Sergiu Prundurel

Vizita RAR si ITP

21 postări în acest subiect de discuţie despre Vizita RAR si ITP

Vizita RAR si ITP

Sergiu Prundurel

Salutare,

 

Am incercat un search pentru RAR dar am observat ca nu imi afiseaza niciun rezultat. Din postura de proaspat proprietar de rulota (inca neinmatriculata) am cateva cateva nelamuriri pe care sper sa ma ajutati sa le rezolv. Rulota mea (Swift Challenger 520) s-a nascut in UK, drept pentru care are niste particularitati fata de cele de pe continent.

 

Am facut programare la RAR pentru obtinerea cartii si ITP (banuiesc ca prima oara tot ei il fac, ca la masini). Intrebarea principala este ce anume verifica cei de la RAR (atat pt obtinerea cartii cat si pt ITP)

Nelamuririle mele sunt:

1. Prizele pt. conectat la masina sunt cele doua de cate 7 pini (semnalizatoare + frane, respectiv lumini interior). Eu la masina am priza de 13 pini cu un adaptor la 7 pentru a conecta doar cablul negru. Trebuie sa iau splitter sau sa modific 2x7 in 1x13 pana la vizita la RAR sau nu ii intereseaza pe ei cablul gri atata timp cat merg semnalele si franele?

2. Imi lipseste roata de rezerva. Ma intreaba de sanatate sau e optionala? (oricum vreau sa achizitionez una dar nu stiu daca apuc pana atunci).

3. In portbagaj am doua butelii de gaz (la capitolul gaz si butelii nu ma pricep niciun pic). Fostul proprietar mi-a spus ca vor trebui schimbate pt ca filetul englezesc este invers decat cel european. Afecteaza asta vizita la RAR? (Poate ma ajutati si cu niste sfaturi in privinta buteliilor. Ce mi-ar trebui, cum se incarca etc.)

4. Nu am bidonul gri pentru ape reziduale care am inteles ca este obligatoriu prin Europa. Tre sa il am la RAR sau il iau dupa?

5. Mai sunt alte lucruri necesare care poate mi-au scapat mie?

 

Astea sunt nelamuririle mele dar cred ca cineva care a trecut prin tot procesul de inmatriculare ar putea sa detalieze mai bine care sunt toti pasii si ce este necesar pentru a avea o rulota asa cum trebuie dpdv legal.

 

Multumesc!

 

 

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Alin Opran
8 minute în urmă, Sergiu Prundurel a scris:

cineva care a trecut prin tot procesul de inmatriculare

 

Salut Sergiu!

 

Eu am trecut prin acest proces cu o rulota adusa din Anglia in 2005. Da, acum 14 ani cand rulotele erau rare la RAR.

In principiu vor face verificare de identificare (serie) si tehnica (frane/lumini). Posinil sa te intrebe de roata de rezerva...

Nu ii intereseaza ce bidon de apa ai sau n-ai, ce butelii. Sfatul meu este sa mergi cu ea goala deoarece va fi cantarita si greutatea trecuta in carte.

 

Daca sunt colegi care au facut RAR-ul la rulote de Anglia mai recent pot sa posteze experienta lor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Salut,  @Sergiu Prundurel!

 

la intrebarile 1-4 raspunsul este nu.

 

Ca si @Alin Opran, iti recomand sa mergi fara accesorii (cort, bete, butelie(ii), bidoane etc.)

De roata de rezerva nu au intrebat, dar cu pana nu te pui!

Eu nici macar pernele nu le-am avut, doar roata de rezerva. De cantarit nu cred ca au cantarit-o pentru ca a fost legata la masina, iar cheia de la antifurt era la mine. Daca au facut-o, au facut-o aproximativ...

Eu am (inca) priza cu 7 pini la masina si cu 13 pini la rulota - deci lumina de marsarier nu functiona. Nu au avut comentarii.

Pregateste-te sa pierzi vreo 3 ore pe acolo.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Pe mine taxele m-au costat aproximativ 700 lei la RAR(anul trecut). Nici nu m-au pus sa aprind luminile, au testat decât frana. Am așteptat aproape 2 săptămâni până la eliberarea cărții.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiu Prundurel
acum o oră, Adam Adrian a scris:

Am așteptat aproape 2 săptămâni până la eliberarea cărții.

2 saptamani?? Unde ai facut RAR-ul?

 

Eu ma asteptam sa primesc cartea pe loc (cu orele de asteptare aferente) cum e la masini. A mai patit cineva asa cu timpul de asteptare?

 

Multumesc si pentru restul raspunsurilor! Deci o chelesc si ma duc cu ea cat mai usoara si in rest ar trebui sa fie ok :)

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

La mașini și eu am luat-o în aceeași zi dar la rulota mi-au spus că am de așteptat max 2 săptămâni că trebuie să verifice dacă au acea serie in baza de date, daca nu sa bata alta artizanal(cam așa ceva).Ele in UK sunt accesorii probabil de aceea.Poate la tine nu e nevoie. RAR PH.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Iulian C.

Salutare @Sergiu Prundurel

La Brasov, RAR-ul facut pe 20.06, cartea ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul saptamanii(28.06), cost 780 ron. Nu m-au intrebat nimic, nu am vazut sa verifice ceva si in plus le-am cerut sa imi treaca "C"- urile in carte.

 

Cy stima,

IC.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teo Raducanu

Salut @Sergiu PrundurelEu sunt tot din Bucuresti. Rulota este din UK. In vara-toamna i-am luat pe 3 luni numere rosii sa beneficiez si eu de putina liniste la munte.

In noiembrie am fost la RAR sa fac documentatia pentru inscriere.

-programat in timp scurt(norocul meu). 

-verificat seria sasiului.

-masurat inaltime, lungime, latime.

-verificat pozitii, semnalizare, stop frana toate ok.

-din fabricatie rulota nu are lampa de mers inapoi(marsarier)-nu mi-a zis nimic, si nu cred ca a cantarit-o fiind legata de masina.

-nu m-a intrebat de roata de rezerva, si accesorii (butelii si alte chestii)

-taxa nu mai retin parca vro 750 ron.

- actele intr-o ora.

-documentele la politie aprox.intr-o ora depuse, iar cartea, talonul si restul le-am ridicat a 2 a zi.

-si inca ceva: RAR- ul scrie in documentatie tot conform documentatiei rulotei, de aceea am ramas un pic surprins ca eu am cauciucuri pe 15 iar ei le-au dat pe 13.

-la ITP sunt obligat sa le pun /13 si fara nimic pe ea /greutate.

-RAR-ul lam facut la GRIVITA.

 

 

$_86.JPG

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiu Prundurel

Multumesc pentru raspunsuri.

 

M-am linistit un pic legat de durata eliberarii cartii. 

 

Si rulota noastra are tot roti de 15. Ar trebui sa insist pe langa ei sa le treaca in carte sau mai degraba sa merg pe burta ca sa nu ma puna sa le schimb in cazul in care nu sunt conforme?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
în urmă cu 3 ore, Sergiu Prundurel a scris:

[...]Si rulota noastra are tot roti de 15. Ar trebui sa insist pe langa ei sa le treaca in carte sau mai degraba sa merg pe burta ca sa nu ma puna sa le schimb in cazul in care nu sunt conforme?

Si intr-un caz si in celalalt, va trebui sa le schimbi daca iese numarul 13. Asa ca mai bine intreaba, promite ca le schimbi si pana la primul drum, ai timp sa le iei.

 

Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiu Prundurel

Update:

Am avut programarea la RAR Voluntari  (la telefon mi-au zis ca doar acolo se fac omologari pt rulote) pe 5 iulie (vinerea trecuta). M-am prezentat dimineata, conform programarii si am asteptat destul de putin pana sa ma preia cineva.

 

De la inceput mi-a spus domul respectiv ca, fiind din UK,  daca modelul nu e deja omologat (prezent cumva in baza lor de date), o sa dureze intre 2 si 15 zile sa obtin cartea. Din punct de vedere tehnic totul a fost ok, rotile de 15 apareau si pe placuta aia stantata si mi-a zis ca o sa le treaca in carte (a zis ca in general la modelele mai mari vin pe 15 si doar la alea mai mici e problema cu dimensiunea), a masurat-o aproximativ cu o ruleta, a verificat serie sasiu, frane etc.

 

Atata timp cat rulota se prezinta intr-o forma decenta nu iti zic nimic oamenii. Inaintea mea era o rulota care avea un geam schimbat (o improvizatie ceva cu un cadru de lemn parca) si i-a zis ca nu poate sa ii dea ok-ul pana nu rezolva problema.

 

Dupa ce am achitat 750 RON, m-am prezentat cu chitanta la biroul de Omologari Artizanale unde acelasi domn care a verificat initial rulota a incercat sa gaseasca modelul prin vreo 2-3 baze de date dar a gasit doar numele, fara specificatii tehnice. 

 

Concluzia: am lasat numarul de telefon pe cererea de omologare pe care am completat-o initial si astept sa ma sune in termen de 2-15 zile ca sa ma duc sa ridic cartea.

Modificat de Sergiu Prundurel
  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Ionut

Salutare! Ce avantaj este cand te duci cu rulota goală la R.A.R?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
22 minute în urmă, Bogdan Ionut a scris:

Salutare! Ce avantaj este cand te duci cu rulota goală la R.A.R?

Salut,  @Bogdan Ionut!

 

Daca citeai in posturile anterioare, gaseai si raspunsul! De asemenea, aici gasesti si un alt avantaj!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiu Prundurel

Inca un update:

 

Azi pe la pranz m-au sunat de la RAR ca baga cartea la tiparit si si-au amintit ca i-am rugat sa imi treaca in carte dimensiunile de cauciucuri. Eu aveam o dimensiune pe 15 trecuta pe placuta dar domnul de acolo isi amintea ca citise altceva parca pe roti si, foarte dragut din partea lui, m-a sunat sa ii spun exact cum sunt rotile ca sa le treaca si pe alea.

 

Apoi m-am dus sa ridic cartea care era aproape gata (am mai asteptat 10 minute la RAR). Am vreo 3 dimensiuni de anvelope trecute in ea.

 

Deci in cazul meu a durat 6 zile sa ii aloce un numar de omologare. In cazul in care cineva vrea sa inmatriculeze un Swift Challenger 520 din 2006 sa imi dea un semn si ii spun numarul respectiv si poate nu va mai trebui sa astepte la RAR (cel putin asa mi-a spus domnul de acolo).

 

Mai departe am o alta nedumerire. Stiu ca atunci cand inmatriculezi la politie o masina SH adusa din UE, care a mai fost inmatriculata, iti cer nu stiu ce dovada de TVA pe care trebuie sa o iei de la ANAF si trebuie sa traduci brief-ul sau ce acte ai avut de la ea pentru ca cei de la ANAF sa iti elibereze acel document. In cazul de fata rulota nu a mai fost inmatriculata pt ca vine din UK. Oare mai trebuie documentul respectiv? Nu am gasit pe nicaieri pe forum sa fi mentionat cineva ceva de el.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

La rulota nu trebuie de la Anaf.Asa credeam și eu dar am sunat la înmatriculări si la ANAF și mi-au spus că nu trebuie.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Confirm cele spuse de @Adam Adrian 

 

De asa ceva (adeverinta de la ANAF) mi-a zis ca as avea nevoie, din "bunavointa", directoarea centrului fiscal sector 6...

Pana la urma m-am lamurit la inmatriculari ca nu este nevoie de asa ceva pentru rulote! Principalul motiv: nu exista odometru la rulote! In functie de numarul de kilometri parcursi (lucru posibil/masurabil doar la autovehicule) se calculeaza valoarea reziduala a bunului si abia apoi TVA-ul datorat!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiu Prundurel

Ca sa fac un rezumat, pentru cei care isi cumpara rulota cu provenienta englezeasca si sunt din Bucuresti, pasii care trebuie parcursi pana la inmatriculare (cel putin de mine) au fost urmatorii:

 

(pe la fiecare ghiseu la care mergeti o sa va trebuiasca copii de buletin si alte copii. Nu o sa scriu aici decat actele importante, si va recomand sa va uitati pe site-urile institutiilor respective ca sa vedeti documentatia completa)

 

1. Eu am cumparat-o de la un cetatean englez care venise cu ea pana in Romania asa ca am facut un contract vanzare/cumparare romanesc in 5 exemplare parca (completand la vanzator cu datele si adresa lui din UK). Faceti totusi si un contract/factura in limba engleza (o sa detaliez la pct. 4)

2. In baza contractului (de fapt a seriei de sasiu) am facut un RCA pe 6 luni.

3. Cu contract + asigurare am mers la DRPCIV (Politia din Pipera si am luat pe loc numere rosii (de fapt numar rosu pt ca la rulote e suficienta o singura placuta)

4. Programare telefonica la RAR Voluntari - termenul a fost cam peste o saptamana jumate si ar fi de notat:

  • Am avut un fel de factura/contract in limba engleza in care vanzatorul (cu datele lui personale) spunea ca mi-a vandut mie rulota marca Swift, modelul Challenger 520 cu seria de sasiu...... . Nici macar nu a scris valoarea in ea. Asta ca sa dovedeasca provenienta. Fara ea, ar fi trebuit sa merg la un notar si sa dau o declaratie pe proprie raspundere ca am cumparat-o din UK si ca nu am alte acte la ea in afara de contract (asa mi-au zis cei de la RAR).
  • Fiind incepator in tractari,   am preferat sa o duc cu o seara inaintea programarii in fata la RAR si sa o parchez undeva in apropiere si bine am facut. Dimineata mi-ar fi luat cateva ore sa o leg la masina si sa ies cu ea prin traficul din zona casei.
  • Cei de la RAR au cautat placuta metalica cu specificatii tehnice, seria de sasiu de pe protap, au testat franele si luminile si s-au uitat pe sub ea (max 30 de minute a durat totul). Apoi m-au trimis acasa si mi-au zis ca ma suna ei cand obtin un cod de omologare deoarece modelul nu se afla in baza de date. I-am rugat atunci sa tina cont si de rotile de 15 de pe ea si au zis ca nu e problema ca sunt oricum trecute pe acea placuta metalica.
  • M-au sunat o saptamana mai tarziu ca e gata cartea. Foarte dragut, domnul de la RAR si-a aminit de rugamintea cu rotile si mi-a zis sa verific ce cauciucuri am pe rulota ca sa le treaca si pe alea in caz ca nu sunt exact aceleasi cu cele de pe placuta. 

5. Cu cartea obtinuta de la RAR, contractul (toate exemplarele) si fisa de inmatriculare (facuta la un ghiseu cu acte auto) m-am prezentat la Directia Taxe si Impozite Sector 2 (Gara Obor). Cu bon de ordine am avut de asteptat cam 1h jumate. Aici mi-au vizat pe loc toate copiile de contract si fisa de inmatriculare si mi-au dat decizia de impunere pentru plata impozitului pentru anul viitor (in anul achizitiei nu se plateste impozit).

6. Cu cartea, ITP-ul (tot de la RAR), RCA, contractele vizate si fisa de inmatriculare am mers la DRPCIV (Politia/inmatriculari din Pipera) si cu bonul de ordine am asteptat vreo 3h pana sa imi vina randul. Am ales numarul preferat pentru rulota, am achitat taxele de nr. si talon si marti ma duc sa le ridic (am depus actele vineri). Desi nu am vazut sa scrie undeva la ei pe site, am aflat de la colegii de pe forum ca NU este nevoie si de acea dovada de TVA eliberata de ANAF in cazul masinilor achizitionate din afara Romaniei.

 

Cam asta e povestea inmatricularii unei englezoaice in Bucuresti. Sper sa fie de folos celor care vor fi in situatia mea :)

 

Seara faina va doresc.

  • Like 4
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sergiu Prundurel

Si costurile (valabile in iulie 2019):

 

- Redactare contract vanzare/cumparare in 4 sau 5 exemplare la un ghiseu din Pipera: 50 lei

- Numere provizorii: parca 40 lei

- Asigurare RCA pe 6 luni: aprox 35 de lei 

- Costuri RAR: 750 lei

- Fisa de imnatriculare redactata la un ghiseu acte auto: 15 lei

- Numere preferentiale + talon: 102 lei

 

- (impozitul anual am inteles ca va fi undeva pe la 35 de lei)

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Bravo! Concis! Foarte util pentru cei care inmatriculeaza englezoaice.

 

Sa o stapaniti sanatosi si plimbari frumoase cu ea!

 

Toate cele bune!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Nedelcu

Salutare!

Am cumparat si eu o rulota englezeasca din Bucuresti, la fel cu contract englezesc(nu am si romanesc, in 5 exemplare).

Problema e ca nu am gasit nicaieri seria de pe sasiu, e inscriptionata doar pe geamuri.

Oare o sa am probleme la RAR, A mai intalnit cineva situatia asta?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Cristian Iovitu
      de Cristian Iovitu
      Salutare,
      Pentru ca m-am lovit de cateva chestiuni pe subiectul topicului, atat personal, cat si in activitatea de la munca (vanzari vehicule noi si rulate), o scurta actualizare pe RAR si ITP respectiv, inmatricularea de vehicule.
      De la 17 august 2020, au intrat in vigoare modificari privind listele de documente cerute (original + copie) la autoritatile implicate.
      La RAR, pentru inmatricularea unei rulote din Anglia, cel putin la Bucuresti (nota obligatorie pentru ca in Romania, ce se cere la Bucuresti nu se cere neaparat si la Braila, de exemplu) a fost necesara, macar in copie, si o dovada a modalitatii in care rulota a intrat in posesia vanzatorului. Aceasta poate fi si celebra chitanta scrisa de mana intre `englez` si cel ce aduce rulota in Romania, daca acesta nu este si cel ce vrea sa efectueze RAR/CIV.
      In cazul meu, au fost deci necesare: copie dupa aceasta chitanta, original + copie CVC dintre mine si vanzator, cerere si programare RAR. Tot in cazul meu, a trebuit facuta omologare individuala - nu stiu daca este practica obisnuita sau a fost doar pentru Hobby 560 KMFE, care este aparent un pic diferita. Desi initial inginerul RAR a spus ca o sa vin in alta zi dupa CIV, pana la urma am stat `doar` o ora si jumatate si am luat actele.
      ** Observatie 1: de cand cu `carcalacul`, la RAR Voluntari (la Grivita este diferit, au program continuu, dar este doar pentru automobile) exista program de eliberare a actelor, astfel dupa ce faci inspectia tehnica si verificarea (la mine, au fost verificate frana de mana, seria de sasiu, a fost cantarita rulota si masurata destul de aproximativ cu ruleta, s-a sarit peste lumini), poti ridica actele in urmatoarea ora, incepand cu fix si pana la si un sfert. Termini verificarea si inspectia la 9, 45, de exemplu, ridici actele la 11-11.15. Daca nu, atunci la 12-12.15 etc).**
      **Observatie 2: pentru automobile, daca vreti sa efectuati RAR si eliberare CIV pentru masini care NU au mai fost inmatriculate in Romania, la an de fabricatie mai nou de 2018 inclusiv, este OBLIGATORIU acum CoC (Certificate of Conformity) in ORIGINAL (+ copie). Pentru masini mai vechi de 2018 inclusiv, este doar recomandat sa il aveti. Explicatie: dupa scandalul `noxe VW`, s-au introdus noile norme WLTP, iar CoC cuprinde nivelul de noxe explicit pe care nu trebuie sa il depaseasca masina. Fara CoC, RAR nu poate determina nivelul New WLTP (practic, ei il copiaza din CoC si il trec in CIV). Singura alta posibilitate este efectuarea testului dinamic si omologarea individuala, proceduri care au un cost de 1400-4000 lei, in functie de categoria vehiculului.**
      La DRPCIV a trebuit sa iau al doilea rand de numere provizorii pentru ca primele expirau la 2 saptamani inainte de primul termen disponibil pentru inm definitiva. Fata de prima data, cand au fost necesare actele: cerere, copie dupa CVC, copie C.I si dovada RCA, acum au cerut in plus si dovada achizitiei initiale, in cazul meu, dintre G.I. si proprietarul din Anglia (o nota de mana, atasata in copie la actele depuse, nu au cerut originalul).
      Initial, `acritura` de la ghiseu a insistat cu documentele rulotei in original, la replica mea ca pentru Anglia ele nu exista spunand ca `nu se poate asa ceva`. Pana la urma, a intrebat in stanga si in dreapta si s-a lamurit, asa ca acea copie a fost suficienta. Atentie insa pentru rulotele din alte tari unde rulotele se inmatriculeaza separat, aceste acte vor fi necesare, original + copie. De asemenea, pentru autorulote (la ghiseul de langa era un posesor de autorulota noua) este necesar... ati ghicit, CoC, daca anul de fabricatie este 2018 cel putin :).
      Tot la DRPCIV, incepand cu 17.08.2020, pentru automobile, pentru eliberarea de numere provizorii, este OBLIGATORIE prezenta in ORIGINAL a Brief+Schein (pt Germania, de ex) sau a certificatului de inmatriculare extern (pentru Franta, de exemplu). Pentru moment, constatarea este valabila pentru Bucuresti si Cluj, dar se va uniformiza in perioada urmatoare.
      Info costuri, actualizate 19-20.08.2020
      RAR (identificare, certif omologare + CIV, ITP) 738 lei
      DRPCIV numere provizorii (1 placuta) 33 lei + 14, 92 RCA Euroins
      Inchei aici, ca deja am scris un roman, in loc de `scurta actualizare`, dar va rog, daca aveti intrebari, sa le adresati si raspund cu drag daca pot fi de ajutor. Voi reveni cu detalii de la inmatricularea definitiva, la jumatatea lui septembrie.
      O zi buna tututor!
    • Wanek T.
      de Wanek T.
      Salutare,
       
      Precum am descris si in prezentare, doresc sa-mi cumpar un minibus Mercedes Vario, pe care vreau sa-l modific in autorulota. Momentan autobusul e inmatriculat cu 28 locuri si 5.5 tone.
      Eu am permis doar categoria B, si din anumite motive nu pot face C sau D.
       
      Intrebarea:
      Ce posibilitati legale exista pentru a inregistra acest vehicul si pentru a-l conduce cu categoria B ?
       
      Daca arunc toate bancutele si absolut tot din el ce nu am nevoie, si reusesc sa-i reduc greutatea goala sub 3.5 tone, se poate re-inregistra ca si autoturism utilitar de 3.5 tone?
       
      Astfel as putea conduce si cu B.
       
      Multumesc!
       
    • Trasnea Alin
      de Trasnea Alin
      Eu am o problema cu RAR.. In actele olandeze rulota mea Dethleffs RD este de 830 kg si mma 1100 kg (are si placuta cu 1100 kg pe ea), iar dupa ce am facut RAR cand sa ridic documentele era trecuta pe carte 800 kg cu mma 1000 kg.
      Am dat actele inapoi ca nu sunt multumit si mi-a zis operatorul ca asa ii da in calculator la modelul RD3 si ca 800 cu 1100 ii da la alt model cu seria RF.
      A zis ca trimite actele la Bucuresti sa vada ce zic ei. Daca nu imi vin actele cu mma 1100 kg si vin tot cu mma 1000 kg, ce se poate face ca sa imi dea cartea cu mma 1100 kg??
      A mai patit cineva asa ceva?
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.