Viorel C.

Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

270 postări în acest subiect de discuţie despre Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

Inmatriculare Rulote | Acte - Proceduri - RAR

Marianbv

@viorel acelasi lucru si daca sunt in UK cu masina de uk banuiesc.. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Viorel C.

Asa se procedeaza si cu cele de Anglia, din cate cunosc.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu Pascu

Buna seara colegi!

Vin si eu cu o rugaminte si cu o intrebare in acelasi timp: vreau sa achizitionez o rulota 2011 origine Germania, provenienta Anglia.

Intrebarea mea mea este urmatoarea: daca rulota a avut Brif mare la origine, (fara brif mic avand in vedere ca  a fost inmatriculata in Anglia), ce acte imi trebuiesc de la proprietar sa iau/intocmesc pentru a putea inmatricula rulota fara probleme in Romania?

Mentionez ca rulota se afla acum in tara si are nr de Anglia.

Orice informatie avizata imi este de real folos, timpul fiind destul de limitat (proprietarul se intoarce in cateva zile in Anglia).

Am purces si la verificarea la Politie a  serie de sasiu in vederea incheierii tranzactiei (sa nu cumva sa fie furata sau leasing, urmand ca maine sa aflu raspunsul .

Multumesc si astept recomandarile dvs.

Seara buna!

 

Buna seara @Viorel, cred ca tu esti in masura sa-mi recomanzi/sfatuiesti cum sa procedez mai bine in speta de mai sus. 

Multumesc anticipat.

Silviu 

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Salut!

Daca raspunsul primit de la organele competente este favorabil, iti trebuie acel Brief, contractul (factura) de unde a fost achizitionata rulota, o declaratie notariala data de cel care a adus rulota in tara, fiindca iti trebuie la inmatriculare si cam atat.

O firma care se ocupa de realizarea dosarului pentru inmatriculare, este in masura sa-ti de-a toate datele necesare.

 

Mare atentie insa la faptul ca o rulota la anii acestia, poate fi luata in leasing si nu se va putea inmatricula.

Cunosc caz in Craiova, la care cei de la furturi auto au confiscat rulota unui prieten atunci cand a ajuns cu ea la RAR, fiindca a luat-o din Anglia, s-a bucurat de pret,  dar a fost practic inselat de englez.

Succes si te asteptam cu informatii!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu Pascu

Multumesc @Viorel.Iti atasez Brif-ul, poate iti dai seama daca exista o problema. 

Multumesc!

IMG-20170103-WA0034.jpg

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Intradevar este actul din Germania, dar nu se poate observa dintr-un astfel de act daca rulota este in regula din toate punctele de vedere.

Ma refer la rate achitate, sau nu, in leasing.

 

Cel din Craiova si la care am facut referire, avea actele la rulota din Austria.

 

Dar trebuie sa fi optimist si sper ca maine sa primesti un raspuns care sa te faca detinatorul rulotei.

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu Pascu

Am verificat societatea care apare in brif si se pare ca s-a aflat in procedura de insolventa ulterior faliment(august 2016). Astept maine documentul dintre firma de mai sus si actualul proprietar.Ar trebui sa lamuresc cumva aceasta problema.

 Multumesc  @Viorel

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu Pascu

Am verificat rulota in sistemul INTERPOL dupa seria sasiului si temerea mea s-a adeverit. Rulota este FURATA! O gasiti pe net la 10.000 euro Hobby 540 , an 2011 - Brasov (Ghimbav).

Am rediscutat  cu actuali proprietari/vanzatori ( care chipurile nu stiau nimic) si vor rezolva problema. Au spus asta cu o seninatate maxima, ca si cand ar fi incercat sa vanda un sac de cartofi. Au mai vandut ieri si un Atv Polaris cu aceeasi problema( nu aveau nici macar un act al lui)

Asadar  , mare atentie colegi!

 

@Viorel, daca nu am postat in sectiunea potrivita va rog sa mutati in topicul corect. 

Multumesc pt sfaturi!

Stima.

Silviu P

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Ai postat bine, nu este nicio problema.

Marea problema este ca se adeveresc multe din cele discutate in forum si anume faptul ca nimeni sa nu creada absolut nimic din tot ce spune un vanzator.

Pana nu are, sau detine acte doveditoare ca totul este in regula, nu trebuie luate in calcul doar niste vorbe.

 

Imi pare rau ca nu ai realizat ce doreai, dar ma bucur ca nu ai crezut pana nu ai verificat!

Este un caz care trebuie sa puna pe ganduri pe cei care gasesc chilipiruri si se incred in vorbe.

  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu Pascu

Nu-i nimic...cautam in continuare.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Rulota AAA

Eu cred Silviu , ca daca nu ai fii avut un pic de experienta in ale rulotismului,  te alegeai cu o mare teapa de 10.000 de euro. Bravo te felicit !

Dar ce facem cu o parte din noi care sunt fara experienta, si mergem pe "vorbele de bine" din partea vanzatorului??  

Asadar recomand ...Cine doreste sa cumpere o rulota sa intrebe pe forum de : proprietar (poate fii cineva cunoscut noua) , actele de provenienta,  faptul ca este o rulota ieftina , pentru anul  de fabricatie, ar trebui sa ridice semne de intrebare..

Putem sa ajutam .... pana nu va fii foarte tarziu .

 Asadar MARE ATENTIE !!

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Trasnea Alin

Traducere acte olandeze pentru inmatriculare 90 ron/ pagina si am 2 pagini cu aproximativ 30 de cuvinte fiecare, iar daca vreau la urgenta este dublu ca nu avem traducator in oras (360 ron). Daca era in engleza era mai ieftin 20 ron/pagina . Am gasit cu greu la 100 ron /2 pagini pentru maine. Asigurarea rca pe 12 luni a iesti cel mai ieftin la 153 ron.

 

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Foarte mult ai dat 90 ron/pagina. Asigurarea cam atat a fost si la mine.

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Trasnea Alin

Nu am dat 90 ca mi s-a parut mult, si am gasit in alta parte cu 100 ron toata traducerea pt a 2-a zi. Am reusit sa rezolv si cu inmatricularea, azi la 14:00 iau numerele.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Grozavescu George

Buna ! Incerc achizitionarea unei rulote cu numere de anglia. De ce acte am nevoie de la englez sau intermediar roman care are contract de vanzare cumparare cu el .

Multumesc!

Modificat de Ursu Florin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

E sufficient sa citesti prima postare din acest topic si vei afla de ce acte ai nevoie...:default_doh:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Grozavescu George

Multumesc!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ungureanu Aurelian

Buna ziua colegi.

Am nevoie de sfaturi pentru urmatoarea dilema.

 

Anul trecut in Decembrie am fost cu rulota ( Englezeasca ) la RAR Pitesti pentru identificare si toate cele. Totul a mers bine, au verificat sistemul de franare, sistemul electric, lungimea / latimea plus seria de sasiu, pentru operatiunile de mai sus frumoasa suma de 650 lei.

Am primit actele in 3 zile lucratoare.

Dupa terminarea Sarbatorilor nu am mai apucat sa merg la serviciul de inmatriculari asa cum aveam in plan, am fost nevoit sa plec in voiaj pe mare mai devreme decat am planuit initial.

Intr-o saptamana ar trebui sa ajung din nou in tara, dupa ce imi revin si ma adaptez la "mersul" treburilor de acasa, as dori sa finalizez dosarul de Inmatriculare in obtinerea numerelor.

Voi intampina probleme pentru durata mare de timp intre momentul cand am obtinut actele de la rar si momentul cand depun actele la serviciul de inmatriculari.

PS: Rulota este luata in evidenta la Primarie , am facut acest pas inca din Decembrie mai exact urmatoarea zi dupa obtinerea actelor de la rar .   n..

 

Multumesc anticipat pentru raspuns!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Dacă certificatul de autentificare a expirat ( valabil 60 zile ) trebuie sa il refaci.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ungureanu Aurelian

Hmm... 60 zile, a expirat de mult. Si asta inseamna ca iara trebuie sa bat la usa la Rar cu rulota in spinare ? Banuiesc ca nu costa pretul intreg ca la identificare 650 lei...?

Totusi foarte ciudata chestie, o data ce ai primit certificatul respectiv nu ar fii cazul sa expire pana la urmatoarea inspectie tehnica, din punctul meu de vedere. 

Modificat de Ungureanu Aurelian

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ungureanu Aurelian

Update. Certifiatul de autentificare costa 104 lei. Doar acesta trebuie refacu.t

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

Certificatul de autentificare este una iar documentul care se eliberează la itp este altceva.

Va trebui să mergi din nou cu rulota la RAR.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ungureanu Aurelian

Multumesc , am inteles!

 

Multumesc mult pentru raspunsuri!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Aurel Vizireanu

Va rog ma poate ajuta cineva? Am bagat de curand rulota la impozit adusa din Olanda si cei de acolo m-au intrebat daca am fisa de inmatriculare sa-mi puna stampila pe ea, ori eu nu am asa ceva nu a fost nici o problema mi-au eliberat fiscalul si tot odata mi-au pus si stampila pe contractul de vanzare cump.

Intrebarea e la politie cand o inmatriculez, imi trebuie FISA DE INMATRICULARE?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Salut,

Se completeaza direct la politie o cerere de inmatriculare, nu mai exista fisa respectiva.

Cartea + autentificarea de la RAR, contractul sau factura cu stampila de la financiar, taxele platite, asigurare pe numele tau si cererea completata. Acestea sunt toate documentele in vederea inmatricularii.

 

Bafta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Salutare,
       
      Un prim clip de prezentare a catorva exponate de la salon, semnat de Andrew Ditton, il regasiti pe YouTube, aici. Apare in clip si o scurta prezentare a uneia dintre preferatele mele, Neiwiadow. Banuiesc ca in zilele urmatoare va mai pune alte cateva clipuri, asa cum face in fiecare an, asa ca va sugerez sa il urmariti. Pe plan local (Germania), youtuberi renumiti, printre care si Camper Tobi, au scos deja prezentari, insa daca doriti sa si intelegeti ce spun ei acolo, trebuie sa stiti germana sau sa puneti subtitrarea in engleza. Dintre cei autohtoni, nu stiu daca Marian Mocanu s-a dus sau are gata vreun clip in caz ca este deja acolo.
       
      Vizionare placuta!
    • Cosmintec
      de Cosmintec
      Bine v-am găsit rulotisti,   numele meu este Cosmin , sunt nou pe aici , și începător în rulotism 
    • MOISEI MARIN IULIAN
      de MOISEI MARIN IULIAN
           Buna seara, iar, tuturor!
         Nu de mult, mai exact pe 9 martie, am facut prima noastra iesire (exceptand prima jumatate de C.O. - din februarie) in mijlocul naturii - in semn de bucurie ca se duce vremea rece si botita de intemperii - care parea sa nu mai aiba sfarsit...
         Incerc sa iasa ceva bun din postarea asta... A trebuit sa cotrobai ceva - prin butoane,  aici - ca sa ma mai deprind cu folosinta lor... tot imi sunt straine inca...
         In fine... a fost o zi placuta si linistita.
         In timpul din urma, am mai fost de vreo 2 ori in acest loc.
         Vorbesc aici, despre baile termale PUTUROASA - de langa Harsova - jud. Constanta.
         Nu ma indoiesc ca foarte multi din dumneavoastra cunoasteti locul, ori, cel putin, ati auzit intr-un fel sau altul de el.
         Foarte aproape de oras, la 1 km, are unicitatea lui - data de bogatia pe care o poseda. 
         Ma refer, desigur, la izvoarele termale sulfuroase de aici.
         Nu stiu cum se face, dar inca nu se plateste nimic pentru a intra cu orice mijloc de transport ai - in aceasta zona, desi se vad totusi cheltuiti niste banuti pentru amenajarile pe care le veti intalni vreodata - de veti fi curiosi.
      Nu ma hazardez in a detalia ce am discutat cu unii si cu alti, pentru ca uneori nici nu le corespund versiunile despre acest lucru.
      Trebuie insa, musai sa ajungeti! Dar....... dar.......... NU, VARA!!!!.......
      Este o babilonie si un vacarm de nedescris in acel anotimp! A doua, sau a treia oara cand am ajuns aici, era in toiul verii - nu mai stiu in care luna; am reusit sa razbat cu masina (repet - am un FORD FOCUS II / 2007) - printre zeci de alte masini parcate pe stanga si pe dreapta drumului asfaltat - de acces... Pana sa ajung in centrul zonei, au aparut zeci de rulote, parcate in fel si chip, haotic, dupa indemanarea fiecaruia...
      Toti aveau treaba simultan - in toate directiile!!
      Pe partea Dunarii, unde se campeaza aproape tot ce misca acolo, erau zeci de boxe printre copaci, multe - pe stative inalte, stupid de apropiate - des, unele de altele.
      Ca sa-si delimiteze fiecare teritoriul, dupa priceperea lui, erau legate cearsafuri, paturi, ori orice altceva ce putea sa reprezinte un obstacol, intre copaci, apropiati agresiv de mult...
      Fiecare avea nevoie sa asculte muzica lui, ca de-aia a venit in padure - sa damblageasca de creieri!... Striga permanent cate cineva la altcineva, altii erau ametitor de puternici in a se etala cu orice ii ajuta mintea..... Mai toti, aveau cumva si o sticla cu ceva in mana...
      Copii..... ce fel de copii or fi adus oamenii pe acolo, ca raman interzis sa-mi imaginez ceva bun pentru ei!... 
      Turnul Babel e minciuna!
      Nu puteam sa-mi distribui simultan, inmarmurit, atentia - tuturor... Era urat si decadent si zgomotos si de plans si de tot ce mai poti imagina negativ!!... 
      Nu stiu ce era in mintea mea, dar am crezut niste minute bune, ca daca voi trece printre ei, voi ajunge intr-un loc mai bun....
      Dar scurt, m-a plesnit repulsia...
      Am cautat un spatiu sa evadez, sa ma teleportez de acolo.... insa nu aveam posibilitatea sa-mi intorc"tirul"...
      Atunci, am decretat instantaneu: MARSARIER!!!!
      Am mers sute de metri cu spatele, pe avarie si claxonand des... Am reusit mai incolo sa intorc si am decolat...
      Eram inca, tamp!!... Refuzam sa imi revad imaginile din minte..... Ma dezgustau intens! Am jurat cu mana pe cravata, ca nimeni din samanta mea, vreodata, nu va mai calca pe-acolo, VARA!!!
      .......Acum, am revenit..... Aerisit, mult mai curat ca de obicei, linistit in toate zarile.... Ce sa mai lungim vorba - era totusi 9 Martie...
      Dupa bazine, la vreo suta de metri, am gasit un locusor intre copaci, la malul apei, curatel... Am profitat si ne-am cuibarit. A fost foarte linistit, am prajit si niste peste, am facut si baie in bazinul de langa Dunare... Am mai facut apoi o baie scurta si in Dunare.... 
       Trebuie insa sa te misti pe acolo, cu bagare de seama! Intr-una din poze, daca sunteti atenti, veti vedea in padure, legat cu un lant sanatos - de un copac, un generator de curent - al unui individ... Oare de ce?....
      Tragand concluzia, incercati sa mai faceti un efort intelectual - si sa va imaginati acum, cum ar fi vara!!!! SAH!
      Este adevarat, cei mai multi, sunt cu staif, civilizati, buni, saritori....
      Ceilalti insa, arata la fel!!! Doar arata! Tu trebuie sa ai abilitatea de a te proteja intr-un spatiu minunat si totusi ostil!
      Iar daca altii trec in acest moment printr-un razboi, clar - si noi - putem face fata acestui gen de impediment - doar pentru a ajunge sa gustam ce are de oferit acel loc!
      Trebuie insa sa aveti cu ce sa va generati curent - daca stati mai mult de o zi - doua, sau sa fiti obisnuit, ca mine, cu cortul si cu viata aferenta traita astfel.
      Am stat pana seara, apoi am plecat spre casa - la Tulcea. A fost .... frumos! Iar vremea, buna cu noi!
      Multumim inca o data lui Dumnezeu, pentru orice binecuvantari - oricat de mici, indreapta spre noi!
      Ieri si alaltaieri, am fost iar, cu cortul - de data asta, tot acolo, dar in alta parte a padurii...
      A fost minunat - si ne-am mai rezervat chiar, in acest scop - si week-end-ul viitor, tot cu cortul!...
      Revin zilele urmatoare cu detalii si poze frumoase!
      Vise placute - cu cortul, cu rulota, cu ce aveti de mana - si la indemana!
      Ganduri bune!
       
         





























    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Expo Caravan, Motorhome & Adventure 2022 (31 martie - 3 aprilie)
       
      Azi (sambata) am fost la aceasta expozitie. Cei care nu ati ajuns, nu ati pierdut nimic! Poate doar cei care nu au mai pasit vreodata intr-o (auto)rulota sa fi avut ceva de castigat!
      Dupa cum banuiam, o organizare extrem de proasta. Imprastiate care pe unde a vrut (sau impus de organizator sau poate de gazdele Romexpo?), pavilioanele firmelor expozante n-au avut nici macar o noima in asezare. Nici macar barcile nu erau puse intr-o anumita ordine/zona. In schimb era un stand generos pus de-a-n p...lea cu... materiale insonorizante! O fi ramas acolo de pe timpul salonului auto?
       
      "Celebrele" si arhicunoscutele firme on-line cu produse de camping&Co. (doua la numar, nu mai multe) erau asezate intr-un careu de autorulote - sa nu cumva vizitatorul sa aiba acces usor dpdv vizual la produsele expuse (si acestea extrem de putine, dar extrem de putine si la fel de piperate precum pe site!) Exis nu l-am vazut (nici nu cred ca mai are nevoie de vizibilitate si mai bine ca nu s-a asociat cu o astfel de caricatura de expozitie.
       
      Un singur aspect pozitiv: nu au fost aglomerat! Bine, nici nu prea am avut in ce sa pasim! Fiind interesat mai mult de rulote, decat de celelalte tipuri de RV, am gasit doar trei nume: Dethleffs, Weinsberg si FIM. Atat!!! Nici macar nu trebuia pus in titlul expozitiei cuvantul caravana! Ah, erau si doua carute pentru "glamping" - "noul" trend gipsy! Fiecare dintre cele trei nume amintite a venit cu cate 2 (doua) modele fiecare! Atat! Ma repet atat de mult!
       
      In acest an nu au mai venit cei de la Vanuva cu a lor Niewiadow si nici cei (din pacate nu stiu cine e importatorul oficial la noi - daca e vreunul) de la Eriba cu a lor Touring Ocean Drive.
       
      Am omis sa vorbesc si despre corturi auto, insa au fost extrem de putine! Poate nu au legatura cu campingul?! Nu tu Autohome, nu tu James Baroud... doar chinezarii rebranduite de unii si altii...
       
      O mica selectie din putinele poze adunate, caci nici nu mi-a ars sa fac mai multe:
       
         
       
         
       

       
       
       
       
    • Cretu
      de Cretu
      Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.
       
      Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"
      Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina,  considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.
       
      In top au iesit doua masini :
      1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4
      2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro
       
      Motivul de ce am ales aceste doua marci:
      - seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .
      - seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta,  pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.
       
      Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH,  coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.
       
      in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.
      - Mercedes T1 310  diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).
      - Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro masina de pompieri sau ambulanta 
      Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:
      - nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)
      - sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor
      - posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric
       
      Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.
       
      Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina  Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza  atasata (poza cu titlu informativ).
      Scuze pentru situatie data,   pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.
       
      Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:
      - autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul
      - autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat
      - omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.
       
      Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.
      Astept parere si PRO si CONTRA.
       
      Multumesc!

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.