-
-
Conţinut similar
-
de Nicu Iancu
Am cumparat acum trei saptamani un aer conditionat, nou, pentru rulota.
Caraceristici:
Capacitate de racire: 5000 BTU
Alimentare: 220-240V, 50 Hz
Gaz refrigerant: R290 (130g)
Consum maxim: 1460 W
Debit de aer: 280-330 mc/h
Nivel sonor: < 65 dBA
Dimensiuni unitate interna ( L x l x H): 445 x 310 x 210 mm
Dimensiuni unitate externa (L x l x H): 440 x 355 x 210 mm
Greutate neta unitate interna: 5.6 kg
Greutate neta unitate externa: 14.4 kg
Tip protectie: IPX4
Trei moduri de lucru - racire, dezumidificare si ventilare;
L-am cumparat la pretul de 1799 lei, direct de la firma, nu prin intermediari.
L-am probat imediat a doua zi pe o temperatura exterioara de 38-39 grade.
La-m lasat sa functioneze mai mult timp si cand am verificat a reusit sa faca in interior 23 grade, iar curentul masurat in functiune era de 600 W (chiar daca este dat la caracteristici consum maxim de 1460 W (???)
Mentionez rulota a stat doar in soare, fara pic de umbra si ca in mijlocul rulotei este o trapa mare panoramica, tinuta inchisa si intre capacul trapei si jaluzeaua mata am pus o foaie de polistiren de 1 cm grosime. Fara polistiren se incinge jaluzeaua si radiaza caldura in toata rulota, ca si un radiator. Astfel cu polistirenul intercalat la trapa, a disparut efectul de radiere a caldurii.
Intr-un cuvant sunt foarte multumit de achizitie, in special de pret, mai ales daca fac comparatie cu alte modele de aer conditionat.
Atasez cateva poze cu aerul conditionat si cu acesta montat pe rulota. (specific ca este un model detasabil).
-
de Halmagean Cristian
Antena satelit manuala Maxview Precision folosita de 3-4 ori. O vand deoarece vreau sa fac upgrade la automata. Pret: 1200 ron
Aparat aer conditionat Eurom AC2401 folosit de doua ori in concediu. Ambalat in cutia originala si complet. Il vand deoarece am scimbat rulota si cea noua are pe plafon AC.
Pret 2300 ron
-
de Adrian Rada
Momentan nu am aer conditionat pe camper : nici in cabina, nici stationar.
Cel mai important este un aer conditionat in mers (am inteles ca vara nu e prea placut sa mergi, ziua, fara aer). M-am interesat la dezmembrari si am aflat ca trebuie sa scot cel putin 1500 euro pentru un aer cu compresor antrenat de motor, asa ca am cautat solutii alternative.
Am cumparat un invertor waeco perfectpower PP2002 de 2000W (800 ron sh fata de 2200 ron nou ) , sper sa gasesc un aer de plafon economic si mai ieftin (pe la 800-1000 euro ) .
Asa, in mers, o sa produc 220V cu alternatorul si o sa racesc toata masina , iar in stationare generator (am deja un invertor de 2kw) sau 220V de la camping.
Voi ce parere aveti : functioneaza sistemul cum l-am gandit avand in vedere ca alternatorul scoate maxim 150A, iar aerul consuma in regim normal cam 80 -100A din calcule cu pierderi cu tot , sau trebuie sa inlocuiesc alternatorul cu unul mai puternic (cel de bmw scoate 220A dar nu stiu daca pot sa il ajustez)?
Ar trebui sa iau si o baterie mai puternica la masina? Acum am una de 72Ah.
Cei cu camper integral si caroserie de fiat, de cat aveti alternatorul si pe ce motorizare?
Daca e mai mare, dati-mi si mie un cod de pe el!
-
de Vlad Carciumaru
Salutare, revin cu un stoc nou:
1. Ladă frigorifică Electrolux gaz 12v 230v, vol 35l - 550ron
2. Ladă frigorifică Electrolux gaz 12v 230v vol 33l - 500ron
3. Butelii rulotă 12l - 100ron
Transportul este inclus pentru membrii forumului (buteliile de la 2 bucăți) sau o reducere pentru ridicare din Brăila.
Detalii la 0771045128
Mai multe imagini prin WhatsApp, email.
-
-
Activi pe această pagină 0 membri
Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.