Roibu Ionut Eduard 3 Semnalează Publicat 9 Mai, 2018 Imi poate spune cineva daca acest dispozitiv este bun de ceva? In descriere spune ca elimina efectul de sarpe. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Flavius Ivan 5.777 Semnalează Publicat 9 Mai, 2018 Eu cred ca este bun de ceva .... altfel nu l-ar fi pus acolo degeaba Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Roibu Ionut Eduard 3 Semnalează Publicat 9 Mai, 2018 13 minute în urmă, Flavius Ivan a scris: Eu cred ca este bun de ceva .... altfel nu l-ar fi pus acolo degeaba Mai este si modelul asta care este triplu ca pret Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Flavius Ivan 5.777 Semnalează Publicat 9 Mai, 2018 Asta e altă treabă .... este o Cupla AKS 1300 Antibalans Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Dobrea Florin 69 Semnalează Publicat 9 Mai, 2018 Sincer pe mine nu m-au dat deloc pe spate cuplele astea ALKO. Anul trecut mi-am adus rulota cu o cupla standard cea din prima poza (din uk) tractata cu un jetta 1.6 sport si nu am avut nici un fel de problema tot drumul, singurul balans l-am simtit prin Ungaria unde fara sa-mi dau seama aveam 125 km/h. Intre timp rulota s-a furat in Ro. Cu 5 luni in urma am trecut la un Tiguan 2l si mi-am luat alta rulota cu mma de 1200kg, am adus-o de la 600km si pe drum la peste 100 km/h intra mereu in balans, are cupla aks 3004. Acum nu stiu ce sa zic, poate tampoanele de cauciuc din interiorul cuplei sunt uzate, a ramas sa le schimb desi mi s-au parut ok. Parerea mea sa eviti balansul (serpuirea) este sa mergi in viteza legala si nu ai nevoie de nici un anti-balans. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Roibu Ionut Eduard 3 Semnalează Publicat 10 Mai, 2018 în urmă cu 7 ore, Dobrea Florin a scris: Sincer pe mine nu m-au dat deloc pe spate cuplele astea ALKO. Anul trecut mi-am adus rulota cu o cupla standard cea din prima poza (din uk) tractata cu un jetta 1.6 sport si nu am avut nici un fel de problema tot drumul, singurul balans l-am simtit prin Ungaria unde fara sa-mi dau seama aveam 125 km/h. Intre timp rulota s-a furat in Ro. Cu 5 luni in urma am trecut la un Tiguan 2l si mi-am luat alta rulota cu mma de 1200kg, am adus-o de la 600km si pe drum la peste 100 km/h intra mereu in balans, are cupla aks 3004. Acum nu stiu ce sa zic, poate tampoanele de cauciuc din interiorul cuplei sunt uzate, a ramas sa le schimb desi mi s-au parut ok. Parerea mea sa eviti balansul (serpuirea) este sa mergi in viteza legala si nu ai nevoie de nici un anti-balans. Sa stii ca alea Alko multi zic aici in UK ca sunt scumpe si degeaba. Au placile de frictiune foarte mici. Pe de alta parte zic ca modelul vechi din prima poza are niste discuri mari de frictiune si ca ajuta. Costa doar 80 de lire fata de 250 Alko. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Traian M 505 Semnalează Publicat 10 Mai, 2018 Eu am AKS 1300 si dupa ce am schimbat discurile de frictiune si strans bine surubul de la baza parghiei rosii (asta trebuie strans regulat), s-a vazut o diferenta enorma in tinuta de drum. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri