-
-
Conţinut similar
-
de Ursu Florin
Salutare, pentru că în ultimul timp apar tot mai multe conversii home-made, am zis sa avem un subiect legat de omologarea conversiei.
Ii rog pe cei care au reușit să facă omologarea sa ina cu ceva informații pe acest subiect.
Eu am discutat cu o firma de caroserii din Brașov care au zis că mă pot ajuta cu proiectul. Nu am discutat mai multe amănunte legate de preț sau chestii de genul, a rămas să ne auzim după ce e gata conversia.
Mulțumesc!
-
de Hunor Forro
Buna ziua tuturor si multumesc ca m-ati primit in randul forumrulote.ro
Numele meu este Hunor, am 35 ani din Miercurea Ciuc, Harghita. Impreuna cu sotia ne plac iesirile in natura dar si in oras, drumetii si campare.
Avem un microbus Nissan Primastar simplu modificat in minicamper cu care am facut deja excursii interne dar si externe.
Acum am pornit la amenajarea unui camper DIY, un Peugeot Boxer H2L2 cu care am dori sa ramanem saptamani ba chiar si luni intregi pe drumuri.
Lansez si imediat o intrebare catre voi toti (si mai ales celor care au experienta deja): cum procedez legal (RAR, ITP), daca modific autoutiliatara (2 locuri pe scaune rotative in loc de 3 locuri in fata + scos panoul despartitor intre cabina si zona de marfa) in autorulota? Astept sugestiile voastre!
Va urez mereu drumuri frumoase!
Hunor
-
de Ionut C.
De ceva vreme mă frământa gândul construirii unui camper cu tracțiune integrală. De când am construit primul camper, mi-am petrecut cele mai multe vacanțe pe plaja sălbatică de la Vadu. Cum în ultimii ani s-a aglomerat exagerat în zonă, am simtit din ce in ce mai des lipsa unui 4x4 cu care să mă pot așeza mai izolat. Aceeași nevoi am simțit-o și în zone cu iarba udă și rampe nu tocmai abrupte. Pe sol uscat n-am avut niciodată probleme cu tracțiunea față.
Am găsit un Sprinter 518 4x4 într-o stare tehnica foarte bună și n-am vrut sa pierd ocazia unui nou proiect. Motor impecabil V6 de 3 litri, 184 CP, 265000 km reali, transmisia integrală funcționează perfect, după ce am remediat cablajul unui senzor ABS. Am testat-o doar pe iarbă udă în rampă destul de abruptă, am fost placut surprins de abilitatea cu care blochează diferențiale pentru a menține aderență maximă, cu toate ca are anvelope bune în circuite de formula unu.
Inițial ma gândeam sa trec pe super single pe spate, în locul rotilor jumelate (duble). Ar arăta mai bine, însă două roti vor face mult mai mult decât una...
E un șasiu cu cabina dublă, are 7 locuri din card voi folosi doar 4. Intenționez să-i construiesc o cutie de 330 cm lungime totală pe 200 cm lățime interioară.
Înainte de toate ma voi ocupa de curățarea și vopsirea șasiului, stiută fiind meteahna sprinterelor. Arată destul de bine caroseria, mă așteptam să fie mai afectat de coroziune.
Voi reveni cu imagini.
-
de Alin Opran
Am decis sa pun anuntul de vanzare al Sprinterului din dotare si aici in cazul in care ar dori cineva din Romania sa-l cumpere.
Anuntul original este postat in Irlanda aici. Sa ma scuze admin ca am pus link catre site dar e extern nu din Ro . Daca nu e voie voi copia totul si le voi traduce.
Pretul este de 24.900 euro negociabil.
Motor 2.1 diesel, 315k km.
Motorcaravan in acte ceea ce se va traduce prin Autorulota in CIV romanesc.
Sprinterul a fost conversit din van in motorhome de catre mine, intreaga poveste o gasiti aici. Are volanul pe dreapta (pe partea corecta cum spune englezul) ceea ce in RO este un incovenient dar, dupa cca 4 mii km facuti in Franta si Spania anul acesta nu este chiar o problema condusul avand avantajul pozitiei inalte la volan ce ofera vizibilitate peste masini.
Toate dotarile sunt trecute in anunt (scuze pentru limba Engleza), sunt noi. Daca se gaseste cineva interesat sa-l cumpere gasim si o modalitate de livrare
-
de Alin Opran
Incep acest post prin a spune ca m-am saturat
M-am saturat sa cumpar vechiturile altora si sa repar la ele.
M-am saturat de cautat motorhome in stare acceptabila dar sa fie o poala de bani
M-am saturat de bagat bani in reparatii.
Vreau ceva nou
Binenteles ca nu am cele cateva zeci de mii de euro pentru achizitia a ceva nou dar, daca faci cu mana ta cu lucruri noi, iese ceva nou, nu?
Sa incepem....
Am scos la vanzare motorhome-ul din dotare prezentat aici pentru a ma dedica in aceasta iarna conversiei de la van la motorhome. Am mers pe aceasta varianta deoarece un van este destul de spatios in zona cargo, poti merge pe autostrada cu 120 km/h, are turbo si servo (ce nu am la actualul motorhome), nu ai probleme cu infiltratii/lemn putrezit, etc.
Aici in Irlanda si in UK iti poti transforma un van in motorhome si sa ramana van in acte fara a avea probleme la ITP. Binenteles ca il poti modifica in acte, e destul de simplu, caz in care castigi la asigurare si motor tax (mai mici).
Am luat-o cu inceputul, mi-am facut un tabel xls cu dimensiunile van-urilor de pe piata pentru a gasi modelul care imi convine cel mai bine, Fiat/Citroen/Mercedes/Iveco/Peugeot/etc. M-am oprit la Ducato maxi L4H3 si Sprinter L4H3. Cum Ducato bun nu am prea gasit, m-am orientat la Sprinter.
Am citit din scoarta in scoarta forumuri de aici din Irlanda si din Ro, am inteles din experienta altora ca 315 si 316 sunt problematice la motor si ca cele mai durabile ar fi 311 si 313.
Ca sa o iau pe scurtatura, am achizitionat ieri un 311 CDI din 2008, 170k mile, se prezinta in conditie buna spre foarte buna. Modelul extra lung, are zona cargo care se va transforma lunga de 4.8 m!
Momentan cateva poze facute la achizitie. Vor urma altele dupa ce voi lucra la cele cateva puncte de rugina (acolo unde a fost zgariat/atins) si in special la usile din spate unde este ceva mai serioasa problema.
-
-
Activi pe această pagină 0 membri
Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.