Ionut Airinei 17 Semnalează Publicat 3 Iunie, 2019 Salutare, Azi m-am apucat sa pregătesc rulota de concediu. Am zis sa verific și eu saboți de frâna. M-am apucat de desfăcut: am dat roata jos, am scos capacul de protecție (este vaselină), am scot șpițul de siguranța și am desfacut piuliță. Pana aici a fost simplu, dar aici m-am blocat și va rog sa ma ajutați voi. Cati rulmenți ar trebui sa am? 1 sau 2? Am unul conic pe exterior, dar pe interior nu am găsit niciunul. Am găsit un simering și ca o bucsa care pare sa aibă joc. Mentionez ca roata nu are joc, dar nu știu dacă acolo in locul bucsei de care zic trebuie sa fie sau nu rulment. Rulota este Beyerland. Multumesc, Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru 405 Semnalează Publicat 3 Iunie, 2019 Daca este un singur rulment conic asa trebuie sa fie. Problema apare cand o sa pui rulmentul la loc pentru ca trebuie stans la cheie si slabit jumatate de tura ca sa nu fie prea stans. Asa se facea la rotile spate de la Dacie Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ionut Airinei 17 Semnalează Publicat 3 Iunie, 2019 11 minute în urmă, Draghiciu Dumitru a scris: Daca este un singur rulment conic asa trebuie sa fie. Problema apare cand o sa pui rulmentul la loc pentru ca trebuie stans la cheie si slabit jumatate de tura ca sa nu fie prea stans. Asa se facea la rotile spate de la Dacie Sa trăiți o mie de ani! Pot sa dorm și eu liniștit, de când am desfăcut doar la asta ma gândeam și ma adânceam și mai rău pentru ca pe net văd ca exista set de rulmenți (unul mare și unul mic). Totusi nu înțeleg ce e cu bucsa aia din spate, care pare ca o cămașă de rulment conic, protejata de un simering. Am pus totul la loc, strans la maxim și dat un sfert de tura înapoi. Se învârte bine, fără sa agate. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri