Adi Aloman 93 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 Salut, Am un Ford Focus combi 2013, diesel 1.6 l ECOnetic, 105 cp si vreau sa.mi iau o rulota. Am avut o surpriza cand m.am uitat in talon si in cartea masinii - pot sa tractez o rulota sau remorca cu masa maxima autorizata de 300 kg, indiferent daca are sau nu sistem de franare. Ciudat e ca gasesc carlig original (a mea inca nu are) dar la 300 kg nu prea ai ce sa tractezi... s.a mai lovit cineva de problema asta? Ma gandesc ca poate e o greseala. Am intrebat la Ford si m-au directionat carte RAR. Am trimis o solicitare si catre ei si acum astept. Intre timp am primit un raspuns dar nu vreau sa-l iau in calcul - este o varianta de motorizare facuta sa fie eco si de aici nu poate tracta o rulota. Daca nu e greseala, trebuie sa schimb si masina... Multumesc. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru 405 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 Pentru rulota daca vrei sa mergi la munte, la mare si off camping iti trebuie minim 140 cai. Poti sa o duci si cu asta dar te va lasa repede. Asta este parerea mea dar stii cum este fiecare isi lauda masina. Verifica aici https://towcar.info/GB/ Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 Posibil fiind varianta Econetic sa nu poată tracta din cauza omologării. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman 93 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 45 minute în urmă, Draghiciu Dumitru a scris: Pentru rulota daca vrei sa mergi la munte, la mare si off camping iti trebuie minim 140 cai. Poti sa o duci si cu asta dar te va lasa repede. Asta este parerea mea dar stii cum este fiecare isi lauda masina. Verifica aici https://towcar.info/GB/ Multumesc pentru raspunsuri. Ce ma va lasa repede? ambreiajul, cutia? Eu nu laud masina, dar pe asta o am :D Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 Ambreiaj, frâne, amortizoare, cam astea sunt cele mai sensibile indipendent de mașină. Cu cât suferă mai mult cu atât se uzeasa mai repede clar. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru 405 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 Sunt multi care spun că trag rulota cu 90 cai și o trag dar suferă ambreiajul, cutia, amortizoare. Acum tu gândești cu mașina și rulota goale dar cu ele pline gata de concediu 90% din rulote depasesc MMA ei. A mea are MMA 1300 kg si la ITP avea 1450 kg Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Chiparu Bogdan 0 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 Salut am o masina ca a ta, am facut vreo doua drumuri cu rulota 1200kg. O sa verific si eu cartea cand ajung acasa. Consumul este undeva la 10%, pentru mine motorul e ok. In spate sotia s-a plans de balans dar drumul era prost, si poate ar trebui sa verific amortizoarele. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.970 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 în urmă cu 2 ore, Draghiciu Dumitru a scris: Pentru rulota daca vrei sa mergi la munte, la mare si off camping iti trebuie minim 140 cai. Poti sa o duci si cu asta dar te va lasa repede. Asta este parerea mea dar stii cum este fiecare isi lauda masina. Verifica aici https://towcar.info/GB/ Salut, Daca trebuie minim 140 CP (apropo, de unde informatia asta? Site-ul acela?), atunci cei 65 CP pe care-i am eu, ce sunt? Zmei putere? Ca am trecut si munti si campii cu maximum autorizat. E drept, acum a picat alternatorul... dar sigur nu de la rulota, ci de la uzura! Toate pica la un moment dat! Insa nu cred ca daca n-avem 140 CP minim, patineaza ambreiajul si gata, punem masina pe butuci! E drept, cu 140 CP mergi constant cu 100 Km/h la deal, drum drept, poate chiar cu treapta a 6-a. In aceleasi conditii eu merg cu 70 km/h in treapta a treia. Insa te asigur ca la deal, pe serpentine, diferenta la condus este zero. Fiecare conduce ce-si permite. Avantajul motorului diesel este ca obtine cuplul maxim la turatii mici. Un benzinar asipirat, il turezi pana-i sar supapele ca sa urce cu o rulota. Poate la astfel de motoare te-ai referit, caz in care ar trebui sa nu prezinti informatii trunchiate. 1 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru 405 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 Eu am spus parerea mea despre tractatul unei rulote. Daca vrei sa ai incredere ca urci dealul ca nu stii daca ajungi la destinatie este bine sa ai cati mai multi cai, daca nu ai nu ai si vezi daca ajungi si cand ajungi Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman 93 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 în urmă cu 4 ore, Chiparu Bogdan a scris: Salut am o masina ca a ta, am facut vreo doua drumuri cu rulota 1200kg. O sa verific si eu cartea cand ajung acasa. Consumul este undeva la 10%, pentru mine motorul e ok. In spate sotia s-a plans de balans dar drumul era prost, si poate ar trebui sa verific amortizoarele. de departe acesta este cel mai tare raspuns :D. chiar sunt curios ce scrie la tine in CIV. Speram sa gasesc un alt rulotist cu Focus ca al meu :D Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 de departe acesta este cel mai tare raspuns :D. chiar sunt curios ce scrie la tine in CIV. Speram sa gasesc un alt rulotist cu Focus ca al meu :DNu poți tracta cât duce mașina altuia, poți tracta cât ai tu scris în talonul mașini tale. Sunt mașini care cu același motor oscilează și de sute de kg ca și capacitate de tractare cu cutie manuala sau automatica, toate modelele ECO fiind omologate cu un consum și poloare reduse au și capacitate redusa de tractare.In caz de accident asigurarea nu va plăti, iar tu vei fii singurul responsabil fără sa mai vorbim de amenzi în caz de control. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman 93 Semnalează Publicat 2 Iulie, 2019 7 minute în urmă, Raul G a scris: Nu poți tracta cât duce mașina altuia, poți tracta cât ai tu scris în talonul mașini tale. Sunt mașini care cu același motor oscilează și de sute de kg ca și capacitate de tractare cu cutie manuala sau automatica, toate modelele ECO fiind omologate cu un consum și poloare reduse au și capacitate redusa de tractare. In caz de accident asigurarea nu va plăti, iar tu vei fii singurul responsabil fără sa mai vorbim de amenzi în caz de control. Eu vreau doar sa ma asigur ca nu e o greseala la mine. Daca nu e greseala atunci o vand si iau fie un mondeo, fie un passat cu motor de 2l. Multumesc! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Ifrim 471 Semnalează Publicat 3 Iulie, 2019 Trebuie sa fie o greșeală. Cu mașina aia, trebuie sa ai voie sa tragi minim 1000 kg. Bine, nu știu cum e cu econeticul, sa te limiteze așa mult? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru 405 Semnalează Publicat 3 Iulie, 2019 Verifica Aici: Sau Aici: 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 3 Iulie, 2019 Verifica aici https://www.cars-data.com/en/ford-focus-1.6-tdci-105hp-econetic-trend-specs/14153 https://www.automobile-catalog.com/car/2013/1776005/ford_focus_1_6_tdci_econetic-88g.htmlDin al doilea link vad scris 300 kg Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru 405 Semnalează Publicat 3 Iulie, 2019 in amandoua este 300 kg. Maximum mass on trailer hitch se refera la carlig.Mai jos scrie 300 kg WEIGHTS mass empty: 1250 kg max load capacity: 650 kg maximum permissible mass: 1900 kg maximum mass front axle: N.A. maximum mass rear axle: N.A. maximum mass braked trailer: 300 kg maximum mass unbraked trailer: 300 kg maximum mass on trailer hitch: 75 kg maximum roof load: 75 kg 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman 93 Semnalează Publicat 3 Iulie, 2019 în urmă cu 3 ore, Draghiciu Dumitru a scris: in amandoua este 300 kg. Maximum mass on trailer hitch se refera la carlig.Mai jos scrie 300 kg WEIGHTS mass empty: 1250 kg max load capacity: 650 kg maximum permissible mass: 1900 kg maximum mass front axle: N.A. maximum mass rear axle: N.A. maximum mass braked trailer: 300 kg maximum mass unbraked trailer: 300 kg maximum mass on trailer hitch: 75 kg maximum roof load: 75 kg Multumesc pentru linkuri. Intre timp am primit si raspunsul RAR si nu este o greseala. offff, trebuie sa vand masina. Cu ocazia asta o sa iau un motor de 2 l. M-am tot gandit si cred ca o sa merg fie tot pe Focus de 2l, fie pe Mondeo. Multumesc inca o data! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 3 Iulie, 2019 Multumesc pentru linkuri. Intre timp am primit si raspunsul RAR si nu este o greseala. offff, trebuie sa vand masina. Cu ocazia asta o sa iau un motor de 2 l. M-am tot gandit si cred ca o sa merg fie tot pe Focus de 2l, fie pe Mondeo. Multumesc inca o data!Dacă ai posibilitatea Mondeo fără doar și poate, chiar dacă motorul și cp sunt aceiași masa și volumul sunt net în favoarea ei. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman 93 Semnalează Publicat 3 Iulie, 2019 7 minute în urmă, Raul G a scris: Dacă ai posibilitatea Mondeo fără doar și poate, chiar dacă motorul și cp sunt aceiași masa și volumul sunt net în favoarea ei. Asa ma gandeam si eu. Multumesc! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri