-
-
Conţinut similar
-
de Vlad S
Salut! Mentionez in primul rand ca nu am nici o legatura cu conversiile , deci nu fac asa ceva. Doar pasionat de a face ceva , nu doar bere si seminte.... Sunt medic de profesie , dar cu pandemia asta am descoperit si off campingul... la Vadu. Impreuna cu un foarte bun prieten al meu vroiam o autorulota. In Decembrie 2020 am cumparat Fiat Ducato 2009 4X4 Dangel (de, imi place 4x4) , o masina foarte rara. Veneam dupa o rulota Elldis dubla axa , 7, 5m , care a fost extraordinara , dar greu de transportat si cu acces greu in zonele unde mergeam eu....asa ca am vandut-o , cu gandul la o autoutilitara careia sa ii fac o conversie in autorulota home made. Am gasit-o in Calarasi....era destul de varza la aspect , dar la -10 grade a pornit la sfert. Era ce imi doream.... nu avea aer conditionat , dar l-am montat ulterior in service , cu garantie , si nici cruise control , pe care l-am achizitionat din Italia , si deasemenea l-am montat la un electrician. Imi este destul de greu acum sa spun ce bani si cat timp am investit , dar pozele vor spune totul. Va multumesc! Sper ca nu sunt prea multe poze....
-
de Lucian Bogdan
Salutare dragi colegi,
Cum inca nu am "recuperat" rulotica de la fostul proprietar (prefer sa o las la el in garaj pana vine caldura) va prezint utilajul de tractare. Dacia Duster 2020, 1.5 dCi, 115 CP. 4x4.
Cateva poze:
-
de Alin Mihaila
Daca tot e pandemie, am zis să facem un upgrade la ansamblu, astfel ne despartim de Duster-ul nostru care ne-a plimbat, fara sa ne dezamageasca, prin multe locuri frumoase. Si pentru ca am fost extrem de multumiti de performantele lui, am trecut la noul Duster .
Așadar, se vinde Dacia Duster 4WD, Norma Poluare Euro 5 , Cutie Manuala 6+1 Viteze , MOTORIZARE 1.5 diesel 110 CP, an 2010. Ca si dotări: aer conditionat, carlig de remorcare (evident), jante aluminiu, geamuri electrice fata, proiectoare, oglinzi electrice incalzite. Masina este service-ata in Mioveni, are carte de intretinere completata (ulei utilizat Liqui Moly 5w-30 schimbat la fiecare 10.000 km), distributie si inlocuit ulei transmisie la 180.000 km, placute frana inlocuite la 170.000 km, acumulator inlocuit la 160.000 km. Absolut totul funcționează. Pretul este de 6300 euro negociabil. (0748124289)
-
de Ionut C.
De ceva vreme mă frământa gândul construirii unui camper cu tracțiune integrală. De când am construit primul camper, mi-am petrecut cele mai multe vacanțe pe plaja sălbatică de la Vadu. Cum în ultimii ani s-a aglomerat exagerat în zonă, am simtit din ce in ce mai des lipsa unui 4x4 cu care să mă pot așeza mai izolat. Aceeași nevoi am simțit-o și în zone cu iarba udă și rampe nu tocmai abrupte. Pe sol uscat n-am avut niciodată probleme cu tracțiunea față.
Am găsit un Sprinter 518 4x4 într-o stare tehnica foarte bună și n-am vrut sa pierd ocazia unui nou proiect. Motor impecabil V6 de 3 litri, 184 CP, 265000 km reali, transmisia integrală funcționează perfect, după ce am remediat cablajul unui senzor ABS. Am testat-o doar pe iarbă udă în rampă destul de abruptă, am fost placut surprins de abilitatea cu care blochează diferențiale pentru a menține aderență maximă, cu toate ca are anvelope bune în circuite de formula unu.
Inițial ma gândeam sa trec pe super single pe spate, în locul rotilor jumelate (duble). Ar arăta mai bine, însă două roti vor face mult mai mult decât una...
E un șasiu cu cabina dublă, are 7 locuri din card voi folosi doar 4. Intenționez să-i construiesc o cutie de 330 cm lungime totală pe 200 cm lățime interioară.
Înainte de toate ma voi ocupa de curățarea și vopsirea șasiului, stiută fiind meteahna sprinterelor. Arată destul de bine caroseria, mă așteptam să fie mai afectat de coroziune.
Voi reveni cu imagini.
-
de Mihai D
va salut colegi rulotisti,
Pentru ca am intrat in posesia unui utilaj nou nout, un Land Rover, a venit timpul sa ma despart de Hyundai.
Ca scurt istoric, masina a fost cumparata in leasing din tara si a avut garantie extinsa 5 ani. A fost masina directorului de la Comtrorom (de aici si numarul CTM), cumparata in leasing pe firma, ulterior vanduta dupa ce a fost... .presupun.....amortizata.
Acum are 170.900 Km cu carnetul de service tinut la zi, cu toate interventiile importante (revizii, distributie, schimburi discuri/placute, schimb ambreiaj etc).
Am schimbat din 2012 pana acum discuri si placute, uleiuri in deferentiale/cutie transfer/cutie viteze, un kit de ambreiaj (la sfarsitul lui 2015), distributie, un burduf de planetara, toti tachetii hidraulici (bateau doi si la recomadarea mecanicului i-am schimbat pe toti in vara lui 2016), toate bujiile incandescente (a murit una si le-am schimbat pe toate preventiv), o bascula pe dreapta fata (a ramas fara bucsi si a costat mai ieftin manopera ptr inlocuit bascula cu totul). In rest, motorina buna si mers cu simt de raspundere.
Ca dotari, are multe optionale in plus fata de modelul de baza (echipare Glorious si protectie caroserie anticoroziva High Grade ):
- clima automata
- piele bej integral- scaune/usi/volan/schimbator
- protectie inox pentru praguri, la urcare, in dreptul fiecarei usi
- airbag-uri frontale si laterale
- ABS
- TCS - sistem de control al tractiunii
- computer de bord
- geamuri electrice
- oglinzi electrice incalzite
- oglinda retrovizoare electromatica - senzor antiorbire
- radio-cd original, 6 difuzoare
- geamuri fata cu tenta si protectie UV, geamuri spate fumurii din fabrica
- inchidere centralizata si alarma din fabrica (2 chei/telecomenzi)
- contact iluminat pentru introducerea cheii pe timp de noapte
- volan reglabil
- scaun sofer reglabil full, pe inaltime/lombar
- tavita depozitare sub scaunul pasagerului din dreapta
- torpedou iluminat, portbagaj iluminat in 2 trepte
- bancheta spate rabatabila fractionat (60/40)
- cotiera fata (cu doua spatii de depozitare) si cotiera spate din piele
- scrumiera si brigheta in fata + suport pentru doua pahare, scrumiera si suport pentru doua pahare pentru pasagerii din spate, integrate in cutiera/consola dintre scaunele fata
- buzunare din plasa pentru pasagerii din spate, pe spatele scaunelor din fata
- buzunare mari in fiecare usa, cu loc pentru sticla de 1L
- oglinda de curtuazie, iluminata, in fiecare parasolar
- lampi cu lupa pentru citit pentru fiecare pasager din fata, si suport de ochelari
- manere de deschidere interioare cromate
- trei prize de bricheta (doua in fata si una in portbagaj)
- cutie depozitare cu capac, sub mocheta de la portbagaj
- plasa bagaje portbagaj
- imobilizator electric
- faruri cu reglaj electric
- faruri de ceata
- bare transversale pentru portbagaj
- incalzire electrica auxiliara (ATENTIE nu stationara Webasto sau similar; inainte de intrarea in calorifer are un sistem cu 3 bujii incandescente ce incalzeste apa de la motor, asa a venit din fabrica).
- carlig remorcare cu instalatia electrica aferenta
Dotarile de mai sus se regasesc si in fisa tehnica de la producator.
Pret 4000 eur. Contact la numarul 0723304331 sau mihai.dumitru@kone.com
Toate cele bune,
Mihai
PS: este masina prezentata si in topicul acesta in 2015
-
-
Activi pe această pagină 0 membri
Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.