Cosmin Brai 3 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 (modificat) Salutare tuturor! De 9 luni de zile avem in familie o noua masina: BMW 525d xDrive F11, fabricat in 02.2013. Masina este destul de capabila, insa nu va fi utilizata la tractarea rulotei, care va urma probabil peste ceva timp. Motivele sunt simple: - cutia de viteze automata ZF 8HP; - suspensie pneumatica pe puntea spate (destul de sensibila); - lipsa carligului de remocare si a prizei externe, montarea care ar presupune ceva interventii pe care nu le doresc; - garada la sol nepotrivita pentru zonele de camping. Pentru remorcare, cred ca voi alege un Subaru Forester 2.0 AWD, benzina/GPL, second hand, in ideea ca aceasta masina este special gandita sa poata 4x4 fara probleme sau emotii, are o garda la sol si un motor decente. Modificat 20 Iulie, 2019 de Cosmin Brai Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cosmin Brai 3 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 Cu scuzele de rigoare, am uitat sa atasez niste poze... Numai bine tuturor! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal 10.374 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 Foarte frumos masina. Eu sunt fan Bmw dar conduc un Touareg 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Daniel P 12.569 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 S-o stăpâniți cu drag @Cosmin Brai, drumuri bune și fără evenimente neplăcute! 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cosmin Brai 3 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 @Fejer Antal Mersi frumos! @Daniel P Mersi frumos! Acum vine intrebarea: ati tracta o rulota cu ea? Una mai grea un pic (1400-1500 kg)... Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Sergiu Prundurel 25 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 Frumoasa masina! Eu am un 525 XD, E60, tot cu cutie automata. Pana la urmatoarea masina o sa trag rulota cu ea (un Swift Challenger 520, 1300 si un pic de kg si m. max 1550). Am facut doar cateva drumuri in oras deocamdata (cand am luat-o, drumul pana la RAR si cam atat) si nu prea am simtit-o. Singurul lucru, in mod normal cand sunt in Drive si ridic piciorul de pe frana masina o ia din loc, dar cu rulota in spate trebuie sa apas pe acceleratie altfel nu pleaca. La mine, carligul de tractare cu tot cu priza stau ascunse sub bara spate. Am un buton in portbagaj, pe lateral, pe care l-am descoperit la ceva vreme dupa ce am luat masina, care il scoate la vedere. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal 10.374 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 39 minute în urmă, Cosmin Brai a scris: @Fejer Antal Mersi frumos! @Daniel P Mersi frumos! Acum vine intrebarea: ati tracta o rulota cu ea? Una mai grea un pic (1400-1500 kg)... Da. As tracta. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cosmin Brai 3 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 5 minute în urmă, Sergiu Prundurel a scris: La mine, carligul de tractare cu tot cu priza stau ascunse sub bara spate. Am un buton in portbagaj, pe lateral, pe care l-am descoperit la ceva vreme dupa ce am luat masina, care il scoate la vedere. Stiu ca acolo se gaseste daca a venit cu el din fabrica, dar ca sa-i pun carlig cheltui cat as cumpara o alta masina pe care sa o folosesc doar pentru asta! Operatia asta as face-o doar cu piese BMW si doar dupa procedurile lor! Stim bine cam ce belele poate aduce BMW! Cutiile ZF sunt foarte sensibile si nu as risca sub nici o forma. Am mai schimbat o cutie ZF 6HP pe fostul 325i! Succes mult si multumesc de sfat! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Sergiu Prundurel 25 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 Aici ai dreptate, toata manopera + piese la BMW te costa cat o masina noua Sper sa nu am probleme cu cutia. Tocmai am schimbat uleiul si filtrul cutiei ca sa o stiu in stare optima. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cosmin Brai 3 Semnalează Publicat 20 Iulie, 2019 Sunt curios cum se va manifesta masina la drum lung. Sunt capabile ambele, insa cutiile asta de la ZF...offf, e belea mare cu ele daca incep sa aibe probleme. Eu voi cumpara ceva manual 4x4 clasic, benzina, eventual cu GPL pe ea, gen Subaru Forester SG 2.0, careia sa-i dau in sarcina treaba asta, si doar asta, fara sa risc serios sanatatea inimii sau a portofelului! Succes! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 22 Iulie, 2019 Foarte frumoasa, felicităriNu as mai tracta cu cutie manuala, automatica pt toată viata.Eu as tracta cu ea fără minima problema, am un vecin chiar acum lângă mine cu o Tabbert dublu ax și un 535 . Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Radu Dragulinescu 117 Semnalează Publicat 31 August, 2019 Eu am legat-o de un X1 25D, automat (8 trepte) din 2014. Electronica carligului (si alimentarea rulotei) nu e legata la Can bus, ci direct la plus-ul bateriei (printr-o siguranta). Cand tensiunea scade sub o valoare minima, (in stationare) un releu taie alimentarea rulotei. Toata instalatia (cu manopera cu tot) a fost 1100 lei. In afara de cresterea fireasca a consumului nu simt nimic in plus. E adevarat, cutia nu mai schimba la 1500 rpm ci pe la 1800-2000 rpm. Nu-mi fac nici un fel de probleme ca X-ul ar fi mai sensibil decat alte masini si nu-mi propun s-o menajez absolut deloc. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri