Laurentiu Simion

Sfinx Camper - despre conversii

9 postări în acest subiect de discuţie despre Sfinx Camper - despre conversii

Sfinx Camper - despre conversii

Laurentiu Simion

 

Laurențiu Simion, managerul Sfinx Camper & Conversion ne explică în emisiunea de azi despre conversia unei dube în camper van, ce costuri implică

În zona de conversii de dube în camper van prețurile nu sunt mici având în vedere că acestea se fac pe comandă.

“În următorii ani urmează să dezvoltăm un produs al nostru, să facem serie, astfel încât să micșorăm prețurile, dar momentan facem pe comandă. Pe comandă totul este scump, și un costum sau o mobilă făcută pe comandă este scumpă, pentru că de fiecare dată este un proiect unic. Fie că mașina e mai lungă sau mai scurtă, unghiurile diferă, mobilierul este diferit, unul vrea dulapul mai mare, altul îl vrea mai mic. Se plătește prima dată designul.”

“Avem mari probleme cu a defini cerințete din partea clienților – nu știu ce vor. De multe ori vin și ne spun: vreau un pat, vreau un dulap…  Cerința trebuie să fie specifică, să fie măsulabilă: vreau un dulap cu volumul de 1mc, vreau un pat de 2 x 1, 8 m etc…”

“Ar trebui să nu se folosească cuvântul „ieftin”. În industria asta nimic nu este ieftin. Ca să îți faci un camper van decent… ar trebui să fie cam de la 20.000 euro minim, pe comandă. Nu vorbim de serie vs comandă.” – Laurențiu Simion

 

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Adam Adrian

Salut!  Mă bucur că există o firmă care face așa ceva.

Dar, un camper nou e 35000 €. Tu, dacă îl faci cu 20000 ar trebui ca duba sa fie 15000 (deci nu e noua), ca sa ajungi la acel preț.

Acum eu întreb: - De ce as opta pentru o duba second hand si să fac conversia la tine, când pot cumpăra totul nou la același pret de la o firmă consacrată?

Și dacă o să faci serie trebuie să ieși la un preț sub 35000 cu totul nou, inclusiv duba, altfel o sa cumpărăm tot de la nemți sau alte popoare.

Modificat de Radu Ghita

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Laurentiu Simion
în urmă cu 18 ore, Adam Adrian a scris:

Salut!  Mă bucur că există o firmă care face așa ceva.

Dar, un camper nou e 35000 €. Tu, dacă îl faci cu 20000 ar trebui ca duba sa fie 15000 (deci nu e noua), ca sa ajungi la acel preț.

Acum eu întreb: - De ce as opta pentru o duba second hand si să fac conversia la tine, când pot cumpăra totul nou la același pret de la o firmă consacrată?

Și dacă o să faci serie trebuie să ieși la un preț sub 35000 cu totul nou, inclusiv duba, altfel o sa cumpărăm tot de la nemți sau alte popoare.

Salut

 

trimite-mi te rog oferta de camper nou cu 35.000 eur si iti explic dupa ce o primesc.

 

merci

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Grigoras

Salut pretul din link e nada ptr prins pestele , mai jos vezi ca e fara tva si mai trebuie ceva euro și ptr dotările, , obligatorii^ si sare pretul final de 4 k .A spus dl Nelu in alta postere .Mai bine citeste de câteva ori postarea lui Gabriel si la treaba !

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Salut, @Andrei Grigoras .Am văzut prețul final înainte să pun linkul. Si totuși o duba noua e minim 25000 e. Că să ajungă la prețul ăla se mai investește 15000. Deci daca @Laurentiu Simion  reușește să o facă cu 40000e nouă, trebuie să aibă ceva in plus, sa arate mai bine etc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Laurentiu Simion

Salut, pretul nu este 35k eur ci 41.k eur.

asa cum am specificat si in interviu, conversia este pe comanda. Pretul la serie va fi in jurul sau sub preturile din link.

O duba costa 24k eur. 10 dube costa 19k fiecare. In plus materialele pentru 10 dube costa mai putin per kit. Piata este libera si fiecare este liber da aleaga raportul caitate pret care si-l doreste. Daca nu vom ajunge egali sau mai ieftini decat concurenta, vom inchide businessul si ne apucam de altceva. Deocamdata facem doar pe comanda iar targetul de clienti sunt cei care nu au 41k ci 25-30k si vor un design diferit, o baie mai mare, dotari off grid. In interviu am spus ca avem in plan in urmatorii 5 ani sa facem serie. Deja avem un investitor care vrea sa scoatem in 2021 primul produs de serie.

Mai sunt si alte aspecte cand vine vorba de pret. Gradul de izolare - iarna vara, materiae folosite, garantie, fiabilitate. 

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Grigoras

Salut, e foarte bine ca o sa avem si un produs românesc pe nișa de campervanuri, poate putin mai ieftin decât la vecini si cu timp de livrare mai mic , nu 6 luni sau 3, adică o vezi dar nu o poti lua decât în sezonul celălalt. Bănuiesc că se va merge pe platforma Ducato /Boxer , ar fi o idee ptr cei mai mulți care vor să facă ei conversia pe sh sa aveti (in viitor )cum au cei de la Reimo sau altii , kituri de conversie , mai ales partea de mobilier , cred ca la serie va fi mai ok si mai calitativ decât să o faci din pal cu soricelul in fața curții. Acum poate si pretul sa fie atractiv.
Spor la treaba !



Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Laurentiu Simion

Salut, din pacate putin producatori fac stoc. COnditionarea vine de la termenul de livrare al masinii. Avem in plan sa facem kituri - bucatarie, dulapuri si bai. Problema cu facutul acasa este omologarea. 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Daniela Bucur
      de Daniela Bucur
       
      Buna ziua,
      Am fost prezentati pe acest forum  in august de catre un client de-ai nostri, domnul Cristi Dimian,   membru al acestui forum, dar voi face si eu o prezentare a campingului Cortina Gate, ca gazda.
      Cortina Gate  Vama Veche este un camping nou, deschis in iulie 2021, camping  pentru rulote si autorulote,  dotat cu toate facilitatile necesare: electricitate contorizata individual, grupuri sanitare proprii dotate cu duș, wc si chiuveta, bucatarie, spalator rufe, spalator de fructe/ legume, spalator vase, gratar, spatiu de joaca pentru copii, deversare ape gri, completare cu apa tanc, golire wc.
      Campingul Cortina Gate Vama Veche este deschis NON STOP.
      Toate facilitatile de care aiveti nevoie pentru a calatori cu rulota raman functionale tot anul la Cortina Gate Vama Veche.
      Din octombrie pana in aprilie, oferim serviciu de iernare pentru rulote, autorulote si barci, la tariful de 200lei/luna, detalii pe site-ul campingului: www.cortinagate.ro
      De asemenea informatii gasiti si pe pagina noastra de Facebook sau pe contul de instagram ssau Youtube
      Ne gasiti pe DN39, la iesirea din Vama Veche spre Bulgaria, pe stanga..
      Va atassez cateva poze pentru edificare, dar cel mai bine este sa ne vizitati pentru a va face o opinie cat mai corecta despre campingul nostru.
      Daca aveti neclaritati, ma puteti contacta.
      Multumesc!
      O zi frumoasa,  
      Daniela Bucur
      0723226045 
       

















    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Anca Dragomirescu
      de Anca Dragomirescu
      Salutare,

      va trimit mai jos linkul pe care l-am facut pentru a prezenta casuta noastra pe roti. Am finalizat zilele acestea conversia unei autoutilitare in campervan, mai exact un Citroen Jumper din 2017, Euro 6 cu aproape 275.000 KM. Am achizitionat masina din Romania la finalul lunii mai 2020 si la jumatatea lunii iunie am inceput sa lucram la conversie. Dupa aproape 4 luni in care am lucrat la conversie am ajuns si la linia de finish. A fost un proiect foarte frumos care a presupus mult timp, energie si motivatie, insa pasiunea pentru calatorii si natura ne-a ajutat sa putem sa vedem casuta pe roti terminata.
       
       
      In aceasta conversie am apelat la sprijin extern in 3 puncte importante pentru noi:

      1. la decupajele ferestrelor si trapelor, unde am vrut sa fie facute de persoane specializate si autorizate;
      2. la montajul panourilor solare si a echipamentelor Victron (celelalte echipamente electrice fiind montate de noi)
      3. la mobila suspendata si la fronturile de mobila (aici, desi am ajuns la concluzia ca puteam sa bifam acest punct si noi, nu am fi reusit sa ajungem la calitatea pe care ne-o doream, astfel incat ii multumim dnului. Andrei, producator de mobila, care ne-a ajutat si ne-a sprijinit la partea aceasta).

      In rest, greul acestei conversii a cazut pe umerii sotului meu, Razvan, care s-a ocupat de toate aspectele, iar eu am ajutat unde am putut si mai mult cu filmatul :D

      Noi suntem foarte multumiti de ce am facut si deja am scos Camper-ul la plimbare

      Ganduri bune tuturor,
      Anca & Razvan


















    • Anca Dragomirescu
      de Anca Dragomirescu
      Salut,

      ma numesc Anca Dragomirescu si impreuna cu sotul meu, Razvan, am achizitionat la final de mai 2020 o autoutilitara, mai exact un Citroen Jumper din 2017, pe care l-am convertit in campervan in lunile de vara:). Am pornit cu 0 experienta in proiecte de acest fel (si 0 experienta in general in proiecte DYI), insa de acum 2 ani cochetam cu ideea unei conversii, mai ales ca amandoi suntem pasionati de calatorii si natura. Anul 2020, desi un an extrem de dificil la nivel mondial si nu foarte prielnic calatoriilor peste hotare, ne-a adus si ragazul necesar sa incepem acest proiect de conversie din autoutilitara in campervan.

      Pentru ca sunt putine informatii in limba romana, noi am incercat sa documentam proiectul nostru de conversie in video-uri pe youtube, mai ales ca am incercat sa ne documentam cat mai mult si din proiecte asemanatoare realizate in afara tarii.
      https://rb.gy/pxnqfg
      Saptamana aceasta finalizam ultimele detalii si apoi vom face un Van Tour :). Vom urca si cateva poze pe forum si abia asteptam sa iesim apoi cat mai mult cu casuta noastra pe roti.

      Ganduri bune tuturor!
      Anca & Razvan
    • Ursu Florin
      de Ursu Florin
      Va salut. Ma bate gandul sa transform o duba in camper. Ca si marca m-am gandit la Fiat, Citroen sau Peugeot.
      Care ar fi costurile in mare fara a pune in calcul masina?
      Ma gandesca la mobila facuta pe comanda, am un prieten care se ocupa cu mobila si sigur ma va ajuta.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.