NRLaurentiu 1.976 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 @Raruta Florin, poate s-a referit la pivot orizontal, nu vertical! Asa are sens ce spune @Sorin Nicolae Simionescu. Daca vrei sa exersezi si sa te si distrezi, ia o machetuta de TIR (daca nu ai deja una cu ansamblu masina-rulota) si simuleaza manevrele de dat cu spatele si de intoarcere. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Sorin Nicolae Simionescu 47 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 25 minute în urmă, NRLaurentiu a scris: @Raruta Florin, poate s-a referit la pivot orizontal, nu vertical! Asa are sens ce spune @Sorin Nicolae Simionescu. Daca vrei sa exersezi si sa te si distrezi, ia o machetuta de TIR (daca nu ai deja una cu ansamblu masina-rulota) si simuleaza manevrele de dat cu spatele si de intoarcere. Asta ar fi de ajuns???? 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Sorin Nicolae Simionescu 47 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 Fac de 25 de ani asta... dar nu cu o machetuta ci cu un camion de 40t. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raruta Florin 56 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 Pentru distractie si simulare ar trebui ceva cu telecomanda cu volan, dar doar pentru distractie, in realitate trebuie sa capeti experienta prin iesiri, intai pe distante scurte apoi mai lungi. Nu cred ca este atat de greu. Asta e la inceput te incurci iti pregatesti frigiderul si mergi mai departe. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Sorin Nicolae Simionescu 47 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni dar la ansamblul masina-rulota(semiremorca) sunt doi pivoti de care trebuie tinut cont la manevre si anume: primul este cuiul de remorcare si al doilea este centrul rotii semiremorcii. Mai ales la mersul cu spatele trebuie tinut cont de aceste doua puncte. De la cui "se rupe" ansamblul in viraje iar de la centrul rotii se calculeaza distanta de la roata si pana la cel mai indepartat reper din spatele rulotei pentru a sti cum se efectueaza manevra in siguranta fara a atinge ceva. Cum a spus si Florin... poate cunoscatorii zambesc dar a conduce un ansamblu nu este chiar atat de simplu. Dealtfel difera foarte mult si lungimea masinii, a rulotei si in general a ansamblului cu care se fac manevrele. O rulota cu doua axe va vira diferit fata de una cu o singura axa. Sper ca ati inteles ceva. Gata ca sunt off. SUCCES! 4 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I 905 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 în urmă cu 6 ore, Sorin Nicolae Simionescu a scris: Asta ar fi de ajuns???? Nu e de ajuns, cica sunt mai usor de condus semiremorcile decat remorcile ! Asa o fi ? Cam la asta te refereai ? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.976 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 Da, nu-mi imaginam ca ai o jucarie asa mare! La manevrele cu spatele, pe langa cele enumerate, se mai iau in considerare si ampatamentul si raza de bracare, peisajul etc. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Daniel P 12.569 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 14 minute în urmă, Gabriel I a scris: Nu e de ajuns, cica sunt mai usor de condus semiremorcile decat remorcile ! Asa o fi ? Cam la asta te refereai ? @Gabriel I e lesne de observat că filmuletul respectiv ne arată cu totul altceva. Ne invață cum să distributim corect incarcătura in rulotele noastre, ca altfel intram intr-un balans pe care este foarte probabil sa nu-l mai putem controla. N-are nici-o legatura cu subiectul topicului sau discutia pe lângă, despre cum se virează sau manevreaza o remorcă sau semiremorcă. Ca atare, hai să ieșim cu toții din off și dacă doriți sa dezbatem subiectul, putem deschide un topic nou despre tema respectivă ! 3 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 Fiind Pietrean prin adopție știu ca sunt multe spații largi deschise, te sfătuiesc sa îți procuri niște conuri din acelea stradale sa te urci în mașină, agăți rulotă și sa faci practica cât mai multă. Eu unul nu am avut unde și practica am făcut-o de-a lungul timpului pe străzile Europei. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raul G 2.918 Semnalează Publicat 7 Februarie, 2020 [mention=3387]Gabriel I[/mention] e lesne de observat că filmuletul respectiv ne arată cu totul altceva. Ne invață cum să distributim corect incarcătura in rulotele noastre, ca altfel intram intr-un balans pe care este foarte probabil sa nu-l mai putem controla. N-are nici-o legatura cu subiectul topicului sau discutia pe lângă, despre cum se virează sau manevreaza o remorcă sau semiremorcă. Ca atare, hai să ieșim cu toții din off și dacă doriți sa dezbatem subiectul, putem deschide un topic nou despre tema respectivă ! Într-un anumit sens și acel video este bun, asa învață și cum sa stiveze bagajele în rulotă. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raruta Florin 56 Semnalează Publicat 10 Februarie, 2020 Multumesc pentru informatii. Nu sunteti offtopic, pe mine ma ajuta orice sfat. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin 1.929 Semnalează Publicat 10 Februarie, 2020 @Raruta Florin, nu este chiar asa complicat, doar trebuie sa ai grija. Prima oara cand am tractat ceva dupa masina a fost cand am cumparat prima rulota din Olanda. Un drum de vreo 2300km, a fost ciudata senzatia la inceput, parca aveam ceva in gat, emotii, dar dupa cativa km m-am obisnuit. Masina cu care tractam era un Opel Astra G motor de 1.4 benzina 75cp pe care a cumparat-o un prieten sa o vanda in tara. Sa nu mai pun ca aproape jumate din Germania se lucra la autostrazi si se mergea pe 1 banda jumate, si dai acolo incadrare intre parapet si tir. Acum dupa 2 ani in care nu am mai tras rulota mi s-a parut ciudat cand am plecat din nou la drum cu rulota, 5-10 km pana m-am obisnuit din nou cu senzatia, mi-a fost greu cu incadrarea, obisnuit sa merg aproape cu roata pe banda care delimiteaza sensurile de mers, cu rulota nu poti sa mergi asa pentru ca este mai lata ca masina. Sa nu iti faci foarte multe griji, agata si rulota si dai bataie la drum, important e sa nu mergi cu viteza foarte mare chiar daca ti se pare ca esti in siguranta, eu foarte rar depasesc 90km/h cu rulota dupa mine. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raruta Florin 56 Semnalează Publicat 10 Februarie, 2020 Banuiesc ca nu e complicat. Daca era o remorca obisnuita nu ma gandeam atat de mult...vorbind de o "casuta" pe roti cumparata cu rectificari bugetare...e putin stresant sa nu o lovesc etc. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C. 687 Semnalează Publicat 12 Februarie, 2020 Foarte frumoasa si cocheta! Sa o folositi sanatosi! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Mihaela B 4 Semnalează Publicat 17 Februarie, 2020 Ce MMA are rulota?Multumesc Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Tonny 3 Semnalează Publicat 17 Februarie, 2020 Salutare ! Este Abeey GTS 420 sau ABBEY GTS420? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Raruta Florin 56 Semnalează Publicat 18 Februarie, 2020 Abbey Gts420, greșeală mea și am tot perpetuat-o. în urmă cu 19 ore, Mihaela B a scris: Ce MMA are rulota?Multumesc 1481. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri