ca sa telefonez si sa intreb la Bucuresti de ce s-a fixat un astfel de pret. tamp

Astept alte comentarii, completari, din partea voastra, referitor la acest subiect.
Mult succes!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

BabaBogdan

tocmai am inmatriculat si eu rulota adusa din Anglia si nu mi-a trebuit declaratie notariala. Numai contractul de vanzare cumparare dar a trebuit tradus...

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Actele trebuiesc traduse in majoritatea cazurilor, in topic ma referea la actul de radiere din Olanda, RDW, care nu se mai cere tradus atunci cand se depun actele catre serviciul inmatriculare.

Eu cunosc cazuri in Craiova in care  s-au cerut actul de provenienta al rulotei adusa din Anglia si bineinteles contractul vanzare-cumparare.

Dar, probabil, aceasta procedura difera de la o primarie la alta.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emeric

Si eu am inscris recent o rulota din Anglia, nu mi-a trebuit traducere , nici notariat, nici declaratie de transport.

M-am dus doar cu actul de mana de vanzare - cumparare.

Intradevar, taxa este mult mai mare decat la masini.

Am avut o olandeza inainte si mi-au trebuit o groaza de acte.

Totul m-a costat in jur de 1000 Ron cu drum, cu tot de la Petrosani la Deva.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Popa

Acum o spatamana mi-au ajuns talonul si numerele de la rulota. La RAR a durat maxim 3 minute, a facut doua poze, au verificat seriile si cauciucurile, si au facut o masuratoare a rulotei (mai mult ochiometrica decat cu metru).

Cu tot cu numerele rosii (am vrut sa plec imediat cu ea si cele de olanda nu mai erau valabile) m-a trecut bine de 1200 lei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Luminitaalice

Am cumparat o rulota din Alba Iulia , inscrisa in circulatie,   peste 2 zile merg sa rezolv factura si sa-l scap pe vanzator de ea de la financiar.

Trebuie inscrisa apoi in Bucuresti.

Ce acte sunt necesare si cam cat poate costa distractia? 1060 kg si 6, 75m

Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Luminitaalice

Bun, multumesc !

Dar daca eu sunt in Cluj ii pot face RAR-ul aici ?

Si pot imputernici pe cineva sa scoata numerele  in locul meu?

Ideal ar fi fost sa se schimbe doar proprietarul si numerele sa ramana aceleasi ...dar s-ar parea ca vreau prea multe :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Licuta

Pentru o rulota din 1979 adusa din Belgia care are seria doar pe caroserie nu si pe sasiu, voi intampina probleme la inmatriculare?Mentionez ca proprietarul din Belgia este roman.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

La orice unitate RAR, se ia in considerare numai seria de pe sasiu, iar prezenta proprietarului nu este obligatorie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Licuta

M-am tot uitat peste tot si nu are nici o serie pe sasiu, doar tablita nituita pe caroserie unde este scris modelul , seria, mma, an fabricatie.

Cu proprietarul din Belgia (romanul), am facut act de vanzare cumparare.

Are si numar de Belgia care este trecut si in cartea de Belgia.

Oare mi-am luat teapa?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Urmareste pe sasiu, in dreptul usii de acces in rulota.

Multe rulote au acolo trecuta seria de caroserie.

Nu cred ca ti-ai luat nicio teapa.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Licuta

Multumesc.

O sa caut diseara.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Licuta

Am cautat peste tot, nu este nici o serie pe sasiu si nici semne ca si cum ar fi fost stearsa.

Este posibil sa nu fie pe sasiu?Din cauza anului de fabricatie?1979

Mentionez ca rulota inca mai are nr de Belgia care este trecut si in actele de Belgia.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Nu are nicio importanta numarul de Belgia in situatia ta.

Maine pe zi, baga-te sub rulota si urmareste tot sasiul pe parte de jos, cea inspre pamant, deoarece este posibil sa fie poansonata si acolo seria.

Daca nu, cei de la RAR, iti vor face o indentificare dupa model, pe care-l vor descoperii in baza lor de date si iti vor poansona seria pe sasiu.

Este in regula ca ai acea placuta cu datele rulotei, care este pe caroserie si nu sper sa intampini mari greutati.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Licuta

Multumesc de idee superok

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Czeczey Ferenc

Buna. Am cumparat si eu o rulota adusa din Anglia. Daca am cumparat rulota aici in tara am nevoie si de certificat fiscal de la vanzator de la noi ? Sau ajunge doar contractul de vanzare englez si cel de la noi ?  ptg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian S.

Salut,

In iarna am cumparat o rulota provenienta Anglia cumparata de la intermediar roman si mi-a trebuit CF, plus o declaratie notariala din partea lui din care sa rezulte de unde o are.Sigur iti va trebui si tie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Czeczey Ferenc

Nasol. Eu am doar contract de vanzare-cumparare si declaratie pe propria raspundere in care scrie cum a introdus-o in tara.                                                                                                      Multumesc pentru informatii!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian S.

Certificat Fiscal!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paul

Deschid acest topic despre actele necesare inmatricularii unei rulote, avand in vedere ca exista destule persoane care doresc sa afle despre acest aspect. /.;

Incerc sa fac o lista, lista care este deschisa tuturor cu completarile de rigoare, cu principalele tari din care se procura o rulota. )}[

Pentru o rulota adusa din Olanda, actele necesare inmatricularii in Romania sunt urmatoarele:
-cele trei file din totalul de patru al actului de indentitate al rulotei (o fila ramanand la cel care a vandut-o in Olanda), cunoscute sub numele de DELL 1, 2, 3;
-actul de radiere cunoscut sub numele de RDW, act ce trebuie sa aiba stampila cu data radierii din Olanda si cu numarul de inmatriculare pentru export si in care sa fie trecute datele celui care a cumparat rulota;
-factura de vanzare-cumparare;
-numarul de inmatriculare trecut in RDW;

Se pare ca nu se mai cere in toate orasele tarii traducerea acestor acte, un fapt imbucurator pentru multi.

Pentru rulota adusa din Germania, actele necesare sunt cele ca si la autoturisme:
-cartea de origine a rulotei (Brief-ul mare);
-certificatul de inmatriculare (Brief-ul mic)
-contractul de vanzare-cumparare;
-numarul de inmatriculare cu care a ajuns rulota in tara;

La o rulota adusa din Anglia, stiindu-se faptul ca rulota, remorca, sunt considerate un accesoriu si nu au un numar de inmatriculare dedicat, numarul fiind cel al masinei care tracteaza, nu este nevoie decat de:
-factura rulotei, asta in cazul ca exista un asemenea document (daca nu exista, se poate face o declaratie notariala la noi in tara);
-contract de vanzare-cumparare;

Un fapt asemanator, referitor la numarul de inmatriculare identic cu al vehicolului care tracteaza, exista si in Belgia sau Olanda, in situatia in care rulota nu depaseste greutatea de 750 kg.

Ce trebuie retinut, in majoritatea cazurilor, fara exceptie, atunci cand se intra in posesia unei rulote, consta in verificarea seriei de sasiu aflata pe cadrul rulotei, nu doar verificarea acelei etichete ce este atasata pe caroserie (acea eticheta se poate monta/demonta), eticheta in care este trecuta seria de sasiu, greutate maxima a rulotei si in unele cazuri si anul de fabricatie.

Actele realizarii cartii de identitate pe Romania, identificarea si I.T.P-ul, costa in jur de 620 lei. De ce asa de mult, nu pot stii, cand la un autoturism este 410 lei si cu totii stim cate operatiuni sunt atunci cand se verifica o masina.

Eu va pot spune ca la RAR-UL din Craiova, verificarea unei rulote a durat nici doua minute. O poza a seriei de indentificare de pe sasiu si atat. askc

Daca am facut ceva galagie la pretul care mi s-a parut enorm, au zis ca sa telefonez si sa intreb la Bucuresti de ce s-a fixat un astfel de pret. tamp

Astept alte comentarii, completari, din partea voastra, referitor la acest subiect.
Mult succes!

Buna seara,
am si eu o problema legata de inmatriculatea unei rulote...am achizitionat o rulota Compass Rallye 400 din Marea Britanie si in urma cu cateva zile am fost la RAR Drobeta Turnu Severin si am avut o mare surpriza, am primit negatie din partea lor cu motivul ca rulota ar fi fost radiata in UK si nu o mai pot inmatricula in RO. Mi se pare destul de ciudat stiind ca in UK rulotele nu sunt inmatriculate si atunci nu imi dau seama cum a fost radiata...ma poate ajuta cineva cu o idee?
Multumesc anticipat.

  • Downvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mircea

Intrebare : dupa ce se cumpara o rulota inmatriculata in Romania, cat timp se poate circula cu ea cu numerele vechi si in baza talonului vanzatorului,   pana sa-i faci RAR-ul si sa o inmatriculezi pe noul proprietar?)|( hi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costica V.

Mircea, ca si la auto (masini): cat timp te intelegi, (te lasa) fostul proprietar, pana cand el o radiaza.  

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

@paul este bine sa ne dai mai multe detalii.
Cu ce acte te-ai prezentat la RAR?
Esti sigur ca aceasta rulota din Anglia si nu a mai fost vandut-a inainte la careva?

Daca ne oferi mai multe amanunte, cu siguranta ce vei primi si raspunsuri.

P.S. te rog sa incepi frazele cu litera mare si de la capat.
Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Salutare,
       
      Un prim clip de prezentare a catorva exponate de la salon, semnat de Andrew Ditton, il regasiti pe YouTube, aici. Apare in clip si o scurta prezentare a uneia dintre preferatele mele, Neiwiadow. Banuiesc ca in zilele urmatoare va mai pune alte cateva clipuri, asa cum face in fiecare an, asa ca va sugerez sa il urmariti. Pe plan local (Germania), youtuberi renumiti, printre care si Camper Tobi, au scos deja prezentari, insa daca doriti sa si intelegeti ce spun ei acolo, trebuie sa stiti germana sau sa puneti subtitrarea in engleza. Dintre cei autohtoni, nu stiu daca Marian Mocanu s-a dus sau are gata vreun clip in caz ca este deja acolo.
       
      Vizionare placuta!
    • Cosmintec
      de Cosmintec
      Bine v-am găsit rulotisti,   numele meu este Cosmin , sunt nou pe aici , și începător în rulotism 
    • MOISEI MARIN IULIAN
      de MOISEI MARIN IULIAN
           Buna seara, iar, tuturor!
         Nu de mult, mai exact pe 9 martie, am facut prima noastra iesire (exceptand prima jumatate de C.O. - din februarie) in mijlocul naturii - in semn de bucurie ca se duce vremea rece si botita de intemperii - care parea sa nu mai aiba sfarsit...
         Incerc sa iasa ceva bun din postarea asta... A trebuit sa cotrobai ceva - prin butoane,  aici - ca sa ma mai deprind cu folosinta lor... tot imi sunt straine inca...
         In fine... a fost o zi placuta si linistita.
         In timpul din urma, am mai fost de vreo 2 ori in acest loc.
         Vorbesc aici, despre baile termale PUTUROASA - de langa Harsova - jud. Constanta.
         Nu ma indoiesc ca foarte multi din dumneavoastra cunoasteti locul, ori, cel putin, ati auzit intr-un fel sau altul de el.
         Foarte aproape de oras, la 1 km, are unicitatea lui - data de bogatia pe care o poseda. 
         Ma refer, desigur, la izvoarele termale sulfuroase de aici.
         Nu stiu cum se face, dar inca nu se plateste nimic pentru a intra cu orice mijloc de transport ai - in aceasta zona, desi se vad totusi cheltuiti niste banuti pentru amenajarile pe care le veti intalni vreodata - de veti fi curiosi.
      Nu ma hazardez in a detalia ce am discutat cu unii si cu alti, pentru ca uneori nici nu le corespund versiunile despre acest lucru.
      Trebuie insa, musai sa ajungeti! Dar....... dar.......... NU, VARA!!!!.......
      Este o babilonie si un vacarm de nedescris in acel anotimp! A doua, sau a treia oara cand am ajuns aici, era in toiul verii - nu mai stiu in care luna; am reusit sa razbat cu masina (repet - am un FORD FOCUS II / 2007) - printre zeci de alte masini parcate pe stanga si pe dreapta drumului asfaltat - de acces... Pana sa ajung in centrul zonei, au aparut zeci de rulote, parcate in fel si chip, haotic, dupa indemanarea fiecaruia...
      Toti aveau treaba simultan - in toate directiile!!
      Pe partea Dunarii, unde se campeaza aproape tot ce misca acolo, erau zeci de boxe printre copaci, multe - pe stative inalte, stupid de apropiate - des, unele de altele.
      Ca sa-si delimiteze fiecare teritoriul, dupa priceperea lui, erau legate cearsafuri, paturi, ori orice altceva ce putea sa reprezinte un obstacol, intre copaci, apropiati agresiv de mult...
      Fiecare avea nevoie sa asculte muzica lui, ca de-aia a venit in padure - sa damblageasca de creieri!... Striga permanent cate cineva la altcineva, altii erau ametitor de puternici in a se etala cu orice ii ajuta mintea..... Mai toti, aveau cumva si o sticla cu ceva in mana...
      Copii..... ce fel de copii or fi adus oamenii pe acolo, ca raman interzis sa-mi imaginez ceva bun pentru ei!... 
      Turnul Babel e minciuna!
      Nu puteam sa-mi distribui simultan, inmarmurit, atentia - tuturor... Era urat si decadent si zgomotos si de plans si de tot ce mai poti imagina negativ!!... 
      Nu stiu ce era in mintea mea, dar am crezut niste minute bune, ca daca voi trece printre ei, voi ajunge intr-un loc mai bun....
      Dar scurt, m-a plesnit repulsia...
      Am cautat un spatiu sa evadez, sa ma teleportez de acolo.... insa nu aveam posibilitatea sa-mi intorc"tirul"...
      Atunci, am decretat instantaneu: MARSARIER!!!!
      Am mers sute de metri cu spatele, pe avarie si claxonand des... Am reusit mai incolo sa intorc si am decolat...
      Eram inca, tamp!!... Refuzam sa imi revad imaginile din minte..... Ma dezgustau intens! Am jurat cu mana pe cravata, ca nimeni din samanta mea, vreodata, nu va mai calca pe-acolo, VARA!!!
      .......Acum, am revenit..... Aerisit, mult mai curat ca de obicei, linistit in toate zarile.... Ce sa mai lungim vorba - era totusi 9 Martie...
      Dupa bazine, la vreo suta de metri, am gasit un locusor intre copaci, la malul apei, curatel... Am profitat si ne-am cuibarit. A fost foarte linistit, am prajit si niste peste, am facut si baie in bazinul de langa Dunare... Am mai facut apoi o baie scurta si in Dunare.... 
       Trebuie insa sa te misti pe acolo, cu bagare de seama! Intr-una din poze, daca sunteti atenti, veti vedea in padure, legat cu un lant sanatos - de un copac, un generator de curent - al unui individ... Oare de ce?....
      Tragand concluzia, incercati sa mai faceti un efort intelectual - si sa va imaginati acum, cum ar fi vara!!!! SAH!
      Este adevarat, cei mai multi, sunt cu staif, civilizati, buni, saritori....
      Ceilalti insa, arata la fel!!! Doar arata! Tu trebuie sa ai abilitatea de a te proteja intr-un spatiu minunat si totusi ostil!
      Iar daca altii trec in acest moment printr-un razboi, clar - si noi - putem face fata acestui gen de impediment - doar pentru a ajunge sa gustam ce are de oferit acel loc!
      Trebuie insa sa aveti cu ce sa va generati curent - daca stati mai mult de o zi - doua, sau sa fiti obisnuit, ca mine, cu cortul si cu viata aferenta traita astfel.
      Am stat pana seara, apoi am plecat spre casa - la Tulcea. A fost .... frumos! Iar vremea, buna cu noi!
      Multumim inca o data lui Dumnezeu, pentru orice binecuvantari - oricat de mici, indreapta spre noi!
      Ieri si alaltaieri, am fost iar, cu cortul - de data asta, tot acolo, dar in alta parte a padurii...
      A fost minunat - si ne-am mai rezervat chiar, in acest scop - si week-end-ul viitor, tot cu cortul!...
      Revin zilele urmatoare cu detalii si poze frumoase!
      Vise placute - cu cortul, cu rulota, cu ce aveti de mana - si la indemana!
      Ganduri bune!
       
         





























    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Expo Caravan, Motorhome & Adventure 2022 (31 martie - 3 aprilie)
       
      Azi (sambata) am fost la aceasta expozitie. Cei care nu ati ajuns, nu ati pierdut nimic! Poate doar cei care nu au mai pasit vreodata intr-o (auto)rulota sa fi avut ceva de castigat!
      Dupa cum banuiam, o organizare extrem de proasta. Imprastiate care pe unde a vrut (sau impus de organizator sau poate de gazdele Romexpo?), pavilioanele firmelor expozante n-au avut nici macar o noima in asezare. Nici macar barcile nu erau puse intr-o anumita ordine/zona. In schimb era un stand generos pus de-a-n p...lea cu... materiale insonorizante! O fi ramas acolo de pe timpul salonului auto?
       
      "Celebrele" si arhicunoscutele firme on-line cu produse de camping&Co. (doua la numar, nu mai multe) erau asezate intr-un careu de autorulote - sa nu cumva vizitatorul sa aiba acces usor dpdv vizual la produsele expuse (si acestea extrem de putine, dar extrem de putine si la fel de piperate precum pe site!) Exis nu l-am vazut (nici nu cred ca mai are nevoie de vizibilitate si mai bine ca nu s-a asociat cu o astfel de caricatura de expozitie.
       
      Un singur aspect pozitiv: nu au fost aglomerat! Bine, nici nu prea am avut in ce sa pasim! Fiind interesat mai mult de rulote, decat de celelalte tipuri de RV, am gasit doar trei nume: Dethleffs, Weinsberg si FIM. Atat!!! Nici macar nu trebuia pus in titlul expozitiei cuvantul caravana! Ah, erau si doua carute pentru "glamping" - "noul" trend gipsy! Fiecare dintre cele trei nume amintite a venit cu cate 2 (doua) modele fiecare! Atat! Ma repet atat de mult!
       
      In acest an nu au mai venit cei de la Vanuva cu a lor Niewiadow si nici cei (din pacate nu stiu cine e importatorul oficial la noi - daca e vreunul) de la Eriba cu a lor Touring Ocean Drive.
       
      Am omis sa vorbesc si despre corturi auto, insa au fost extrem de putine! Poate nu au legatura cu campingul?! Nu tu Autohome, nu tu James Baroud... doar chinezarii rebranduite de unii si altii...
       
      O mica selectie din putinele poze adunate, caci nici nu mi-a ars sa fac mai multe:
       
         
       
         
       

       
       
       
       
    • Cretu
      de Cretu
      Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.
       
      Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"
      Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina,  considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.
       
      In top au iesit doua masini :
      1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4
      2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro
       
      Motivul de ce am ales aceste doua marci:
      - seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .
      - seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta,  pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.
       
      Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH,  coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.
       
      in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.
      - Mercedes T1 310  diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).
      - Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro masina de pompieri sau ambulanta 
      Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:
      - nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)
      - sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor
      - posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric
       
      Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.
       
      Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina  Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza  atasata (poza cu titlu informativ).
      Scuze pentru situatie data,   pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.
       
      Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:
      - autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul
      - autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat
      - omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.
       
      Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.
      Astept parere si PRO si CONTRA.
       
      Multumesc!

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.