Mihai-Arad

Green Deal”, decizie istorica a Comisiei Europene

8 postări în acest subiect de discuţie despre Green Deal”, decizie istorica a Comisiei Europene

Green Deal”, decizie istorica a Comisiei Europene

Mihai-Arad

Sa terminat cu "smecheria"...

Cele mai ambitioase tinte anti-poluare din istorie.

Executivul european (aia de-s platiti  regeste!) vrea ca UE sa devina pana in 2050 neutra (?) din punct de vedere al gazelor cu efect de sera.

Comisia vrea ca pana in 2050 cresterea economica (daca o mai exista asa ceva?) sa fie decuplata de utilizarea resurselor naturale. 

 

Mai multe  aici: -> https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-2019-2024/european-green-deal_ro

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

George B

Lucrurile sunt destul de complicate.

Este un mesaj foarte puternic dat intregii lumi, insa chetuieliile sunt extrem, extrem de mari, iar consecintele reducerii  emisiilor lovesc foarte puternic in economiile mici, respectiv tarile estice.

Fara sustinerea financiara puternica a UE este aproape imposibil de atins acest target (ma refer la estul Europei).

2050 nu este un viitor foarte indepartat, putem sa monitorizam etapele...

 

Pe de alta parte, ieri citeam ca renumita firma Karcher isi deschide inca o fabrica in Curtea de Arges, unde mai are o divizie, ca sa mute aproape toata productia de aspiratoare in Romania. De ce pleaca din Germania catre noi, este de discutat, insa poate avea legatura si cu subiectul "emisii"...

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 12 ore, George B a scris:

De ce pleaca din Germania catre noi, este de discutat, insa poate avea legatura si cu subiectul "emisii"...

:salutare!:Te salut @George B ...

Poate, sau poate nu avea legatura cu "emisii" ?!

Uite ce si-au propus granzi din industria auto : -> https://www.dw.com/ro/industria-auto-germană-mitul-care-se-clatină/a-51485469  pina in ... 2030.

Efectul "domino" se va simti in multe alte branse. E doar inceputul.

 

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B
acum o oră, Mihai-Arad a scris:

Poate, sau poate nu avea legatura cu "emisii" ?!

Respect, Mihai :salutare!:

Am folosit "emisii" special intre ghilimele ca sa cuprind o plaja mai mare de "nocivitati", nu doar in sensul uzual folosit in mare masura cand discutam de masini, vapoare, avioane, etc...

 

Si daca a venit vorba de Germania, ei au un plan foarte ambitios de renuntare totala la carbune ca sursa de energie pana in 2040 (parca, nu-mi amintesc exact si nici nu am chef sa caut). Este cunoscut faptul ca acesta forma de producere a energiei, este extrem de poluanta. Sa ne reamintim doar de unde a rezultat cuvantul smog (smoke + fog ).

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Salut, @Mihai-Arad ! O să reușească doar daca dispare specia umană.Omul e disperat după avere și bani, si astea se fac cu utilizarea resurselor naturale. Electricitatea tot o sursa naturala e. Imi e greu sa cred că oamenii vor da inapoi.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Catalin

Frumos spus ! Dar problema asta cum se va rezolva ?

       

Citat:

In raportul sau de acum 7 ani, Livestock Long Shadow, FAO a declarat ca productia globala de carne la nivel mondial a fost responsabila pentru 18% din emisiile gazelor cu efect de sera – un pic mai mult decat toate masinile, trenurile si avioanele din lume la un loc. ...

Cel mai recent raport, Lupta impotriva schimbarilor climatice prin intermediul animalelor, sustine ca principalele surse ale emisiilor sunt: productia si prelucrarea furajelor (45%), gazele cu efect de sera emise in timpul digestiei vacilor (39%), iar descompunerea gunoiului de grajd (10%). Restul este atribuit prelucrarii si transportului produselor de origine animala.

Sa nu-mi spuneti ca vom deveni vegetarieni pt ca nu ar fi un raspuns serios :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
La 13.12.2019 la 19:50, Mihai-Arad a scris:

Uite ce si-au propus granzi din industria auto : -> https://www.dw.com/ro/industria-auto-germană-mitul-care-se-clatină/a-51485469  pina in ... 2030.

Efectul "domino" se va simti in multe alte branse. E doar inceputul.

 

 21.Nov.2021 - dupa 2 ani de la anuntul crainicului, de servici

 

... incet dar sigur "luminita de la capatul tunelului" se vede, ...dar cam departe!

Pretul la "diezal" si benzina a crescut semnificativ / pretul la "Gazprom" iL stabileste nea' Putin / lipsa "chip-urilor" si componentelor din China / accent pe reducerea semnificativa  a plasticului / cat despre carne (fie ea de vita, porc, pasare), care va disparea incet-incet din "meniul speciei homo-sapiens" / dar NU renuntam definitiv la proteina organica, ci doar, schimbam "meniul"  (semn de bucurie sau?).... toate se resimt dupa "Green Deal".

Sa traim, bine !

(salutul lu' nea Traian, Capitan de vas)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Salutare :cu-rulota:

 

... cine nu a luat in serios, "Tam-tam-ul cu Green Deal" din Dec.2019, poate-l pune pe ganduri acum dupa ce "Sapientes principes" de la UE au propus (deocamdata!):

O interdictie ce vizeaza comercializarea de masini noi, cu motoare pe benzina si motoare diesel. Masura ar urma sa intre in vigoare in 2035.

 

.... Combustibilii fosili utilizați de sectoarele transportului rutier și clădirilor reprezintă surse substanțiale de emisii și poluare. Întrucât au fost foarte dificil de decarbonizat până în prezent, acestea au, de asemenea, un potențial ridicat în materie de inovare și de creare de locuri de muncă. De exemplu, comercializarea certificatelor de emisii în sectorul transportului rutier va spori stimulentele pentru furnizarea de combustibili mai ecologici pentru vehiculele existente. Aceasta va conduce la o evoluție a combustibililor disponibili pe piață pentru parcul de autovehicule existent, determinând furnizorii să își decarbonizeze combustibilii. Cu toate acestea, prețul carbonului nu garantează în sine o tranziție rapidă către o mobilitate cu emisii zero, pentru care sunt necesare politici complementare, inclusiv pentru infrastructura de încărcare.""

 Citat de aici

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Mihai-Arad
      de Mihai-Arad
      "" Viata e ca un munte. Unii ai cuceresc varful, altii se multumesc sa-l admire din vale.""
       
      Fiind indragostit de munte și pasionat de fotografie, imi face placere sa urc pe potecile munților pentru a respira aerul curat al inalțimilor (desi sunt un fumator!) si pentru a fotografia peisajele montane.Incerc sa va ofer macar o parte dintre privelistile pe care am avut ocazia sa le admir in multele mele drumetii....
      Pofta de viata, de natura, de aventuri, de prietenii legate la pas prin padurile de munte , nu ma prind nici un week-end p'acasa!
      Sunt mai mereu plecat: ba la munte , ba pe malul raului, al Dunarii sau ...fug la mare. Iubesc marea la fel de mult ca muntele.
      Nu-mi pot imagina un concediu (luuuung) fara s-ajung ba la munte , ba la mare.
       
      Maretia isi spune cuvantul ! Pozele graiesc de la sine !

       

      Eu, ... cautam capra -neagra , foarte rar vazuta pe aici !

       

       

      GPS: 46.887674, 12.199650
      Vezi si : Staller Saddle - Din Italia to Austria pe la 2.000 m

       
       
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.