Cristian A 1.538 Semnalează Publicat 6 Septembrie, 2018 De cand am cumparat rulota am vrut sa fie un pic mai inalta. Dupa ce am schimbat masina si am luat Ford Ranger-ul, care are bila carligului pe la 53-54 cm inaltime, rulota statea pe drum foarte ridicata de fata si am dat cu fundul rulotei de cateva ori de pamant. Am gasit o solutie provizorie: am coborat carligul masinii cu 7 cm si am pus roti de cauciuc pe colturile spate ale rulotei. E ok, dar garda la sol tot mica a ramas. Asa ca am inaltat rulota. Destul de mult, ca dupa ce am scos pieasa care coboara carligul la Ranger acum rulota sta putin aplecata in fata, nu mult. Nu am mers la drum lung asa, doar o proba scurta. Inainte de a o inalta partea de sus a cauciucului nu se prea vedea, era ascuns de caroserie, acum e la o distanta bunicica. 4 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Traian M 505 Semnalează Publicat 6 Septembrie, 2018 Ingenios - acum toata greutatea se tine in suruburi, ar tebui sa faci o piesa s-o prinzi in gaurile alea ramase in aer care sa umple toata zona aia, greutatea sa se lase pe piesa care se lasa pe aripioara aia de la punte. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristian A 1.538 Semnalează Publicat 6 Septembrie, 2018 Si inainte se tinea numai in suruburi. Cate patru pe fiecare parte. Am suplimentat, acum sunt cate sase pe fiecare parte. Plus cele de pe centru la care nu am mai facut poza. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal 10.345 Semnalează Publicat 6 Septembrie, 2018 Cu stabilitatea cum ramane? Ai urcat si centrul de greutate si cu asta pierzi si din stabilitate. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristian A 1.538 Semnalează Publicat 6 Septembrie, 2018 58 minute în urmă, Fejer Antal a scris: Cu stabilitatea cum ramane? Ai urcat si centrul de greutate si cu asta pierzi si din stabilitate. Nu am facut dacat cateva sute de metri prin apropiere. Maine o scot la un drum mai lung, pe toate tipurile de drum: asfalt, forestier, teren denivelat. In functie de asta, daca constat balans prea mare, pun amortizoare mai tari, acum am de cele albastre, pana la 1300 kg, cred. Daca totul e ok, ma gandesc, ca in viitor, depinde de “”timp””, sa maresc inca putin garda la sol, prin inlocuires rotilor de 14, inch, cauciucuri 195/70/r14 cu roti de 15, 195/80/r15 si mai castig 3, 5 cm inaltime la garda la sol. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Florin Dinu 129 Semnalează Publicat 6 Septembrie, 2018 Inainte statea pe suruburi dar si pe flansa aceia metalica. Parerea mea este ca trebuie intarit cu o piesa intre talpa lonjeronului si flansa piesei care tine roata. Suruburile nu sunt proiectate la forfecare... 2 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea 1.139 Semnalează Publicat 8 Septembrie, 2018 Cu schimbarea diametrului cauciucurilor, nu este o problema la I T P? In cartea tehnica e trecut diametrul original, daca se verifica. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristian A 1.538 Semnalează Publicat 17 Septembrie, 2018 Am facut doua iesiri cu rulota cu garda la sol marita, pe drumuri de toate tipurile: autostrada, drum national, judetean, forestier pietruit forestier rau. Multumit de tot. Doar ca, pe ultimul tip de drum datorita faptului ca am uitat sa pun telescoapele pe pozitie noua in partea in care se prind sus, respectiv cu 7 cm mai jos, cu cat am marit garda la sol, au fost smulse in doua parti fiecare. Au gauri de prindere la 25, 5 cm si se intind pana pe la 33 cm. La mine gaurile de prindere au fost de 32, 5 cm si cursa de intindere pana la vre-o 40, asa ca s-au rupt in doua. Saptamana asta cumpar altele noi, care merg pana la 2000 kg si le prind in gaurile noi, care le-am dat dar am uitat sa prind si telescoapele in ele. Sunt foarte multumit de garda la sol rezultata si cum se comporta rulota. 3 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal 10.345 Semnalează Publicat 17 Septembrie, 2018 Asa se invata meseria. Felicitari pentru perseverența acordata Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.970 Semnalează Publicat 17 Septembrie, 2018 Salut, Cristian! Observ ca suntem de aceeasi varsta! Acum ca ai mai ridicat rulota, cum te descurci sa urci in ea? Ai bricolat si o scara adecvata? Te intreb asta pentru ca am avut-o si eu o cateva zile suita pe butuci (cand am schimbat cauciucurile) si mi-era tare greu sa urc, avand ceva probleme la genunchi. Eu am obisnuitul scaunel-treapta facut din plastic. Pentru securitatea usii de acces, dar si pentru accesibilitate, am comandat si o mica balustrada-maner de la Fiamma, Security 46 Pro Handle. Mi se pare un accesoriu extrem de util pentru cei cu probleme. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristian A 1.538 Semnalează Publicat 17 Septembrie, 2018 Am o scara in doua trepte Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristian A 1.538 Semnalează Publicat 17 Septembrie, 2018 Si pana acum aveam o scara in doua trepte. A doua era la acelasi nivel cu podeaua rulotei, acum e cu 6-10 cm mai jos, in functie de teren. Un pas mic pentru om.... ca sa extrag dintr-un citat. Cat despre genunchi numai de bine iti transmite unul care nu mai are bucse si rotule la ambiii (scos meniscuri la ambii genunchi si inlocuit cu nimic). Bicicleta, inot, baie in apa de munte pana in octombrie, mai un efort etc. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.970 Semnalează Publicat 18 Septembrie, 2018 în urmă cu 17 ore, Cristian A a scris: Si pana acum aveam o scara in doua trepte. A doua era la acelasi nivel cu podeaua rulotei, acum e cu 6-10 cm mai jos, in functie de teren. Un pas mic pentru om.... ca sa extrag dintr-un citat. Cat despre genunchi numai de bine iti transmite unul care nu mai are bucse si rotule la ambiii (scos meniscuri la ambii genunchi si inlocuit cu nimic). Bicicleta, inot, baie in apa de munte pana in octombrie, mai un efort etc. Uhhh! Se poate si mai rau! Inca mai am bucsile, dar sunt crapate! Trasnesc si dor la fiecare pas uneori! Multa sanatate si campari in locuri unde si eu m-as duce! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Aurel Gevre 20 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 La 9/17/2018 la 20:19, Cristian A a scris: Si pana acum aveam o scara in doua trepte. A doua era la acelasi nivel cu podeaua rulotei, acum e cu 6-10 cm mai jos, in functie de teren. Un pas mic pentru om.... ca sa extrag dintr-un citat. Cat despre genunchi numai de bine iti transmite unul care nu mai are bucse si rotule la ambiii (scos meniscuri la ambii genunchi si inlocuit cu nimic). Bicicleta, inot, baie in apa de munte pana in octombrie, mai un efort etc. @Cristian A . Seara buna . Ai procedat foarte corect . Din ce am inteles , rulota , dupa ce ai inaltat-o , "apasa" pe carlig . Dupa parerea mea , trebuia sa masori mai intai cu cat poti inalta rulota ( prin urcarea ei pe diferite postamente ) , ca sa "calce " la acelasi nivel cu inaltimea "cuiului" de pe auto . In ideea ca masina plus rulota sa "calce" la aceeasi inaltime . Oricum , te-ai orientat total ! Eu tractez cu Vitara , si am aplicat un chit de 12 cm la rulota ( nu este frumos sa ma dau exemplu dar , ....ca idee ). Si sunt OK . Actualmente , sincer vorbesc , pe mine ma incurca terminatia amortizoarelor care ....sunt foarte aproape de sol . Si in acest caz nu mai am variante . Atata doar , urmeaza sa schimb rotile (actuale 155/80/13 ) . Urmeaza 165/80/15 . Mai castig garda la sol , inca 3, 3 cm . Mai mult .......nu mai am de unde sa scot ! "Ieseli " multe si frumoase , sa aveti ! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri