Florian G

Baterie explodata

13 postări în acest subiect de discuţie despre Baterie explodata

Baterie explodata

Florian G

Salutare. Am avut neplacuta surpriza sa constat azi ca una din baterii a explodat sub capota. Cazul este asa: am conectat 2 zile autorulota la 220 ca sa fac una alta la ea. Are 2 baterii in fata. Una de 74A si una de 54A. Cea de 54 a explodat. Care ar putea fi cauza? Aveti idee? Atasez si poza dezastrului. Multumesc in avans

20181117_154627.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anghelescu Anton

Buna seara.-Baterie veche, sulfatata, incalzire excesiva in timpul incarcarii, trebuiau deschise dopurile.Din ce vad in poza nici la cealanta nu ati desfacut dopurile, este absolut necesar pt untimp atat de mare de incarcare(48h). O seara buna.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florian G
1 minut în urmă, Anghelescu Anton a scris:

Buna seara.-Baterie veche, sulfatata, incalzire excesiva in timpul incarcarii, trebuiau deschise dopurile.Din ce vad in poza nici la cealanta nu ati desfacut dopurile, este absolut necesar pt untimp atat de mare de incarcare(48h). O seara buna.

Multumesc de raspuns, insa e necesar ca la fiecare conectare a rulotei la.sursa de curent sa desfac dopurile bateriilor? Cele model nou nici nu au dopuri... 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Anghelescu Anton

De obicei sub acel capac de plastic se afla dopurile.Atentie la intensitate curentului de incarcare(Ah) sila tipul de baterie pe Gel sau Acid. Oseara buna.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florian G
6 minute în urmă, Anghelescu Anton a scris:

De obicei sub acel capac de plastic se afla dopurile.Atentie la intensitate curentului de incarcare(Ah) sila tipul de baterie pe Gel sau Acid. Oseara buna.

Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Pot fi mai multe cauze, dar după părerea mea două dintre ele sunt cele mai probabile:

- in paralel este obligatoriu a se lega două baterii de același tip și aceiași capacitate, nu așa cum ai tu;

- incărcatorul s-a defectat sau nu are protecție la supraîncărcare, pentru că trebuia să oprească incărcarea când au ajuns la nivelul maxim și să le mențină acolo...

Sfatul meu e să-ți pui o baterie mare sau chiar și două mai mici, dar de aceiași capacitate și un incarcator inteligent care să știe să controleze încărcarea și n-o să mai ai probleme...Baftă! :salutare!:

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius George

Dar de ce doua baterii in fata?

Acolo parerea mea ca sunt niste improvizatii, mergi cu ea la un electician sa evalueze situatia..

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florian G
Chiar acum, Marius George a scris:

Dar de ce doua baterii in fata?

Acolo parerea mea ca sunt niste improvizatii, mergi cu ea la un electician sa evalueze situatia..

Asa am luat-o si conform spuselor fostului asa e din fabrica. O baterie pt start si una pt consumatorii din spate (lumina, pompa apa etc)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tony T

Sincer, din fotografia asta nu se intelege nimic.... aveti 2 baterii, legate...cum???? in serie...paralel...cruce??? atatea fire.... ! Sfatul meu este sa luati legatura cu un electrician care sa va puna in ordine instalatia. Ce aveti dumneavoastra acolo nu pot sa numesc decat improvizatie si ma indoiesc ca asa a fost facuta din fabrica!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Ai grija sa speli compartimentul de sub capota!  Daca nu speli cum trebuie o sa ai probleme serioase cu tablaria!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius George
în urmă cu 2 ore, Florian G a scris:

Asa am luat-o si conform spuselor fostului asa e din fabrica. O baterie pt start si una pt consumatorii din spate (lumina, pompa apa etc)

Daca vrei ma poti suna si o luam la bani marunti:noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul Radulescu

In mod normal, a2a baterie, (cea care deserveste rulota) ar fi trebuit sa fie sub scaunul pasagerului la acest tip de autorulote.

Eu asa o am.

Si ar mai trebui sanu existe nici o legtura intre instalatia de 220 si bacteria care porneste motorul.

Ar putea sa existe un redresor montat astfel incat atunci cand conectezi rulota la 220, sa se incarce si bacteria rulotei...dar ar trebui sa stii de acest redresor, si sa fie intr-un loc accesibil.

Altfel nu-mi explic de cear fi explodat o baterie daca tu ai conectat rulota la 220...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florian G
3 minute în urmă, Raul Radulescu a scris:

In mod normal, a2a baterie, (cea care deserveste rulota) ar fi trebuit sa fie sub scaunul pasagerului la acest tip de autorulote.

Eu asa o am.

Si ar mai trebui sanu existe nici o legtura intre instalatia de 220 si bacteria care porneste motorul.

Ar putea sa existe un redresor montat astfel incat atunci cand conectezi rulota la 220, sa se incarce si bacteria rulotei...dar ar trebui sa stii de acest redresor, si sa fie intr-un loc accesibil.

Altfel nu-mi explic de cear fi explodat o baterie daca tu ai conectat rulota la 220...

La mine erau amandoua in compartimentul motorului (se vede in poza) cu niste legaturi destul de dubioase intre ele... si mai am o baterie cred ca de 180 sub bancheta din spatele locului soferului... Am anulat legaturile dubioase si am last o singura baterie la motor din motive de siguranta. Cum ia o pauza vremea rea o duc la electrician .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.