Adi Muntean

Conversie autorulota

58 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie autorulota

Conversie autorulota

Adi Muntean

Buna ziua.

Ma numesc Adi Muntean, cochetez de mult cu libertatea de miscare intr-un regim autonom familiar si confortabil. Anul acesta am reusit sa-mi duc la bun sfarsit ideea, am facut o conversie din van in autorulota si .. voila :

20171125_135354.jpg

20180316_155327.jpg

20180404_182031.jpg

20180503_195702.jpg

20180530_161624.jpg

20180916_193626.jpg

20180916_193651.jpg

20180916_193750.jpg

20180916_193906.jpg

20180916_194001.jpg

20180916_194203.jpg

20180916_194325.jpg

20180916_194508.jpg

20180916_194728.jpg

20180916_194910.jpg

20180916_195137.jpg

20180918_125824.jpg

20180919_190303.jpg

20180919_190316.jpg

20180919_190327.jpg

20180512_161857.jpg

20180612_211321.jpg

20180916_182518.jpg

20180916_200253.jpg

20180916_200351.jpg

20180916_200407.jpg

  • Like 16
  • Upvote 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

George B

:OK:

Foarte, foarte tare! Felicitari!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Jos palaria :salutare!:

Pot spune ca pare facuta de fabrica. Felicitari :bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty

Uaaauuuuu !!! Super tare arată ! :OK:

Să aveți noroc de ea.

Cât a costat toată povestea asta frumoasă ?

:noroc:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Wooooooow, super treaba ai făcut, felicitari sincere.

Sa ai multe călătorii plăcute cu ea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

Felicitari, a iesit super !!!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai

Rezultatul este uimitor. Excelent.

Cat timp a durat intreaga operatiune si mai sunt curios daca ai omologat 4 locuri in mers ai cat a costat omologarea ?

Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Muntean

Masina are 6 locuri , mai bine zis avea. Deci pe talon sunt 6, asa am cautat-o cand am ales-o. Inca nu am facut omologarea ca si rv, momentan o folosesc asa, insa daca se poate as dori sa o fac.

Se pare ca e tot mai anevoios, asa suntem noi mai catolici decat Papa. In Uk trimiti doar poze la registru si daca li se pare ok ce-ai facut iti trimit prin posta schimbarea din talon. La noi iti trebuie ditamai dosarul, carosieri, proiecte, .. te doare capul, nimeni nu mai intelege nimic, nici o firma nu se baga, m-am scarbit de atata "nu se poate".

Daca stie cineva vre-o firma ce ar putea sa se ocupe de documentatia pt RAR, m-as bucura si m-ar ajuta.

  • Like 5
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Muntean

Ca durata, m-am intins din primavara pana acuma, dar am lucrat cu sincope mari. Se putea si mult mai repede. Ma ajuta si businessul meu (mobila la comanda), asa ca macar mi-au fost la-ndemana utilaje si operatiuni care poate altora le-ar da batai de cap mult mai mari. Dar tot businessul nu mi-a dat ragazul sa ma ocup. Stiti cum e, cu stanga dai si cu dreapta iei :)

Ca pret, munca- priceless- iar materialele depinde cum si de unde le iei. Unele (de fapt cam majoritatea) sunt noi, altele (destul de costisitoare dealtfel) second. Per total au intrat niste mii de EU, dar oricum suma totala cu masina cu tot echivaleaza cu a unui camper de prin anii 80. Macar asta miroase a nou :).

 

  • Like 7

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Bednar

Foarte frumos! Felicitari si multumim pentru toate pozele. Le-am studiat atent. Fantastic

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nelu Predonu

Felicitări Adi și aici ! Cred că este cea mai reușită conversie pe care am văzut-o. Așa cum spunea mai sus un coleg, zici că-i făcută de fabrica.

Pentru alți amatori de conversii, stoarceti-l pe Adi de informații. Este un tip foarte ok și sunt sigur că în limita timpului sau disponibil va da curs solicitărilor dvs.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Muntean

Am poze de la "turnarea fundatiei" pana la ultimul surub, cu toate etapele. Daca va intereseaza mai spicuiesc din ele si mai postez. 

  • Like 5
  • Upvote 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C.

Felicitari pentru transformare! Ca de fabrica, sau mai bine!

Sa o folositi sanatosi!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Muntean

Geamurile laterale mari ce erau din constructia masinii le-am dublat la interior cu policarbonat pentru izolatie.

Tot din policarbonat am facut si geamuri la usile spate caci nu avea. Tot dublate , gen termopan. A fost un cosmar gasirea adezivului care sa lipeasca policarbonatul, e un material foarte dificil.

In schimb este inpenetrabil, efectiv am lovit cu ciocanul coala de 3mm (adevarat ca statea pe masa), deci am dat cat am putut si nici macar nu l-am botit. Si flexibil. Aproape ca-l poti face cerc.

Spre deosebire plexiglasul, (din pacate la rulote geamurile alea ce costa o caruta de bani sunt facute din plexi) desi pare la fel e absolut diferit. E casant si se sparge/fisureaza foarte usor, doar ca e la jumatate de pret.

Tot in pozele astea am prins "making of" panourile usilor spate, cu gaurile de geam si capitonarea si o simulare grosolana a plasamentului si gabaritelor diferitelor piese (masa, blat bucatarie). Desi sunt obisnuit sa fac proiecte la milimetru si apoi sa incep lucrarile, in cazul asta nu am putut mai mult decat un proiect de ghidaj, restul lucrarilor trebuind facute prin sablonari, incercari succesive, etc.

Locul e foarte greu de simulat, sunt zeci de repere ce incurca si am vrut sa folosesc fiecare centimetru posibil. Puteam sa plachez grosolan si se simplifica oarecum, dar per total ar fi fost o pierdere prea mare de spatiu.

20180404_180508.jpg

20180424_174213.jpg

20180425_170326.jpg

20180428_130733.jpg

20180428_180505.jpg

20180428_180511.jpg

20180428_181321.jpg

20180430_193932.jpg

20180430_210331.jpg

20180430_214329.jpg

20180430_221835.jpg

20180501_122010.jpg

20180507_182121.jpg

  • Like 10
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Dan

Foarte frumos ! Bravo !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

 Asta da, este uimitor. Excelent! Super a iesit felicitari:noroc: Sa aveti parte de ea , multe iesiri si drumuri bune va dorim.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ghita

@Adi Muntean felicitari din toata inima. :bravo:Se vede ca esti super meserias :salutare!:si ca ai pus multa pasiune in modificarea asta.

Sa te bucuri de "utilaj" si sa bati multe locuri frumoase cu el alaturi de cei dragi!

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Muntean

Multumesc tuturor pentru aprecieri, o rasplata in plus pentru efortul depus!

Tocmai ne-am intors din prima expeditie, am fost in weekend la Poiana Marului, suntem novici in domeniu, insa ne place independenta si natura. 

Totul a functionat perfect, am testat si izolatia, dimineata aveam 18 grade inauntru desi afara erau vre-o 8. 

Am consumat apa ca acasa, cred ca eram singurul ce-si batea capul cu rationalizarea. Trebuie instruit echipajul (2 copii+sotia). Fiind vorba doar de doua zile, nu m-am stresat .

N-am apucat sa montez aeroterma pe motorina, o am, dar parea ca nu e graba,  speram sa prind vara plina. Acuma incepe sa fie. :)

Imagini cu patul copiilor (in sfarsit am primit salteaua ce am comandat-o) si cateva din prima iesire.

20180921_100526.jpg

20180921_100545.jpg

20180921_173317.jpg

20180921_173344.jpg

20180921_173541.jpg

20180922_142313.jpg

20180922_193227.jpg

20180923_092253.jpg

  • Like 13
  • Upvote 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Ifrim

Super-mega-ultra lucrare. Dacă n-ar fi hartogaraia asta împuțită cu omologarea, m-as apuca și eu într-o iarna, ca am timp berechet. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Muntean

in urma conversiei mi-au ramas rezervorul de WC thetford C200 manual plus busonul de umplere (l-am transformat in electric ) si un pat rabatabilde rulota , care nu am reusit sa-l integrez in proiect.

150 lei rezewrvorul plus busonul si 200 lei patul.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Petre S

Un singur cuvânt : felicitari!!! 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Se vinde proiect personal, camper ultra compact, doar 5 metri lungime. 4 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit. Scaune rotative, cu câte două cotiere. WC chimic cu evacuare prin exterior, duș extern cu apă caldă, plită cu 2 arzătoare, frigider cu 3 căi. Boiler și aeroterma pe GPL. separatE, ambele originale Truma. Pompă hidrofor nouă, bazine apă curată și gri, podea dublă și multe alte surprize. 
      Foarte ergonomic proiectată, oferă multiple spatii de depozitare în ciuda dimensiunilor reduse. 
      Complet renovată la interior, mobilier și  tapițerie, izolație și decorațiuni, trapa 60x60 sunt doar câteva dintre cele schimbate.
      Iluminat complet pe led, sistem fotovoltaic 100W, Baterie 100Ah. 
      Motor 2, 5l turbo diesel, toarce impecabil, revizionata atent din bara în bara. Faruri și lămpi de semnalizare noi, vopsită integral. Cârlig de remorcare, perne de aer pe puntea spate. 
      Totul funcționează impecabil, inclusiv clima bizonica condiționată de temperatura exterioara și viteza de deplasare prin cele două colțare care se deschid.
      Este un camper potrivit unui cuplu tânăr, dinamic, poate chiar unuia cu 1-2 copii mici. 
      Poate fi testată în București. 
      Fabricație 1987, ITP 2022, certificat fiscal imediat. Se poate elibera certificat atestare vehicul istoric, caz in care este scutita de impozit si plata rovinietei, precum si RCA la pret mic.
      Preț negociabil la fata locului, este aproape nefolosita in ultimii doi ani. Accept inchiriere de proba inaintea achizitiei. Ofer garantie la echipamente.
      Kit ambreiaj schimbat in toamna 2021, pentru ca "tremura" la plecarea de pe loc.
       
       


       
       
    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Nisculescu Laurentiu
      de Nisculescu Laurentiu
      Va salut. Intentionez sa transform o duba cu trei locuri in fata , gen Ducato/Jumper/Boxer in autocamper. Nu am cumparat inca masina fiindca nu am rezolvat transportul fiului meu pe unul dintre cele trei locuri din fata.
      Se pare ca suport legal exista si fac referire aici la :Anexa nr. 1F la regulament HOTĂRÂRE nr. 11 din 14 ianuarie 2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006 , care la aliniatul 1/6 si 1/7 spune :
       
      (1^6) Prin excepţie de la prevederile alin. (1^5), tipurile de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului, pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia opusă direcţiei normale de deplasare a autovehiculului se instalează pe acest loc doar în situaţia în care conducătorul dezactivează airbagul frontal corespunzător locului,  chiar şi în cazul autovehiculului prevăzut cu un mecanism care detectează în mod automat prezenţa dispozitivului instalat şi blochează declanşarea airbagului frontal corespunzător locului, sau dacă autovehiculul nu este echipat cu airbag frontal corespunzător locului.
       
      (1^7) Dispoziţiile prevăzute la alin. (1^6) se aplică în mod corespunzător şi în cazul tipurilor de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului,  pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia normală de deplasare a autovehiculului.
       
      De rezolvat este doar "potrivit instructiunilor producatorului " !
      Astfel am contactat  TE-ROX Pascani , cel mai mare producator  de scaune auto pentru copii din Europa , de unde am primit asigurarea ca se va incerca rezolvarea problemei prin completarea documentatiei tehnice.
      Cred ca sant destul de multi rulotisti si nu numai, care ar dori ca si mine sa poata transporta copilul pe unul dintre scaunele din fata ale unei dube convertite sau nu in camper.
      Cred ca ar fi binevenit daca nu asi ramane singurul care telefoneaza la Te-Rox 
      Astept opiniile dumneavoastra in legatura cu subiectul prezentat.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.