Paul P. 6 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 Buna seara. Ma numesc Paul Petru din Arad, căsătorit, pasionat de natură si pescuit. Am achiziționat o rulota Hobby deluxe 495 fabricație 2002, de foarte putin timp. Vreau să vă salut si să va spun că de câțiva ani mă gândeam să îmi cumpăr o rulotă si deabia aștept să ies cu ea în prima aventură. Nu am avut niciodată o rulotă. Sunt începător dar știu că aici voi gasi răspuns la orice nelămurire legata de rulote. Un an plin de împliniri tuturor! 4 Distribuie această postare Link către postare
Tibi Borza 22 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 Salut Paul si bine ai venit in "familie" Dupa ce termini de rasfoit sectiunile din forum (daca nu ai facut asta deja :p) te invit sa treci pe la sectiunea = Rulota mea = sa te dai putin mare (ca sa zic asa). Ne va ajuta sa "vedem" mai bine rulota si raspunsurile la viitoarele tale intrebari o sa fie mai complete/pertinente. Seara faina si drumuri (bine) meritate! 3 1 Distribuie această postare Link către postare
Daniel P 12.569 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 Salutare și bun venit în această comunitate @Paul P. ! 1 Distribuie această postare Link către postare
Teo Raducanu 256 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 1 Distribuie această postare Link către postare
Flavius Ivan 5.777 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 @Paul P. 1 Distribuie această postare Link către postare
Doru A. 85 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 @Paul P. si 1 Distribuie această postare Link către postare
Marius Burian 23 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 Bine ai venit pe forum 1 Distribuie această postare Link către postare
Marian Popa 2.078 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 Salutare si bun venit alaturi de noi @Paul P. 1 Distribuie această postare Link către postare
Fejer Antal 10.374 Semnalează Publicat 29 Ianuarie, 2019 Salutare si bun venit in aceasta comunitate 1 Distribuie această postare Link către postare