Ionut C. 653 Semnalează Publicat 27 Februarie, 2020 De unde ai luat aparatoarele pentru aripile fata? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marian Petre 72 Semnalează Publicat 27 Februarie, 2020 12 minute în urmă, Ionut C. a scris: De unde ai luat aparatoarele pentru aripile fata? Le gasesti pe site-uri de piese auto. Cauta "Overfendere Mercedes Sprinter" Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster 1.601 Semnalează Publicat 27 Februarie, 2020 @Marian Petre Felicitari pentru rezultatul final. Felicitari pentru omologare, ai trecut prin “furcile caudine” si ai scapat teafar. Costurile au fost in limite normale, motivele de respingere nu au dovedit rea vointa. Asta dovedeste ca se poate, in ciuda unor carcotasi care spun ca orice lucru in Romania se rezolva cu spaga sau interventii. Inca o data felicitari. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran 2.469 Semnalează Publicat 27 Februarie, 2020 Sincere felicitari @Marian Petre pentru lucrare Desi eu sunt adeptul finisarii la nivel "comercial" (sau de facbrica cum ar spune altii) si acest finish gen spartan (parea mea) este frumos si mai ales functional. Iti urez sa tocesti multe randuri de cauciucuri in calatorii de neuitat Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marian Petre 72 Semnalează Publicat 27 Februarie, 2020 Multumesc, @Gabriel Schuster Da, se poate. Trebuie sa stii ce vrei, sa fii perseverent si foarte bine informat. Treburile se misca mai greu, dar pana la urma totul se rezolva. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marian Petre 72 Semnalează Publicat 27 Februarie, 2020 Multumesc, @Alin Opran Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Tana 20 Semnalează Publicat 18 Martie, 2020 @Marian Petre Abia azi ti-am descoperit postarea, Felicitari pentru finalizarea cu succes a proiectului! Sincer mie, tot ce-ai intreprins si realizat nu face altceva decat sa-mi dea mari sperante ... multumesc pentru asta! Feeling tare , asa-i? ... cu talon de " v. autospecial M1" in buzunar 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C. 687 Semnalează Publicat 19 Martie, 2020 Felicitari pentru realizare! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marian Petre 72 Semnalează Publicat 19 Martie, 2020 Multumesc, @Tana @Bogdan C. ! 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Radu Clapa 79 Semnalează Publicat 11 Aprilie, 2020 Felicitări! Arată grozav! Și acum cu acte în regulă Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ionut Antonaru 90 Semnalează Publicat 26 Aprilie, 2020 (modificat) Superba. Visez si eu la asa ceva pe viitor. Momentan fac mici modificari la un caravelle sa imi fac de lucru. Avand in vedere ca sunt incepator in tot ce inseamna instalatii in rulota/autorulota poate imi poti explica cum functioneaza sistemul de alimentare cu apa. Banuiesc ca rezervorul nu este sus astfel incat sa te bazezi pe caderea naturala. Modificat 27 Aprilie, 2020 de Fejer Antal Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ene Bogdan 95 Semnalează Publicat 6 Iunie, 2020 La 06.01.2020 la 22:33, Marian Petre a scris: Este un proiect la care lucrez de aproape 1 an. Inca nu este gata, fapt ce nu m-a oprit s-o scot la ceva drumuri tot anul trecut. Dupa cun se vede este un Sprinter 315, 4Matic, motor 2.2, 150 cp, tractiune integrala, cutie automata cu 5+1 trepte. Am tinut neaparat sa fie 4x4 pentru ca nisipul de la Vadu este, parca, in fiecare an tot mai mare, iar mie imi place sa campez cat mai aproape de apa, iar la munte nu ratez nici un drum in off road. Am dotat masina cu tot ce este necesar pentru off camping prelungit ; are rezervor de apa curata de 105 litri, pe langa care mai am si 2 canistre de cate 20 litri + 10 litri in boilerul electric de 1500w de la Ferolli Are 4 panouri fotovoltaice, flexibile, de cate 150 w, lipite pe acoperis care sunt monitorizate de o unitate ce este dotata cu incarcator solar si invertor 24 v--220 v cu o putere de 3000 w. Are 2 baterii cu gel, de cate 120 A pentru transformarea in 220 v, inca o baterie gel de 120A pentru necesarul de 12 v din cabina si, desigur, bateria masinii la care nu am legat nici un alt consumator. Are aragaz cu aprindere piezo si monitorizare flacara, o butelie de 5 litri pentru gpl, 2 frigidere, unul de 100 si unul de 40 l, ambele la 220 v, aer conditionat de 9000 btu. cu functie de incalzire si purificare aer.Deasupra bucatariei are o trapa dotata cu un ventilator cu senzor de temperatura Urmeaza sa primesc si incalzitorul in stationare de 5 KW, pe care l-am comandat de pe E Bay. Are toaleta cu golire exterioara si cabina de dus+ dus exterior. Izolatia termica are 4 straturi iar tavanul este dublu. Inaltimea de 220 de centimetri de la interior mi-a permis sa realizez o perna de aer de 7 cm intre tavan si plafonul masinii. Vara, cand afara aveam aproape 40 grade si masina statea in plin soare, la interior, atat tavanul cat si peretii erau reci. Am izolat cu Armaflex ( izolator termic elastomer pentru tevi de apa, care este un fel de burete mai dens cu adeziv pe o fata si rata de transfer termic de 0.039 W) Al 2-lea strat este vata bazaltica Al 3-lea strat este folie dubla de aluminiu cu perna de aer intre folii, care are o rata de transfer termic de 0, 02 Al 4-lea strat este lambriul de lemn Podeaua are 5 cm grosime = Armaflex+folie akuminiu+structura de lemn+tego+parchet Masina inca nu este omologata ca Autorulota pentru ca, inca mai am de lucru la interior. Proiectul este depus la RAR, urmand sa ma prezint la omologare atunci cand va fi gata. Poze cu interiorul am sa postez abia dupa ce masina va fi omologata Salut , am urmarit aproape toate transformarile de pe acest forum dar se pare ca a ta este TOP . Inclusiv anvelopele sint ceea ce trebuie . Nu intru in amanunte pentru ca fiecare intelege si apreciaza ceea ce considera . Pozitia la antena nu este chiar buna , poti emite bine catre fata dar spre spate undele sint absorbite de caroserie . La Bucuresti , pe centura la intersectia cu drumul Oltenitei , daca nu ma insel , sint niste baieti buni rau tare , cum se spune pe acolo , care iti pot regla antena cu statia si monteaza chiar amplificatoare . Poti cauta pe net info despre Barbone sau Sevil . Sint renumiti pentru statiile pe care le fac sau regleaza . Antena are spicul lung dar nu este eficienta acolo unde ai montat-o . De asemea ea se regleaza dupa pozitie si puterea statiei , . Daca nu este calibrata , nu este eficienta . Recomand antena Santiago 1200 daca ai statie puternica si statia alimentata direct la baterie cu fir de forta . Eu am un Grand president , de cind eram mai tinar , modificat la 40W . Succes . Cu respect Bogdan . 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Vasile Oae 179 Semnalează Publicat 6 Iunie, 2020 Faina jucăria! Să vă bucurați de ea! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marian Petre 72 Semnalează Publicat 16 Iunie, 2020 @Ene Bogdan Salut ! Scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar nu am mai intrat de mult pe site. Tocmai m-am intors acasa dupa o tura de 2000 km prin tara. Multumesc pentru aprecierea proiectului meu, care inca nu este gata. Am sa merg sa reglez statia zilele astea, cu toate ca sunt multumit de performantele ei actuale. Am un Roland Prezident cu care am reusit sa comunic destul de bine, atunci cand am avut nevoie Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marian Petre 72 Semnalează Publicat 16 Iunie, 2020 La 4/26/2020 la 22:55, Ionut Antonaru a scris: Superba. Visez si eu la asa ceva pe viitor. Momentan fac mici modificari la un caravelle sa imi fac de lucru. Avand in vedere ca sunt incepator in tot ce inseamna instalatii in rulota/autorulota poate imi poti explica cum functioneaza sistemul de alimentare cu apa. Banuiesc ca rezervorul nu este sus astfel incat sa te bazezi pe caderea naturala. Salut ! Scuze pentru intarzierea cu care raspund Masina are un rezervor de apa de 110 litri montat deasupra rotii stanga spate, instalatia de apa este sub presiune. Am o pompa cu presostat, suficient de puternica pentru a alimenta dusul si chiuveta. Am un boiler electric de 10 litri si unul artizanal care va fi montat langa Webasto.si care va face apa calda din caldura produsa de acesta Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Marian Petre 72 Semnalează Publicat 16 Iunie, 2020 La 6/6/2020 la 17:49, Vasile Oae a scris: Faina jucăria! Să vă bucurați de ea! Multumesc ! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ene Bogdan 95 Semnalează Publicat 17 Iunie, 2020 în urmă cu 10 ore, Marian Petre a scris: @Ene Bogdan Salut ! Scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar nu am mai intrat de mult pe site. Tocmai m-am intors acasa dupa o tura de 2000 km prin tara. Multumesc pentru aprecierea proiectului meu, care inca nu este gata. Am sa merg sa reglez statia zilele astea, cu toate ca sunt multumit de performantele ei actuale. Am un Roland Prezident cu care am reusit sa comunic destul de bine, atunci cand am avut nevoie Salut , pune antena sus , calibreaz-o cu statia si vei fi uimit la ce distante poti comunica . Vorbesc din experienta , nu din auzite . Folosesc un Grand President modificat cu Santiago 1200 W . Succes si vacante cit mai placute . Este pacat ca la masina aceea sa nu fie totul perfect . Cu respect Bogdan 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin 1.929 Semnalează Publicat 15 Iulie, 2020 @Marian Petre ceva poze de la executarea conversiei? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri